site address

پایگاه خبری انتخاب خبر

جمعه 7 ارديبهشت 1397, Friday 27 April 2018

آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • رابطه ایران و عربستان باید از سر گرفته شود

    انتخاب خبر: روابط ایران و عربستان هیچ‌گاه در سطح مطلوب برقرار نبوده است. پیروزی انقلاب ۱۳۵۷، سقوط صدام حسین و بهار عربی به مرور اختلافات میان دو قدرت منطقه‌ای را افزایش دادند. بارها منازعات نظامی و دیپلماتیک بین دو کشور رخ داده است.
    کد خبر: 12462 تاریخ انتشار: 1397/02/01 06:10
  • «قم» واتیکان می‌شود!

    انتخاب خبر: «قم کشور شود!» این جمله بخشی از آمال‌ و آرزوهای یک شخص نیست بلکه حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زادهوش، مدیر جامعه‌ المرتضی به‌طور جدی در یادداشتی چنین خواسته‌ای را مطرح کرده است.
    کد خبر: 12455 تاریخ انتشار: 1397/01/30 05:55
  • رشد صد درصدی خروج سرمایه از کشور طی شش ماه گذشته

    دکتر مهدی خزعلی گفت: سقوط ارزش پول ملی کشور تا اصلاح رفتار سیاستمداران ماجراجو ادامه خواهد داشت. باید دست از ماجراجویی برداشت و با دنیا از طریق صلح و سلام رابطه برقرار کرد. سیاستمداران کلان کشور باید عوض شوند یا رفتارشان اصلاح شود. حاکمان جمهوری...
    کد خبر: 12426 تاریخ انتشار: 1397/01/22 05:21
  • کودتای‌ ارزی علیه دولت: نظامی ها در جایگاه ریاست جمهوری

    انتخاب خبر: به دنبال کوتای ارزی، اصولگرایان بیشتر از هر زمان زمان دیگری به گزینه رئیس جمهوری می اندیشند. اين آرزوي ديرينه جماعتي از سياست‌ورزان ايراني بعد از انقلاب است؛ جماعتي كه پيشينه و ريشه‌اش به جريان راست سياست در ايران بازمي‌گردد. يك «رضاخان...
    کد خبر: 12417 تاریخ انتشار: 1397/01/20 05:58
  • تدوین برنامه های راهبردی توسعه اقتصادی و بازرگانی داخلی

    انتخاب خبر: این جلسه به ریاست: «محمد صادق مشایخ» و با حضور: داریوش ارجمند، سید محمد هاشمی اصفهانی، سیدحمید حسینی، ایرج حسابی، سیدجلال ساداتیان، سیدمحمد حسین ملائک، شهریار عامری، ثریا دانا، غلامعلی ریاحی، علی وحدت، شیوا صادقی پور، محمدحسین مرادی...
    کد خبر: 12260 تاریخ انتشار: 1396/12/04 20:48
  • دولت جنگل‌هاي هيرکاني را به طلبکارانش مي‌فروشد

    انتخاب خبر: آزاد‌راه تهران - شمال همان 20 سال پيش كه مرحوم هاشمي رفسنجاني كلنگش را بر زمين زد، صداي اعتراض كارشناسان محيط‌زيست را درآورد.
    کد خبر: 12230 تاریخ انتشار: 1396/11/25 07:33
  • حامي و مشاور اصلاح‌طلبان

    محمدرضا عارف: آيت‌الله هاشمي حقيقتا يكي از مردان بزرگ تاريخ معاصر ايران است.
    کد خبر: 12056 تاریخ انتشار: 1396/10/19 07:59
  • پرونده مفتوح

    انتخاب خبر: خبري ناگهاني در غروب 19 دي سال 95، همه را در بهت فروبرد. ابتدا زمزمه‌ها از حال نامناسب هاشمي‌رفسنجاني به گوش مي‌رسيد و باوجود شادابي‌اي كه مردم از آيت‌ا...‌هاشمي سراغ داشتند همين كسالت و بي‌حالي نيز براي همه نگران‌كننده بود. اندكي نگذشت...
    کد خبر: 12055 تاریخ انتشار: 1396/10/19 07:52
  • ناگفته‌هاي فاطمه هاشمي از فوت پدر

    انتخاب خبر: «آیت‌ا... هاشمی زنده است.» این را می‌توان از رفتار مردم و خانواده ایشان متوجه شد. هنوز هم هرجا پای «اعتدال» و «عقلانیت» به میان می‌آید، ناخودآگاه همه به یاد آیت‌ا... هاشمی می‌افتند.
    کد خبر: 11998 تاریخ انتشار: 1396/10/06 07:38
  • معمـاي راديو اكتيو

    انتخاب خبر: چند روز بیشتر تا سالگرد رحلت آیت‌ا... هاشمی نمانده است. دی ماه 95 خاطره تلخی از خود بر جای گذاشت، خاطره‌ای که در بخش افسوس‌های تاریخ ثبت شده است.
    کد خبر: 11947 تاریخ انتشار: 1396/09/26 05:39
  • ۱۶ آذر و دلهره دلواپسان

    صادق زیباکلام: دلواپسان سفر استانی رئیس‌جمهور به سیستان‌و‌بلوچستان و زاهدان را دستاویزی قرار داده‌اند تا به تخریب 16 آذر بپردازند.
    کد خبر: 11889 تاریخ انتشار: 1396/09/12 05:40
  • دست انتقامی به نام احمدی‌نژاد

    صادق زیباکلام: نمی‌دانم چند سال پیش بود، اما به مناسبت یکی از اولین ایستادگی‌ها و رفتارهای اعتراضی آقای محمود احمدی‌نژاد و دوستانش که در حقیقت اصولگرایان را شگفت‌زده و در عین حال عصبانی کرده بود، یادداشتی نوشته بودم.
    کد خبر: 11867 تاریخ انتشار: 1396/09/07 05:08
  • افول در دور دوم

    احسان اقبال سعيد: افول تدریجی، واژه ای‌است که می توان برای دور دوم مسئولیت روسای جمهور پس از جنگ در ایران به کار برد.
    کد خبر: 11858 تاریخ انتشار: 1396/09/04 06:40
  • پشت پرده آخرین خطبه‌ آیت‌ الله‌ هاشمی

    انتخاب خبر: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پاسخ به این سوال که آیا جدایی شما از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درست است؟ گفت: بله، ان‌شاءا... در هفته‌های آینده بعد از ۱۷ سال که مسئولیت شورای سیاستگذاری را برعهده داشته‌ام، این مسئولیت را واگذار...
    کد خبر: 11857 تاریخ انتشار: 1396/09/04 06:23
  • ایران قدرت برتر نظامی منطقه است

    انتخاب خبر: رییس‌جمهور آمریکا پس از کشمکش‌های فراوان و این پا و آن پا کردن‌ها و نسبت‌ دادن «بدترین» توافق تاریخ آمریکا به برجام در نهایت پس از حدود 10 ماه با اعلام نکردن پایبندی ایران به برجام برخلاف گزارش‌های آژانس، خروج یک‌جانبه آمریکا از این...
    کد خبر: 11828 تاریخ انتشار: 1396/08/29 05:00
  • امر مهم وصيتنامه

    مجتبي حسيني: در ميانه دهه ٦٠ وقتي امام خميني(ره) بزرگان نظام را صدا مي‌كند تا چند نسخه از وصيتنامه‌اش را تحويل ايشان دهد، هاشمي‌رفسنجاني از طرف جمع به امام اطمينان مي‌دهد كه نسخه‌اي را به مجلس، نسخه‌اي را به آستان‌قدس و نسخه‌اي را به... ببرند و در...
    کد خبر: 11819 تاریخ انتشار: 1396/08/25 07:03
  • وصيتنامه آيت‌الله كجاست؟

    انتخاب خبر: «هنوز نتوانسته‌ايم وصيتنامه اصلي ايشان را كه خبر داريم نوشته و در جايي گذاشته بود، پيدا كنيم.» اين را ياسر هاشمي در مورد وصيتنامه پدر مي‌گويد. پدري كه از اثرگذارترين چهره‌هاي جمهوري اسلامي ايران بوده و حتما خودش نيز به اندازه ديگران...
    کد خبر: 11817 تاریخ انتشار: 1396/08/25 06:01
  • چه‌كساني مي‌خواهند كلك زنجاني زودتر كنده شود؟

    انتخاب خبر: در فضای سیاسی کشور این روزها پرونده‌های حقوقی زیادی وجود دارد. از پرونده تخلفات محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان گرفته تا حکم اعدام برای بابک زنجانی و محمدعلی طاهری. به همین دلیل و برای تحلیل و بررسی مهم‌ترین پرونده‌های حقوقی با...
    کد خبر: 11701 تاریخ انتشار: 1396/08/01 06:26
  • نامزد طلايي ۱۴۰۰؛ فقط اصلاح‌طلب

    انتخاب خبر: پس از درگذشت آیت‌ا... هاشمی جریان اصلاحات تلاش کرد به شکل‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب ارتباط خود را بیشتر و عمیق‌تر کند و به همین دلیل برخی از شخصیت‌های جریان اصلاحات بدون واسطه با رهبر معظم انقلاب درباره دغدغه‌های اصلاح‌طلبان گفت‌وگو...
    کد خبر: 11681 تاریخ انتشار: 1396/07/26 06:35
  • رمزگشایی از دیدار روحانی و روحانیت‌ مبارز

    انتخاب خبر: دیروز هم‌حزبی‌های رئیس جمهور به دیدار او آمده بودند. همان اعضای جامعه روحانیت که حجت‌الاسلام حسن روحانی عضوی از آن تشکل روحانی است. البته همه این اعضا در انتخابات سال‌های 92 و 96 به روحانی رای ندادند و برخی از آنها ترجیح دادند به...
    کد خبر: 11675 تاریخ انتشار: 1396/07/25 06:33

نیازمندی ها

استخدام

یک شرکت معتبر

بین المللی از

متخصصین IT و

شبکه های اجتماعی

دعوت به همکاری

می نماید.

علاقه مندان می توانند

با ایمیل

amiramj1@yahoo.com

مکاتبه فرمایند.

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار

گفتگو و گزارش

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟