site address

پایگاه خبری انتخاب خبر

يكشنبه 6 اسفند 1396, Sunday 25 February 2018

ابهامات درگذشت آيت‌ الله‌ هاشمی رفسنجانی

  • پرونده مفتوح

    انتخاب خبر: خبري ناگهاني در غروب 19 دي سال 95، همه را در بهت فروبرد. ابتدا زمزمه‌ها از حال نامناسب هاشمي‌رفسنجاني به گوش مي‌رسيد و باوجود شادابي‌اي كه مردم از آيت‌ا...‌هاشمي سراغ داشتند همين كسالت و بي‌حالي نيز براي همه نگران‌كننده بود. اندكي نگذشت...
    کد خبر: 12055 تاریخ انتشار: 1396/10/19 07:52
  • روايت فرزند هاشمي از ديدار با مقام معظم رهبري

    انتخاب خبر: یاسر هاشمی، کوچک‌ترین فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، در گفت‌وگو با حسین الهامی‌نژاد خبرنگار آنا، از انتخابات آینده، پرونده برادرش و حواشی فوت آیت‌الله سخن گفته که در ادامه می‌آید.
    کد خبر: 10718 تاریخ انتشار: 1396/01/15 08:20
  • فاطمه هاشمی: درگذشت پدرم برای ما مبهم است

    انتخاب خبر: فاطمه هاشمی گفت:‌ پدر با این که ۸۲ سال داشت از من سالم‌تر بود، برای خود ما هم ابهاماتی وجود دارد که چه اتفاقی افتاد.
    کد خبر: 10594 تاریخ انتشار: 1395/12/18 01:18
  • روايت عفت‌ مرعشي از آخرین ملاقات با آيت‌ الله هاشمی

    انتخاب خبر: «...پاسدار ما نیز در حیاط بود کنار حوض. غروب بود و هوا تاریک شده بود. پاسدار از پشت شیشه می‌بیند که آقای هاشمی با یک نفر دیگر گلاویز شده‌اند. من در را که باز کردم و این صحنه را دیدم. رفتم داخل. آن مرد چند بار به صورت آقای هاشمی زده بود...
    کد خبر: 10445 تاریخ انتشار: 1395/12/01 05:56
  • روایت محسن هاشمي از آخرين روزهاي حيات آیت الله هاشمی

    انتخاب خبر: پنجشنبه مراسم اربعين آيت‌ا... هاشمي برگزار مي‌شود اما پس از گذشت ۴۰ روز از رحلت ايشان هنوز چشمان فرزندانشان به ويژه فاطمه هاشمي اشك‌آلود است.
    کد خبر: 10407 تاریخ انتشار: 1395/11/27 05:30
  • ناگفته‌های ظریف از درگذشت هاشمی تا درز محرمانه‌ها

    انتخاب خبر: محمدجواد ظريف يكي از پركارترين دولتمردان حسن روحاني در طول سه و نيم سال گذشته است. چالش‌هاي ايران در سياست خارجي كه در دولت قبل ايجاد شده وظيفه وزارت خارجه را بيش از پيش سنگين كرد. ظريف بعد از ماه‌ها مذاكره توانست بالاخره مناقشه هسته‌ای...
    کد خبر: 10385 تاریخ انتشار: 1395/11/25 06:08
  • پاسخ به ابهامات درباره درگذشت آیت‌ا...هاشمی

    انتخاب خبر: یک ماه از رحلت آیت‌ا...‌هاشمی می‌گذرد اما شاید برای برخی همچنان ناباورانه است که ایشان دیگر در قید حیات نیستند. نقش بی بدیل آیت‌ا...‌هاشمی از ابتدای شکل‌گیری نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی از یک سو و خدماتی که ایشان در طول تاریخ انقلاب در...
    کد خبر: 10336 تاریخ انتشار: 1395/11/21 06:07
  • توضیح معاون قوه قضائیه درباره ابهامات درگذشت آيت‌ الله‌ هاشمی

    انتخاب خبر: به گزارش ایسنا به نقل از «معاونت فرهنگی قوه قضائیه»، حجت‌الاسلام هادی صادقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی دوستی ٥٩ساله داشتند، گفت: «در این دوستی دیرینه و صادقانه تقریبا می‌توان ادعا نمود که هیچ‌کدام از این...
    کد خبر: 10100 تاریخ انتشار: 1395/10/27 04:42
  • جزئیات جديد از درگذشت هاشمي

    انتخاب خبر: آنچه يك خبرگزاري داخلي منتشر كرده حكايت از آن دارد كه آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام زمان وقوع حمله قلبي در استخر بوده است.
    کد خبر: 10102 تاریخ انتشار: 1395/10/27 03:22

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟