تجمع نه به گرانی و بیکاری

  • حمايت از مطالبات صادقانه و بحق مردم

    انتخاب خبر: حضرت آیت ا... خامنه ای در دیدار هزاران نفر از مردم قم با تجلیل و تحسین حرکت عظیم، پر شور، به‌موقع و منسجم ملت در روزهای اخیر، به تشریح ابعاد و لایه های مختلف توطئه دشمنان برای سوءاستفاده از مطالبات بحق مردم پرداختند و با بیان سخنان مهمی...
    کد خبر: 12058 تاریخ انتشار: 1396/10/19 11:40
  • بستری برای تولد "مرتضوی" ها

    مهدی حاج محمود عطار: فجایع کهریزک هنوز بعد از گذشت سالها زخم کار آن قلب هر مرد و زنی را به درد می آورد.
    کد خبر: 12032 تاریخ انتشار: 1396/10/14 03:03
  • سر نخ معمای تظاهرات اعتراضی مردم ایران کجاست؟!

    انتخاب خبر: در روزهای اخیر تجمع‌ها و اعتراض‌های به حق مردم در شهرهای مختلف به مشکلات اقتصادی فضای کشور را تحت تاثیر قرار داده است.
    کد خبر: 12028 تاریخ انتشار: 1396/10/12 12:36
  • مردم را بشنويد تا آرام گيرند!

    امین ترابی : مسئولان کشور از موضع طلبکارانه به موضع پاسخگویی فرو آیند. باید پاسخگو باشند که تعریف آن‌ها از تجمع مسالمت آمیز چیست؟
    کد خبر: 12027 تاریخ انتشار: 1396/10/12 08:50
  • ادامه ناآرامی در برخی از شهرهای کشور

    انتخاب خبر: روز گذشته تهران نسبت به دو روز قبلش ساعات آرام‌تري را پشت سر گذاشت؛ آن‌طور که عصر ديروز برخي خبرگزاري‌ها مانند «ايلنا» نوشتند، محل‌هاي تجمعات روزهاي گذشته در تهران، ساعات آرامي را پشت سر گذاشتند، اما خبرگزاري «فارس» در گزارشي نوشت حدود...
    کد خبر: 12025 تاریخ انتشار: 1396/10/12 08:30
  • مدل خارجی برخورد با ناراضیان

    علی خرم: چرا به مطالبات واقعی مردم پاسخ درست داده نمی‌شود تا مردم ناراضی، سرباز پیاده اهداف دیگران شوند؟
    کد خبر: 12015 تاریخ انتشار: 1396/10/10 08:47
  • پایان اعتراض‌های سیاسی با اصلاح اقتصادی و آزادی‌ اجتماعی

    انتخاب خبر: اعتراضات و تظاهرات در ایران ادامه دارد. روز گذشته دامنه این اعتراضات و تظاهرات به شهرهای دیگر مانند شهرکرد، اراک، شیراز، بندرعباس، سمنان، هشتگرد، اهواز، تهران و غیره رسید. بنا بر برخی اخبار محدوده میدان انقلاب به ویژه دانشگاه تهران و...
    کد خبر: 12014 تاریخ انتشار: 1396/10/10 08:32
  • روایت صادق زیباکلام از ریشه‌ها و پشت پرده تظاهرات اعتراضی مردم ایران

    انتخاب خبر: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران درباره علت اعتراضات مردم ایران گفت: دلیل اعتراضات مردم کاملاً روشن است. مجموعه ای از فشارهای اقتصادی و ناکامی های سیاسی و اجتماعی علت اعتراضات مردم است. دقیق تر اگر بخواهم بگویم؛ جنس این اعتراضات از همان...
    کد خبر: 12012 تاریخ انتشار: 1396/10/09 13:56
  • نارضايتي‌ها را جدي بگيريم

    علیرضا شاکر: هيچ منشی مانند صداقت با خود و مردم نمي تواند اقتصاد بيمار كشور را تسكين بخشد و به عبور از اين بحران بزرگ كمك كند.
    کد خبر: 12011 تاریخ انتشار: 1396/10/09 07:37
  • اجراي مردمي اصل ۲۷ قانون اساسی

    انتخاب خبر: محمود صادقي، نماينده مردم تهران: طبق اصل 27 قانون اساسي و نظر شوراي نگهبان، راهپيمايي بدون حمل سلاح نياز به مجوز ندارد. ولي قانون احزاب برخلاف قانون اساسي و برخلاف نظر شوراي نگهبان آن را منوط به اخذ مجوز كرده است. اگر اعتراضات مردمي...
    کد خبر: 12010 تاریخ انتشار: 1396/10/09 07:23

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟