حشمت الله فلاحت پیشه

  • برجام قطره چکانی ترامپ

    حشمت الله فلاحت‌ پیشه : هدف ترامپ شکل دادن برجام در قالبی است که مزایای برجام به ایران داده نشود و به عبارتی تحریم زدایی صورت نگیرد.
    کد خبر: 12068 تاریخ انتشار: 1396/10/23 04:19
  • سفر انفعالی تیلرسون

    حشمت‌ ا... فلاحت‌ پیشه : حوزه دیپلماسی، حوزه بسیط و ساده‌ای نیست که به‌راحتی با هر تحول و دیداری، شرایط تحلیلی تازه و نظریه تحلیلی جدیدی را مطرح کنیم. سفر تیلرسون به منطقه بیش از آنکه نشانه پشت‌کردن عراق به‌ ایران یا پشت‌کردن برخی همسایگان به‌...
    کد خبر: 11708 تاریخ انتشار: 1396/08/02 05:54
  • ترامپ - روحانی مهم‌ترین تقابل سازمان ملل

    حشمت‌ ا... فلاحت‌ پیشه: مهم‌ترین حوزه خبری، رسانه‌ای و تحلیلی اجلاس سازمان ملل متحد، تقابلی است که ایران و آمریکا خواهند داشت که در دو حوزه هم این تقابل شکل می‌گیرد؛ یک حوزه دیپلماسی عمومی و دیگری رسمی. در حوزه دیپلماسی عمومی طبیعتا مهم‌ترین کار...
    کد خبر: 11542 تاریخ انتشار: 1396/06/26 06:58
  • اقدام غيرحقوقي ايالات متحده

    حشمت‌ا... فلاحت‌ پیشه: اقدام اخير آمريكا درحمله به يك پايگاه نظامي در سوريه در راستاي اجراي نظريات ترامپ رئيس‌جمهور آمريكا است.
    کد خبر: 10755 تاریخ انتشار: 1396/01/20 05:39
  • هر کس سؤال کند زندانی می‌شود!

    انتخاب خبر: ۳۴ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله «محمدرضا عارف» رئیس ‌فراکسیون امید و برخی دیگر از چهره‌های اصلی آن، اقدام به ارائه طرحی دو فوریتی کردند که براساس آن فردی که در مراسم سخنرانی سؤالی بپرسد که این سؤال موجب جلب توجه شود، به شش...
    کد خبر: 10403 تاریخ انتشار: 1395/11/27 05:08
  • چراغ سـبز تهـران به ریاض

    انتخاب خبر: حدود 10 روز گذشته بود که خبری مبنی بر دعوت عربستان از 80 کشور مسلمان جهت تنظیم مناسک حج در رسانه‌ها مطرح شد.
    کد خبر: 10056 تاریخ انتشار: 1395/10/23 05:46
  • برنـامه‌های ایـران در قبـال نقـض برجـام

    انتخاب خبر: در شرایطی که مدت‌هاست مقامات ایرانی از روند اجرای برجام توسط آمریکا شکایت دارند، مجاری مقننه این کشور هر روز شیطنت‌های تازه‌ای به راه می‌اندازند که هرچند به طور مستقیم ارتباطی با برجام ندارد، اما موجب بدبینی مقامات ایرانی می‌شود.
    کد خبر: 9551 تاریخ انتشار: 1395/09/09 04:24
  • ترامپ نمی‌تواند برجام را نادیده بگیرد

    حشمت ا... فلاحت‌ پیشه: انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا تاثیر مهمی بر خاورمیانه به‌خصوص رویارویی با ایران و توافق برجام دارد.
    کد خبر: 9383 تاریخ انتشار: 1395/08/24 05:42

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟