حکم آتش به اختیار

  • آيا انقلاب فرزندان خود را مي بلعد؟

    حسین صفوی: اين روزها به طور خاص ايام پر تحولي است. از يكسو در عرصه خارجي شاهد تلاشهاي نافرجام آمريكا براي كشاندن ايران به ورطه بي بازگشتي در عرصه رويارويي ”برجامي“ است كه از اين حيث هوشياري وزارت خارجه و سفرهاي دكتر ظريف مؤيد خنثي سازي اين طرح است...
    کد خبر: 11329 تاریخ انتشار: 1396/05/09 08:12
  • با ”آتش و حركت“ نظرتان چيست؟!

    حسين صفوي: مي گويند آقا جان برويد كار كنيد! اينقدر به حاشيه نپردازيد! بعد پشت سر هم كار، كار و كار كردن را علم مي كنند. بعد مي گويند كه برجام چرا ميوه نداد؟ چرا كاري نشده؟ بعد كه سرمايه گذار خارجي را دولت وارد معركه كرده و از قضا در اين بحبوحه حريف...
    کد خبر: 11280 تاریخ انتشار: 1396/04/28 20:02
  • طعم تخریب زیر زبان اورژانس هسته ای

    انتخاب خبر: در چند ماه اخیر، تخلفات در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان زخم ناسوری شد که مدام سر باز می کند و تازه تر می شود. اما این زخم های کهنه مرهمی ندارد و همچنان مسوولان دانشگاه همچون کبک سر در برف فرو برده اند و زمستان اعمالشان را به نظاره نشسته اند.
    کد خبر: 11278 تاریخ انتشار: 1396/04/27 04:56
  • سازش با تخریب کنندگان رئیس جمهور را کنار بگذارید

    انتخاب خبر: اما انتظار چیست؟ آیا وقتی به رئیس جمهور یک ملت توهین می شود، باید سکوت کرد؟ آیا وقتی که چنین انتخابات پرشوری پشت سر گذاشتیم، باید بنشینیم و منتظر باشیم و ببینیم که چطور منتخب مردم را مورد هتاکی و لعن و دشنام قرار می دهند؟
    کد خبر: 11216 تاریخ انتشار: 1396/04/12 00:09
  • پيشنهاد آتش‌ بس

    انتخاب خبر: با تند شدن فضاي سياست داخلي در روزها و هفته‌هاي اخير، عليرضا زاكاني يكي از تندترين مخالفان دولت در اقدامي غيرمنتظره، پيشنهادي داده كه تقريبا با استقبال چهره‌هاي سياسي روبه‌رو شده است؛ پيشنهاد «آتش‌بس» حتي يك‌طرفه، ميان جناح‌هاي در قدرت.
    کد خبر: 11211 تاریخ انتشار: 1396/04/11 05:17
  • رهبر انقلاب: آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی، فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی نیست

    انتخاب خبر: رهبر انقلاب با بیان اینکه آتش‌به اختیار به معنای کارخودجوش فرهنگی تمیز است، گفتند: آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی، فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی نیست.
    کد خبر: 11191 تاریخ انتشار: 1396/04/05 09:46
  • آتش به اختيار و كج فهمي

    سعید ایزدی: پس از سخنان رهبر انقلاب با دانشجويان بسيجي كه در آن از واژه ”آتش به اختيار“ استفاده شد، سيلي از كامنت ها، تحليل ها و البته دغدغه ها مطرح شد. در فضاي مجازي و غير مجازي نيز اين واژه اهميت خود را بخوبي نشان داد.
    کد خبر: 11161 تاریخ انتشار: 1396/03/28 08:14
  • رهبری حکم «آتش به اختیار» را به چه کسانی دادند؟

    انتخاب خبر: حکم آتش به اختیار را کسانی از حضرت آقا گرفته‌اند که برای پیگیری مطالبات و منویات ایشان، نسبت به دستگاه مرکزی دانش و صلاحیت بیشتری دارند.
    کد خبر: 11112 تاریخ انتشار: 1396/03/19 16:28

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟