دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران

  • حمايت از مطالبات صادقانه و بحق مردم

    انتخاب خبر: حضرت آیت ا... خامنه ای در دیدار هزاران نفر از مردم قم با تجلیل و تحسین حرکت عظیم، پر شور، به‌موقع و منسجم ملت در روزهای اخیر، به تشریح ابعاد و لایه های مختلف توطئه دشمنان برای سوءاستفاده از مطالبات بحق مردم پرداختند و با بیان سخنان مهمی...
    کد خبر: 12058 تاریخ انتشار: 1396/10/19 11:40
  • تحلیل روحانی از ریشه‌های مطالبات مردم

    حسن روحانی، رئیس‌جمهوری روز گذشته در اولین واکنش به نارآمی‌های اخیر در کشور به تحلیل ریشه‌های مطالبات مردم پرداخت و با اشاره به اینکه برخی از مشکلات اقتصادی به سال‌های قبل و برخی به زمان حال برمی‌گردد، گفت: «اما نقد مردم فقط به اقتصاد نیست؛ مردم...
    کد خبر: 12022 تاریخ انتشار: 1396/10/11 01:38
  • ايران، ترامپ و شيطنت همسايه

    سيد حسين موسويان: دشمنان ايران، واشنگتن را خط مقدم مقابله با ايران قرار داده‌اند. لذا تهران نبايد از لابي تل‌آويو-رياض- ابوظبي- نئوكان‌ها- منافقين به ويژه در امريكا غافل بماند.
    کد خبر: 11698 تاریخ انتشار: 1396/07/30 07:55
  • آيا انقلاب فرزندان خود را مي بلعد؟

    حسین صفوی: اين روزها به طور خاص ايام پر تحولي است. از يكسو در عرصه خارجي شاهد تلاشهاي نافرجام آمريكا براي كشاندن ايران به ورطه بي بازگشتي در عرصه رويارويي ”برجامي“ است كه از اين حيث هوشياري وزارت خارجه و سفرهاي دكتر ظريف مؤيد خنثي سازي اين طرح است...
    کد خبر: 11329 تاریخ انتشار: 1396/05/09 08:12
  • مصوبه كنگره آمريكا و چالش هاي ما

    حسام محمدي: در آستانه تشكيل كابينه دوازدهم و مراسم تحليف رئيس جمهور در مجلس هستيم و خبرهاي ضد و نقيض فراواني در عرصه داخلي به گوش مي رسد و تا بخواهيد حرف و حديث بسيار. از اينكه جهانگيري از دولت مي رود تا اينكه وزير زن نخواهيم داشت و... .
    کد خبر: 11315 تاریخ انتشار: 1396/05/07 06:24
  • با ”آتش و حركت“ نظرتان چيست؟!

    حسين صفوي: مي گويند آقا جان برويد كار كنيد! اينقدر به حاشيه نپردازيد! بعد پشت سر هم كار، كار و كار كردن را علم مي كنند. بعد مي گويند كه برجام چرا ميوه نداد؟ چرا كاري نشده؟ بعد كه سرمايه گذار خارجي را دولت وارد معركه كرده و از قضا در اين بحبوحه حريف...
    کد خبر: 11280 تاریخ انتشار: 1396/04/28 20:02
  • رهبر انقلاب: دشمن باید سیلی بخورد

    انتخاب خبر: ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه، جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب اسلامی دیداری صمیمی داشتند.
    کد خبر: 11232 تاریخ انتشار: 1396/04/14 19:45
  • طرح پنج وجهی دشمن و وظیفه ما

    سید حسین موسویان: محمد‌بن‌سلمان، وزیر دفاع عربستان در سفر حدود دو ماه قبل به مسکو، این مفهوم را به روس‌ها رساند که ریاض حاضر است بشار اسد را در سوریه بپذیرد به شرطی که ایران از معادلات سوریه حذف شود.
    کد خبر: 11227 تاریخ انتشار: 1396/04/14 06:34
  • فتنه در پاریس وحدت در تهران را می طلبد

    انتخاب خبر: اما اگر به کنایه ها و زخم زبانهای مسئولین نگاهی بیاندازیم، می بینیم که از شبیه سازی بنی صدر و وقایع دهه 60 تا به امروز، گویا عده ای قصد دارند، فضایی را مخدوش کرده و برای کابینه آینده امتیاز بگیرند. هر چند که رئیس جمهور باید در این برهه،...
    کد خبر: 11224 تاریخ انتشار: 1396/04/14 00:08

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟