site address

پایگاه خبری انتخاب خبر

جمعه 7 ارديبهشت 1397, Friday 27 April 2018

مهدی حاج محمود عطار

  • "قوا" در هم چند؟!

    مهدی حاج محمود عطار: تفکیک قوا بد یا خوب فعلا از اصول قانون اساسی ماست و باید محترم شمارده شود، و همین که قوانین موجود از طرف خود مسولین محترم گمارده نمی شوند حاصلش همین وضع بغرنجیست که گریبان گیرمان است.
    کد خبر: 12431 تاریخ انتشار: 1397/01/23 06:32
  • همه احکام قضایی باید اجرا شوند

    مهدی حاج محمود عطار: در رسانه ها مطرح شد که یکی از مدیران سابق که از قضا بعد از پایان دوران صدارت، در رسانه ها همواره همراه رئیس سابق جمهوری بوده، و اتفاقا بارها هم مورد تفقد ایشان و به عبارتی حلقه ی نزدیکشان محسوب می شود، دیروز برای اجرای محکومیت...
    کد خبر: 12360 تاریخ انتشار: 1396/12/24 22:44
  • برای مبارزه با فسادهای مالی "فرهنگ" اولویت دارد یا "قانون"؟

    مهدی حاج محمود عطار: اینکه هنوز مسئولین در قانون اساسی و قوانین عادی ایران یکسان سازی نشده اند، اینکه خود مسئولین باید لیست اموالشان و منسوبینشان را ارائه دهند، اینکه با توجه به سایر قوانین موجود عملا راه های قانونی فرار از این مصوبات به تعداد...
    کد خبر: 12343 تاریخ انتشار: 1396/12/22 00:05
  • بستری برای تولد "مرتضوی" ها

    مهدی حاج محمود عطار: فجایع کهریزک هنوز بعد از گذشت سالها زخم کار آن قلب هر مرد و زنی را به درد می آورد.
    کد خبر: 12032 تاریخ انتشار: 1396/10/14 03:03
  • تجاوز جنسی مجازی را می شناسید؟!

    مهدی حاج محمود عطار: متجاوزان با شناسایی طمعه ها در ابزارهای مجازی و نوعا شبکه های اجتماعی متنوع، از کودکان می خواهند که از خود و یا دیگر دوستانشان تصاویر غیر اخلاقی تهیه و در اختیار متجاوزان قرار دهند.
    کد خبر: 11965 تاریخ انتشار: 1396/09/29 07:30
  • ملت از مسئولین اتحاد می خواهند

    مهدی حاج محمود عطار: بحث تصمیمات غیر قابل پیش بینی و بعضا دور از منطق معمول امروز جهانی از سوی ترامپ درست در زمانی که تقریبا تمام دنیا در حال جنگ تمام عیار است و منطقه های نسبتا و به ظاهر آرام هم در حال شعله ور شدن کینه های گذشته تاریخی، قومی و...
    کد خبر: 11671 تاریخ انتشار: 1396/07/24 07:30
  • صندلی خدمت را رها کنید

    مهدی حاج محمود عطار: خدا رو شکر که آقای نعمت زاده هم بعد از سالها بازنشستگی و عضویت در انواع هیات مدیره شرکتها، مجددا و بلافاصله شغل جدیدی پیدا کرده و از آمار بیکاری کشور کاسته شد. مردی که با بیش از 72 سال سن و حضور در دولت های اول،پنجم،ششم ویازدهم...
    کد خبر: 11626 تاریخ انتشار: 1396/07/15 05:32
  • شاید وقت آن است که برخی قوانین را کنار بگذاریم

    مهدی حاج محمود عطار: یک جنایت، از نوع مشابه آنچه بارها در کشور و در مناطق متنوع و با مسببان مختلف مجددا روی داد، تا دوباره موجی از عواطف و احساسات این ملت، ساحل "قوانین" ما را به عتاب بگیرد. "آتنا" بعد از "ستایش"، این آخری بعد از کودکان معصوم و...
    کد خبر: 11274 تاریخ انتشار: 1396/04/26 05:11
  • شبهه دار اعدام نکنیم

    مهدی حاج محمود عطار: در خبرها آمده بود که مجددا طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر که مقرر بود در هفته ی جاری در دستور کار اصلی صحن مجلس قرار گیرد، متاسفانه در صحن مطرح نشده و دلیل این کار نیز در لابلای اخبار حملات تروریستی مجلس مورد...
    کد خبر: 11146 تاریخ انتشار: 1396/03/24 18:17
  • تقاضا برای محاکمه آقای بقایی

    مهدی حاج محمود عطار: شاید کم پرداختن رسانه ها به حرکتی که جناب بقائی معاون سابق ریاست جمهوری در روز انتخابات انجام داد را بتوان نوعی مرگ سیاسی برای ایشان و جریان فکری حامی ایشان دانست.
    کد خبر: 11040 تاریخ انتشار: 1396/03/06 05:49
  • یادآوری نکته ای به دبیر محترم مجمع تشخیص

    مهدی حاج محمود عطار: دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام که اخیرا گویا مجددا به کسوت نظامی سابق خود برگشته اند و احتمالا باید به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب در امر "سیاست" دخالت نکنند، اما گویا در خبر منتسب به ایشان در خصوص کناره گیری یکی از کاندیداها به...
    کد خبر: 10993 تاریخ انتشار: 1396/02/28 05:34
  • چه بزن بزنیه! لطفا نمایش را ادامه بدید...

    مهدی حاج محمود عطار: کاش میشد هر سال انتخابات برگزار کنیم، کاش میشد کلا همش تو ایران انتخابات بود. کاش غیر از رسانه های جناحی و تخریبی، مثلا صدا و سیما هم که ملی و غیر جناحی محسوب میشد هر ماه بین همه ی مسئولین حال و گذشته(البته اونایی که ممنوع...
    کد خبر: 10952 تاریخ انتشار: 1396/02/19 09:20
  • یک توصیه انتخاباتی از رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و این همه ابهام!!!

    مهدی حاج محمود عطار: این خبر را در تاریخ 12 اردیبهشت ماه از قول جناب آقای حداد عادل در همین سایت خبرآنلاین دیدم، - بعد امروز مجددا گشتم و دیدم خبر همچنان باقیست و حذف هم نشده همین باعث شد که تقریبا یقین کنم موضوع جدی و البته واقعیست.
    کد خبر: 10924 تاریخ انتشار: 1396/02/14 07:54
  • کاندیداها و حضرت عباس علیه السلام

    مهدی حاج محمود عطار: نمی توان بدون بستر سازی مناسب از حقوق شهروندی توقع معجزه داشت چرا که اگر اخلاق شهروندی را در جامعه نهادینه نکنیم عملا نمی توانیم محمل مناسبی برای تحقق آرمانهای حقوق شهروندی را متصور باشیم.
    کد خبر: 10917 تاریخ انتشار: 1396/02/13 06:02
  • آنهمه تلاش و این همه نیامدن!!!

    مهدی حاج محمود عطار: اینکه جناب آقای سعید جلیلی یکی از مردانی با گرایشات اصول گرایانه هستند و اینکه از همان اول انتخابات سال 92 بسیار مورد حمایت رهبر معنوی جریان پایداری بودند و البته در انقلابی بودن و پاکدست بودن نیز ادعاهایی نزدیک به واقعیت برایش...
    کد خبر: 10834 تاریخ انتشار: 1396/01/30 06:40
  • چوب معلم شلاق شده و دانش آموز هم چوب بدست!!!

    مهدی حاج محمود عطار: خطر عجین شدن رفتارهای معلمین و دانش آموزان با خشونت بسیار پررنگتر از قبل حس می شود و باید چاره کار را از روزهای خیلی قبل شروع می کردیم.
    کد خبر: 10659 تاریخ انتشار: 1395/12/26 06:02
  • جناب میرسلیم کمی زود شروع نکردید؟

    مهدی حاج محمود عطار: توپخانه مخالفین دولت از اطراف و اکناف در حال نواختن است و دائم دولت را متهم می کنند به انواع انحرافات از برنامه های مصوب و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و این آخری درست در تجمع مردم شمال شرق کشور که اغلب نیز در طول سالیان...
    کد خبر: 10448 تاریخ انتشار: 1395/12/01 19:50
  • استفاده از اصل تغافل برای مهار خودکامگی

    مهدی حاج محمود عطار: شاید یکی از کلیدی ترین مسائل تربیتی به ویژه در حوزه تربیت کودکان، توجه به موقع به اصل "تغافل" باشد. تغافل در نقطه مقابل غفلت بوده و هرچقدر انسان هوشیار باشد و با مطالعه، شناخت بهتر و بیشتر جهان خود را از غفلت وارهاند، در حیطه ی...
    کد خبر: 10263 تاریخ انتشار: 1395/11/13 17:32
  • پلاسکو کو؟

    مهدی حاج محمود عطار: تا کجا باید انسانها بمیرند تا مسئولان فکری کنند؟ اگر اشکال از مدیریت است خوب چرا مدیر از خارج نمی آوریم؟
    کد خبر: 10146 تاریخ انتشار: 1395/11/02 16:40
  • مسائل بین قوا خانوادگیست؟ یا ملت نامحرمند؟

    مهدی حاج محمود عطار: مردم به عقلا و نخبگان خود اعتماد کرده و امر حکومت را به آنها و از طرق مشروع و قانونی واسپرده اند.
    کد خبر: 10019 تاریخ انتشار: 1395/10/19 15:37

نیازمندی ها

استخدام

یک شرکت معتبر

بین المللی از

متخصصین IT و

شبکه های اجتماعی

دعوت به همکاری

می نماید.

علاقه مندان می توانند

با ایمیل

amiramj1@yahoo.com

مکاتبه فرمایند.

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار

گفتگو و گزارش

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟