site address

شورای نگهبان

  • احمدي نژاد چراغ خاموش مي آيد

    حسام محمدی: اطلاعيه مشترك احمدي نژاد و بقايي نامزدهايي كه هر دو توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت شدند يا به تعبيري صلاحيتشان احراز! نشد، تصويري گنگ و در عين حال گويا از آنچه كه آنها در سر دارند را بر ملا مي كند.
    کد خبر: 10876 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:31
  • تکرار یک اشتباه بزرگ تاریخی در اردوگاه اصولگرایی

    انتخاب خبر: «قالیباف در یک سال گذشته مواضع تندی نسبت به دولت آقای روحانی گرفته که در نوع خود قابل تأمل است. دلیل اصلی این مواضع نیز این بوده که ایشان به دنبال این است که حمایت همه طیف‌های اصولگرا و مخالفت دولت آقای روحانی را نسبت به خود جلب کند.
    کد خبر: 10872 تاریخ انتشار: 1396/02/06 05:50
  • قرآن و اقلیت های مذهبی

    پیمان حاج محمود عطار: هیچ جای قرآن، سنت و قوانین برای حضور اقلیت‌های مذهبی در امور اجرایی تبعیضی پیش بینی نشده است.
    کد خبر: 10868 تاریخ انتشار: 1396/02/05 12:06
  • دولت دوازدهم؛ تداوم یا تغییر؟

    علیرضا سعیدآبادی: در ایران، نظام پارلمانی حاکم نیست و شاهد غلبه حزب حاکم یا ائتلافی از احزاب در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری نیستیم و درحال حاضر می بینیم که دولت مستقر، وابستگی شدیدی به یک حزب خاص دارد بدون این که آن حزب، ارتباطی با...
    کد خبر: 10865 تاریخ انتشار: 1396/02/04 05:22
  • سرانجام مناظره مهمتر است

    حسام محمدی: شوراي نگهبان رأي نهايي خود را پس از 5 روز بررسي صلاحيت نامزدها صادر كرد و بالاخره دود سفيد بلند شد.
    کد خبر: 10858 تاریخ انتشار: 1396/02/03 06:50
  • شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد + اسامی

    انتخاب خبر: شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد.
    کد خبر: 10843 تاریخ انتشار: 1396/01/31 23:20
  • سناريوي جراحي ”دمل“ احمدي نژاد

    حسام محمدی: چند روز پيش حضور احمدي نژاد براي ثبت نام در ستاد انتخابات كشور در صدر اخبار داخلي قرار گرفت و البته رسانه هاي بين المللي نيز به اخبار و حواشي آن پرداختند. تكاپوي اصولگرايان براي حذف صورت مسئله احمدي نژاد بسيار ديدني و شنيدني است.
    کد خبر: 10845 تاریخ انتشار: 1396/01/31 07:27
  • جزئیات مذاکره اصلاح‌طلبان با روحانی

    انتخاب خبر: جزئیات دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی با حضور آقای جهانگیری در انتخابات چیست؟ اسحاق جهانگیری چه کارکردی برای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت؟ چرا در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ کاندیدای اصلی یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و...
    کد خبر: 10827 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:10
  • مفاسد اقتصادی در رده های مختلف نظام نهادینه شده است

    انتخاب خبر: عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس هفتم گفت: مفاسد اقتصادی، مهمترین عاملی است که می تواند مانعی برای تغییر و توسعه باشد.
    کد خبر: 10820 تاریخ انتشار: 1396/01/28 06:41
  • ریاست جمهووووووری ... نبوووووووووود؟!!!

    مهدی حاج محمود عطار: شاید اگر "رجل سیاسی" زود تر مصادیقش را پیدا می کرد، در آستانه پایان ثبت نام کاندیداهای محترم ریاست جمهوری با حجمی از طعنه و طنز آشنا نمی شدیم!!!
    کد خبر: 10812 تاریخ انتشار: 1396/01/27 07:42
  • انتخابات ایران رفراندوم صلح و آشتی با جهان است

    انتخاب خبر: دبیر کل جبهه آزادی با بیان اینکه مسوولان نظام و شورای نگهبان با بی ضابطه کردن ثبت نام های کاندیداتوری ریاست جمهوری به بیراهه می روند، گفت: ارمغان سیاهی لشگرها رسوایی نظام است.
    کد خبر: 10803 تاریخ انتشار: 1396/01/26 06:27
  • بنده نه سرهنگم، نه حقوقدان!

    انتخاب خبر: یک کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: بنده مهدی خلیلی هستم، فعال سیاسی اصلاح طلب که به نمایندگی از جوانان نخبه و شایسته با تحصيلات عاليه دانشگاهی که در این چند دولت اخیر؛ نه تنها دیده نشده اند، صدایشان هم شنیده...
    کد خبر: 10805 تاریخ انتشار: 1396/01/25 15:19
  • احمدی نژاد با ایستادن مقابل رهبری به دنبال ایجاد محبوبیت است

    انتخاب خبر: دکتر صادق زیباکلام با اشاره به ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مسلم است غافلگیری همه در ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد در این دوره ریاست جمهوری بوده است به‌طوری‌که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که ایشان ثبت‌نام کنند.
    کد خبر: 10780 تاریخ انتشار: 1396/01/23 16:26
  • گام بلند مجلس در احياي حقوق بشر

    انتخاب خبر: يك فعال حقوق بشر گفت: از طریق رسانه های گروهی با خبر شدیم که کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس پس از بحث ها و نشست های بسیار علمی، فقهی و قانونی در مجلس شورای اسلامی، همایش ها، سمینارها و جلسات متعدد در دانشکده های حقوق و برگزاري کنفرانس های...
    کد خبر: 10650 تاریخ انتشار: 1395/12/25 05:42
  • اپوزیسیون ایران نجیب ترین اپوزیسیون دنیا

    انتخاب خبر: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: من بر این اعتقادم که اپوزیسیون ایران نجیب ترین دنیاست و سخنی به گزاف نرفته است.
    کد خبر: 10602 تاریخ انتشار: 1395/12/19 07:04
  • قانونی به نام زنان به کام مردان

    انتخاب خبر: وضع زندگی امروزه به‌خصوص در کلان‌شهرها به گونه‌ای است که کار کردن مرد به‌تنهایی نمی‌تواند کفاف زندگی را بدهد و زن‌ها مجبورند همپای مردها کار کنند تا بتوانند از پس مخارج زندگی برآیند.
    کد خبر: 10584 تاریخ انتشار: 1395/12/18 04:59
  • فرار مغزها از دستگاه‌های دولتی

    انتخاب خبر: عضو حقوقدان شورای نگهبان با بیان اینکه سال گذشته ۵۹۰۰ مورد شکایت از قضات شده است، گفت: وضع اقتصادی در این نارضایتی موثر است. اگر در ادارات کرامت بخشیدن به افراد را نادیده بگیریم به مشکل برمی‌خوریم.
    کد خبر: 10580 تاریخ انتشار: 1395/12/17 04:59
  • محوریت اصولگرایان جمنا یا جامعتین؟

    محسن غرویان: برخی‌ در تلاش هستند تا بگویند جمنا به جای جامعتین فرمان را در جبهه اصولگرایان در دست گرفته است اما مساله اینجاست که جمنا توان انتقال قدرت از جامعتین به جبهه نیروهای مردمی انقلاب را ندارد.
    کد خبر: 10566 تاریخ انتشار: 1395/12/15 05:46
  • توپ رد صلاحیت بقایی در زمین اصلاح‌طلبان

    انتخاب خبر: حمیدرضا بقایی نیامده سعی دارد اصلاح‌طلبان را بزرگ‌ترین رقیب خود نشان دهد. به‌طور یقین او تنها نیست و بسیاری از مشاوران و متخصصان رسانه که در دوران احمدی‌نژاد به رئیس‌جمهور سابق خط و مشی فکری می‌دادند، یا از مواضع او همچون یگانه قهرمان...
    کد خبر: 10474 تاریخ انتشار: 1395/12/04 04:20
  • هدف بقایی از کاندیداتوری تخریب روحانی است

    انتخاب خبر: دکتر صادق زیباکلام گفت: آنچه مسلم است اعلام کاندیداتوری آقای حمید بقایی بدون هماهنگی با آقای احمدی نژاد صورت نگرفته است، بنابراین می توان گفت آقای بقایی می خواهد به نمایندگی از آقای احمدی نژاد در انتخابات شرکت کند.
    کد خبر: 10446 تاریخ انتشار: 1395/12/01 09:19

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟