شورای نگهبان

  • حق انتخاب مردم تضییع نشود

    نعمت احمدی: اخیرا حجت‌الاسلام احمد خاتمی سخنانی را مبنی بر مطرح کردن طرحی در اجلاسیه آتی خبرگان برای کاهش حداقل سن کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری به چهل سال را مطرح کرده است.
    کد خبر: 11492 تاریخ انتشار: 1396/06/13 05:32
  • تشکیل وزارتخانه های جدید مغایر قانون اساسی نیست

    امید سلیمی بنی: اخیرا بحثی درباره تشکیل وزارتخانه های جدید در بین حقوقدانان مطرح شده و برخی از نویسندگان تلاش کرده اند عنوان کنند تشکیل وزارتخانه های جدید از دل وزارتخانه هایی که در دولت های قبل ادغام شده اند، خلاف شرع و قانون اساسی است.
    کد خبر: 11119 تاریخ انتشار: 1396/03/20 04:55
  • لایحه تاسیس وزارت خانه های جدید، مغایر با قانون اساسی است

    انتخاب خبر: ادغام وزارتخانه ها براساس مصوبه مجلس درحالی است که هدف آن کوچک سازی دولت و کاهش وزارتخانه ها می باشد. اما بررسی ها نشان از فراز و نشیب های فراوان اینگونه طرح ها از قدیم تا کنون دارد.
    کد خبر: 11099 تاریخ انتشار: 1396/03/16 06:19
  • صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان تایید شد

    انتخاب خبر: شورای نگهبان طی بیانیه‌ای درباره انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد که در برخی موارد شکایات محرز است و وقوع تخلفاتی به اثبات رسیده است و به منظور برخورد با متخلفین مراتب جهت رسیدگی قضائی به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.
    کد خبر: 11064 تاریخ انتشار: 1396/03/09 21:22
  • محرمانه‌های دلواپسان در شرق تهران

    انتخاب خبر: بی‌تردید اصولگرایان در 4 انتخابات گذشته شکست خورده‌اند. کارنامه این جریان در انتخابات‌های ریاست‌جمهوری 92 و 96، مجلس شورای اسلامی 94 و شورای شهر تهران 96، نشان از بحران درونی آنها دارد و آن‌طور که از اظهارات و رفتارهایشان مشخص است، عزمی...
    کد خبر: 11058 تاریخ انتشار: 1396/03/09 06:14
  • «دولت سایه»؛ پیشنهاد اصولگرایان به رئیسی

    انتخاب خبر: پیشنهاد دولت در سایه داده‌اند. اول از همه سعید جلیلی در پیام پساانتخاباتی خود و بعد از او هم عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما، در کانال تلگرامی‌اش پیشنهاد تشکیل دولت آلترناتیو یا نظارتی داد.
    کد خبر: 11012 تاریخ انتشار: 1396/03/01 05:53
  • تنگ شدن قافيه و زمزمه هاي مشكوك

    حسين صفوي: در روزهاي منتهي به روز اخذ آراء دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، در رسانه هاي حامي اصولگرايان تيترهايي چون: ”قاليباف حماسه آفريد، رئيسي پيش افتاد، روند نزولي آراء روحاني، مظوم نمايي حاميان روحاني، تأمين امنيت ستادهاي انتخاباتي، شوک...
    کد خبر: 10998 تاریخ انتشار: 1396/02/28 10:59
  • احمدي نژاد چراغ خاموش مي آيد

    حسام محمدی: اطلاعيه مشترك احمدي نژاد و بقايي نامزدهايي كه هر دو توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت شدند يا به تعبيري صلاحيتشان احراز! نشد، تصويري گنگ و در عين حال گويا از آنچه كه آنها در سر دارند را بر ملا مي كند.
    کد خبر: 10876 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:31
  • تکرار یک اشتباه بزرگ تاریخی در اردوگاه اصولگرایی

    انتخاب خبر: «قالیباف در یک سال گذشته مواضع تندی نسبت به دولت آقای روحانی گرفته که در نوع خود قابل تأمل است. دلیل اصلی این مواضع نیز این بوده که ایشان به دنبال این است که حمایت همه طیف‌های اصولگرا و مخالفت دولت آقای روحانی را نسبت به خود جلب کند.
    کد خبر: 10872 تاریخ انتشار: 1396/02/06 05:50
  • قرآن و اقلیت های مذهبی

    پیمان حاج محمود عطار: هیچ جای قرآن، سنت و قوانین برای حضور اقلیت‌های مذهبی در امور اجرایی تبعیضی پیش بینی نشده است.
    کد خبر: 10868 تاریخ انتشار: 1396/02/05 12:06
  • دولت دوازدهم؛ تداوم یا تغییر؟

    علیرضا سعیدآبادی: در ایران، نظام پارلمانی حاکم نیست و شاهد غلبه حزب حاکم یا ائتلافی از احزاب در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری نیستیم و درحال حاضر می بینیم که دولت مستقر، وابستگی شدیدی به یک حزب خاص دارد بدون این که آن حزب، ارتباطی با...
    کد خبر: 10865 تاریخ انتشار: 1396/02/04 05:22
  • سرانجام مناظره مهمتر است

    حسام محمدی: شوراي نگهبان رأي نهايي خود را پس از 5 روز بررسي صلاحيت نامزدها صادر كرد و بالاخره دود سفيد بلند شد.
    کد خبر: 10858 تاریخ انتشار: 1396/02/03 06:50
  • شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد + اسامی

    انتخاب خبر: شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد.
    کد خبر: 10843 تاریخ انتشار: 1396/01/31 23:20
  • سناريوي جراحي ”دمل“ احمدي نژاد

    حسام محمدی: چند روز پيش حضور احمدي نژاد براي ثبت نام در ستاد انتخابات كشور در صدر اخبار داخلي قرار گرفت و البته رسانه هاي بين المللي نيز به اخبار و حواشي آن پرداختند. تكاپوي اصولگرايان براي حذف صورت مسئله احمدي نژاد بسيار ديدني و شنيدني است.
    کد خبر: 10845 تاریخ انتشار: 1396/01/31 07:27
  • جزئیات مذاکره اصلاح‌طلبان با روحانی

    انتخاب خبر: جزئیات دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی با حضور آقای جهانگیری در انتخابات چیست؟ اسحاق جهانگیری چه کارکردی برای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت؟ چرا در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ کاندیدای اصلی یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و...
    کد خبر: 10827 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:10
  • مفاسد اقتصادی در رده های مختلف نظام نهادینه شده است

    انتخاب خبر: عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس هفتم گفت: مفاسد اقتصادی، مهمترین عاملی است که می تواند مانعی برای تغییر و توسعه باشد.
    کد خبر: 10820 تاریخ انتشار: 1396/01/28 06:41
  • ریاست جمهووووووری ... نبوووووووووود؟!!!

    مهدی حاج محمود عطار: شاید اگر "رجل سیاسی" زود تر مصادیقش را پیدا می کرد، در آستانه پایان ثبت نام کاندیداهای محترم ریاست جمهوری با حجمی از طعنه و طنز آشنا نمی شدیم!!!
    کد خبر: 10812 تاریخ انتشار: 1396/01/27 07:42
  • انتخابات ایران رفراندوم صلح و آشتی با جهان است

    انتخاب خبر: دبیر کل جبهه آزادی با بیان اینکه مسوولان نظام و شورای نگهبان با بی ضابطه کردن ثبت نام های کاندیداتوری ریاست جمهوری به بیراهه می روند، گفت: ارمغان سیاهی لشگرها رسوایی نظام است.
    کد خبر: 10803 تاریخ انتشار: 1396/01/26 06:27
  • بنده نه سرهنگم، نه حقوقدان!

    انتخاب خبر: یک کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: بنده مهدی خلیلی هستم، فعال سیاسی اصلاح طلب که به نمایندگی از جوانان نخبه و شایسته با تحصيلات عاليه دانشگاهی که در این چند دولت اخیر؛ نه تنها دیده نشده اند، صدایشان هم شنیده...
    کد خبر: 10805 تاریخ انتشار: 1396/01/25 15:19
  • احمدی نژاد با ایستادن مقابل رهبری به دنبال ایجاد محبوبیت است

    انتخاب خبر: دکتر صادق زیباکلام با اشاره به ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه مسلم است غافلگیری همه در ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد در این دوره ریاست جمهوری بوده است به‌طوری‌که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که ایشان ثبت‌نام کنند.
    کد خبر: 10780 تاریخ انتشار: 1396/01/23 16:26

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟