site address

سعید جلیلی

  • رایزنی انتخاباتی روحانی با بزرگان نظام

    انتخاب خبر: پشت پرده حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟ اصلاح‌طلبان با چه هدفی جهانگیری را روانه رقابت‌های انتخاباتی کردند؟ آیا روحانی در شرایط نامطمئنی قرار داشت که اصلاح‌طلبان نیاز دیدند در کنار وی جهانگیری نیز وارد رقابت‌های...
    کد خبر: 10881 تاریخ انتشار: 1396/02/07 06:44
  • آنهمه تلاش و این همه نیامدن!!!

    مهدی حاج محمود عطار: اینکه جناب آقای سعید جلیلی یکی از مردانی با گرایشات اصول گرایانه هستند و اینکه از همان اول انتخابات سال 92 بسیار مورد حمایت رهبر معنوی جریان پایداری بودند و البته در انقلابی بودن و پاکدست بودن نیز ادعاهایی نزدیک به واقعیت برایش...
    کد خبر: 10834 تاریخ انتشار: 1396/01/30 06:40
  • لشكر 5 نفره عليه روحاني

    انتخاب خبر: پنجشنبه روز سرنوشت‌ساز براي ١٤ كانديداي جمعيت مردمي نيروهاي انقلاب است؛ همان‌هايي كه كمتر از يك ماه پيش از سوي اعضاي مجمع عمومي جمنا انتخاب شدند.
    کد خبر: 10726 تاریخ انتشار: 1396/01/16 05:02
  • برنامه اصولگرایان در تعطیلات برای روحانی

    صادق زیباکلام: در دو هفته تعطیلات نوروزی اصولگرایان مقدمات آتش سنگین بر روی آقای روحانی را تدارک خواهند دید. البته هجمه‌های سنگین اصولگرایان از آغاز سال جدید بر دولت آقای روحانی کاملا قابل درک است.
    کد خبر: 10673 تاریخ انتشار: 1395/12/28 06:36
  • يك لشكر مقابل روحاني

    انتخاب خبر: برخي اصولگرايان مي‌خواهند انتخابات را به سمت دوقطبي‌شدن پيش ببرند تا نامزد اصولگرايان باقي بماند و روحاني. تصور مي‌كنند در چنين شرايطي روحاني را شكست خواهند داد. اتفاقي كه شواهد حاكي از نامحتمل‌بودن آن است.
    کد خبر: 10656 تاریخ انتشار: 1395/12/26 05:17
  • شورش در جریان محافظه‌کار

    انتخاب خبر: دفتر کار سعیدی جلیلی که جایی در خیابان پاستور است، این روزها خیلی شلوغ شده؛ شلوغ‌تر از همیشه. یک خبر ویژه آنجا وجود دارد. خبری که هنوز رسانه‌ای نشده و رونمایی از آن شاید به دلیل فشارهای زیاد و شاید هم به دلیل برخی مصلحت اندیشی‌ها‌ به...
    کد خبر: 10587 تاریخ انتشار: 1395/12/18 05:15
  • حذف بقایی یعنی‌ حذف احمدی‌نژاد!

    انتخاب خبر: سال ۹۶ سال حساس وسرنوشت سازی برای اصلاح‌طلبان خواهد بود. قرار است اردیبهشت۹۶، دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برگزار شود.
    کد خبر: 10574 تاریخ انتشار: 1395/12/16 04:42
  • پیش‌بینی در مورد رئیس‌جمهور آینده

    انتخاب خبر: کمتر ازسه ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است. اصولگرایان هفته گذشته در گردهمایی موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب تلاش کردند به اجماع برسند، اما خبرهای خوشی از اردوگاه آنها به گوش نمی‌رسد زیرا نه قالیباف آرای قابل توجهی...
    کد خبر: 10556 تاریخ انتشار: 1395/12/14 19:57
  • کاندیداهای پاي كار اصولگرايان به ۲۲ نفر رسيد

    انتخاب خبر: مجمع عمومی اصولگرايان موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حالی امروز برگزار شد که سعید جلیلی و پایداری‌ها را می‌توان غائبان بزرگ آن نامید.
    کد خبر: 10488 تاریخ انتشار: 1395/12/06 09:54
  • مردم در راهپیمایی سراسری 22 بهمن پاسخ «ترامپ» را دادند

    انتخاب خبر: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از لحظاتی پیش در تهران و سراسر کشور آغاز شد.
    کد خبر: 10339 تاریخ انتشار: 1395/11/22 09:10
  • خسارت فقدان «آیت‌الله» برای اصلاحات

    انتخاب خبر: عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات درباره تبعات فوت آیت‌الله هاشمی برای جریان اصلاحات معتقد است: فوت آیت‌الله هاشمی خسارت بزرگی برای کل کشور است؛ زیرا وی وزنه تعادلی در سیاست ایران بود و همیشه سعی می‌کرد همه نگاه‌های وفادار به...
    کد خبر: 10121 تاریخ انتشار: 1395/10/29 05:14
  • بازي ٩٦ سردار

    انتخاب خبر: دو نامزد احتمالی اصولگرا به دادن پاسخ‌های دوپهلو عادت دارند. کنش سیاسی‌شان می‌گوید در حال گرم‌کردن خود برای ورود به رقابت‌های انتخابات‌اند اما وقتی سؤال صریح و مستقیم از آنها می‌شود پاسخ‌های سربالا می‌دهند.
    کد خبر: 10012 تاریخ انتشار: 1395/10/19 05:32
  • قالیباف در بهشت به پاستور می‌اندیشد

    انتخاب خبر: این روزها اصولگرایان بیش از سابق برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به تکاپو افتاده‌اند که نمونه اش در اعلام کاندیداتوری افراد مختلف در جریان اصولگرا قابل مشاهده است.
    کد خبر: 9977 تاریخ انتشار: 1395/10/16 04:54
  • اقوام احمدی‌نژاد، تبلیغاتچی جلیلی!

    انتخاب خبر: حال و هوای این روزهای احمدی‌نژاد تیره و تار است. البته شاید اگر از خودش سوال شود، این موضوع را رد کند و بگوید هوا کماکان«بهاری» است و همان‌طور که عنوان کرده «باید با فکر و تدبیر خود ایران را بسازیم».
    کد خبر: 9972 تاریخ انتشار: 1395/10/15 05:49
  • دوقطبي انقلابي-غيرانقلابي كليد خورد

    انتخاب خبر: رييس اين جريان مي‌گويد همه آنهايي‌كه به اصول انقلاب، خط امام و قانون اساسی به تبعیت و پیروی محض از مقام ولایت یعنی حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای اعتقاد دارند به این عرصه فراخوانده می‌شوند تا با وحدت، جبهه مردمی نیروهای انقلاب و خدمت‌گزاران به...
    کد خبر: 9858 تاریخ انتشار: 1395/10/06 05:57
  • ناكامان ۹۲ در انديشه پاستور

    انتخاب خبر: با هر گامي كه به انتخابات۹۶ نزديك مي‌شويم، برخي از گمانه‌زني‌ها در ميان اهالي نظر در رسانه‌ها و محافل سياسي جان گرفته و به تدريج به حقيقت بدل مي‌شود.
    کد خبر: 9754 تاریخ انتشار: 1395/09/27 11:12
  • خداحافظي پايداري با جليلي!

    انتخاب خبر: گويي هنوز باور ندارد چرخ‌هاي سانتريفيوژ بايد بچرخد و براي چرخيدن آن زحمات زيادي صرف شده است.
    کد خبر: 9719 تاریخ انتشار: 1395/09/23 06:32
  • تشكيل اتاق‌ فكر انتخابات ‌۹۶ در قم

    انتخاب خبر: «درماه‌هاي اخير رقباي انتخاباتي آقاي روحاني مانند آقاي جليلي رفت و آمد بيشتري به شهر قم داشته‌اند و سخنراني‌هاي بيشتري نسبت به گذشته در قم انجام داده‌اند. از سوي ديگر برخي جلسات غير علني بين آقاي جليلي و برخي ديگر از كانديداهاي احتمالي...
    کد خبر: 8624 تاریخ انتشار: 1395/06/10 08:18

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟