site address

حسن روحانی

  • رمز موفقيت روحاني: تمركز بر جوانان و زنان

    حسام محمدی: حضور محسوس تر زنان و جوانان در دولت آينده يك مطالبه ملي است.
    کد خبر: 10885 تاریخ انتشار: 1396/02/07 07:06
  • رایزنی انتخاباتی روحانی با بزرگان نظام

    انتخاب خبر: پشت پرده حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟ اصلاح‌طلبان با چه هدفی جهانگیری را روانه رقابت‌های انتخاباتی کردند؟ آیا روحانی در شرایط نامطمئنی قرار داشت که اصلاح‌طلبان نیاز دیدند در کنار وی جهانگیری نیز وارد رقابت‌های...
    کد خبر: 10881 تاریخ انتشار: 1396/02/07 06:44
  • چرا روحانی؟!

    مهدی خلیلی: آیا اصلاح طلبان از کف جامعه خبر ندارند که اینگونه منفعلانه پرچم روحانی برافراشته اند؟! آیا تاریخ تکرار می شود؟!
    کد خبر: 10878 تاریخ انتشار: 1396/02/06 19:37
  • روحاني نباشد چه مي‌شود

    انتخاب خبر: شبیه دولت قبلی؛ این را هم از خلال گفت‌وگو با فعالان سیاسی می‌توان دریافت و هم از میان شعارهای تبلیغاتی خود نامزدها.
    کد خبر: 10874 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:02
  • تکرار یک اشتباه بزرگ تاریخی در اردوگاه اصولگرایی

    انتخاب خبر: «قالیباف در یک سال گذشته مواضع تندی نسبت به دولت آقای روحانی گرفته که در نوع خود قابل تأمل است. دلیل اصلی این مواضع نیز این بوده که ایشان به دنبال این است که حمایت همه طیف‌های اصولگرا و مخالفت دولت آقای روحانی را نسبت به خود جلب کند.
    کد خبر: 10872 تاریخ انتشار: 1396/02/06 05:50
  • درخواست رفع حصر و ممنوع‌ التصویری از خانه ملت

    انتخاب خبر: مجلس امروز فرصتی بود تا نمایندگان در آن از حصر بگویند و تقاضایشان برای رفع حصر را مطرح کنند.
    کد خبر: 10864 تاریخ انتشار: 1396/02/04 00:39
  • سرانجام مناظره مهمتر است

    حسام محمدی: شوراي نگهبان رأي نهايي خود را پس از 5 روز بررسي صلاحيت نامزدها صادر كرد و بالاخره دود سفيد بلند شد.
    کد خبر: 10858 تاریخ انتشار: 1396/02/03 06:50
  • روحانی بی‌رقیب تا ۱۴۰۰

    محمود صادقی: از میان تمامی کاندیداهای ثبت نام شده 6 نفر واجد صلاحیت شناخته شدند. بر اساس دسته بندی رایجی که وجود دارد، در انتخابات پیش رو 3 نفر از طیف اصولگرا و بقیه هم از طیف اعتدالگرایان هستند.
    کد خبر: 10849 تاریخ انتشار: 1396/02/02 05:20
  • بيل به هوايان!

    سعید ایزدی: اكنون در آستانه دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري قرار داريم و فصل، فصل انتخابات است. از هر سو مدعياني به واسطه دستيابي به قدرت و ثروت و البته ”حمايت“ نيز دست به كار شده و دولت تدبير و اميد را مورد تهاجم قرار مي دهند. نوك تيز حمله...
    کد خبر: 10846 تاریخ انتشار: 1396/02/01 12:21
  • شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد + اسامی

    انتخاب خبر: شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد.
    کد خبر: 10843 تاریخ انتشار: 1396/01/31 23:20
  • انتخابات ایران و چالشی به نام اختلاف طبقاتی

    انتخاب خبر: دکتر هوشنگ امیراحمدی قبل از آغاز تعطیلات نوروزی چند روزی به کشورمان سفر کرد و در زادگاهش به سر برد. او اما ترجیح داد ایران را ترک کند و تعطیلات را در اروپا به سر برد. تا اینکه او تصمیم گرفت در ایام ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست...
    کد خبر: 10840 تاریخ انتشار: 1396/01/31 07:39
  • انتخابات و خطر بازگشت احمدی‌نژادیسم

    احمد خرم: مخالفان در حالی بر حسن روحانی می‌تازند و نسبت به عملکرد اقتصادی دولت یازدهم نقدهای غیرمنصفانه‌ای وارد می‌کنند که به خوبی می‌دانند چه بر سر کشور در دولت قبل آمد و همچنان تحت تاثیر عملکرد دولت قبل مشکلاتی گریبانگیر کشور است که به این سادگی...
    کد خبر: 10828 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:14
  • جزئیات مذاکره اصلاح‌طلبان با روحانی

    انتخاب خبر: جزئیات دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی با حضور آقای جهانگیری در انتخابات چیست؟ اسحاق جهانگیری چه کارکردی برای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت؟ چرا در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ کاندیدای اصلی یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و...
    کد خبر: 10827 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:10
  • رمزگشايي از نقشه اصولگرايان

    انتخاب خبر: که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد مشکل‌ها؛ این مصراع مناسبی است برای توضیح شطرنج انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم. معادله این انتخابات روزبه‌روز پیچیده‌تر از آن چيزي می‌شود که در ابتدا به نظر مي‌رسيد.
    کد خبر: 10826 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:00
  • مفاسد اقتصادی در رده های مختلف نظام نهادینه شده است

    انتخاب خبر: عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس هفتم گفت: مفاسد اقتصادی، مهمترین عاملی است که می تواند مانعی برای تغییر و توسعه باشد.
    کد خبر: 10820 تاریخ انتشار: 1396/01/28 06:41
  • رای به‌ روحانی تداوم مسیر اصلاحات

    امان‌ ا... قرایی‌مقدم: اگرعملکرد دولت اصولگرایان را مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که اصولگرایان سنتی هر زمان در قدرت حضور داشتند، عملکرد مطلوبی از خود در حد انتظار ارائه ندادند.
    کد خبر: 10819 تاریخ انتشار: 1396/01/28 05:59
  • روز افتخار ایرانیان

    انتخاب خبر: 27 ارديبهشت سال 1396 روز ماندگار صنعت نفت و گاز كشور ما است. ديروز روزي بود كه دو اتفاق مهم افتاد؛ نخست افتتاح 6 فاز از پارس جنوبي و دوم بهره‌برداري از لايه نفتي پارس جنوبي.
    کد خبر: 10816 تاریخ انتشار: 1396/01/28 05:28
  • دوئل دو به دو

    انتخاب خبر: همه مردان اصولگرا یک‌به‌یک در حال صف‌کشیدن در برابر روحانی بودند که اصلاح‌طلبان در لحظه آخر، از مهم‌ترین تاکتیک انتخاباتی خود رونمایی کردند؛ یعنی ثبت‌نام اسحاق جهانگیری.
    کد خبر: 10810 تاریخ انتشار: 1396/01/27 05:26
  • انتخابات ایران رفراندوم صلح و آشتی با جهان است

    انتخاب خبر: دبیر کل جبهه آزادی با بیان اینکه مسوولان نظام و شورای نگهبان با بی ضابطه کردن ثبت نام های کاندیداتوری ریاست جمهوری به بیراهه می روند، گفت: ارمغان سیاهی لشگرها رسوایی نظام است.
    کد خبر: 10803 تاریخ انتشار: 1396/01/26 06:27
  • کاندیداتوری 1048 نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری

    انتخاب خبر: رییس ستاد انتخابات کشور هم‌چنین گفت: در چهار روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۱۰۴8 نفر ثبت نام کرده‌اند.
    کد خبر: 10799 تاریخ انتشار: 1396/01/25 19:20

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟