site address

آسیب های اجتماعی

  • وقوع خشکسالی بسیار شدید در مراکز مهم جمعیتی ایران

    انتخاب خبر: موضوع بحران آب و خشکسالی در ایران بحث تازه‌ای نیست و مدت‌هاست که هشدار درباره تبعات آن و لزوم مبارزه جدی با آن شنیده می‌شود. درجدیدترین گفته‌های رئیس مرکز ملی خشکسالی کشور از «خشکسالی شدید و بسیار شدید درمراکز مهم جمعیتی ازجمله تهران،...
    کد خبر: 10074 تاریخ انتشار: 1395/10/25 05:56
  • مادرانی که به خاطر پول نوزادشان را معلول می‌کنند!

    انتخاب خبر: «باید با قانع سازی، معتادان کارتن‌خواب‌‌ عقیم شوند تا جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گرفته شود. بالای ۲۰ درصد این زنان ایدز و انواع و اقسام بیماری‌ها را دارند و هی بچه تولید می‌کنند و چون بچه‌ها سرپرست مناسبی ندارند، به فروش می‌رسند.»
    کد خبر: 9988 تاریخ انتشار: 1395/10/17 09:25
  • نگاه مثبت نوجوانان به ماری‌جوانا!

    انتخاب خبر: ماری‌جوانا ماده مخدر توهم‌زایی است که باورهای غلطی همچون دست کم گرفتن آن در میان نوجوانان پدیده آمده و باعث افزایش مصرف شده است.
    کد خبر: 9987 تاریخ انتشار: 1395/10/17 09:20
  • برای اصغر فرهادی ها...

    مهدی حاج محمود عطار: نه این دولت که تمام دولت ها برخاسته از جنس مردم است، هیچ دولتی از آسمان نمی آید.
    کد خبر: 9894 تاریخ انتشار: 1395/10/08 22:06
  • آيا آسيب‌هاي اجتماعي كاهش پيدا مي‌كند؟

    عباس عبدي: برخي از مسائل اجتماعي كشور به صورت مزمن درآمده و گويي در برابر هرگونه برنامه‌ريزي در جهت مقابله با آنها واكسينه شده‌اند.
    کد خبر: 9889 تاریخ انتشار: 1395/10/08 06:09
  • تهدیدی جدید در کمین جوانان

    انتخاب خبر: مخدر ناس، از نمونه مواد تخدیری به شمار می رود که مصرف آن در میان افاغنه از دیرباز شایع بوده ،ماده ای که بر اساس گزارشات،سوء مصرف آن برخی جوانان ایرانی را نیز تهدید می کند.
    کد خبر: 9887 تاریخ انتشار: 1395/10/08 06:00
  • جمع‌آوری گور‌خواب‌ها

    انتخاب خبر: یک روز پس از انتشار گزارش «شهروند» از ٥٠ بی خانمانی که از سرمای زمستان، به قبرهای خالی گورستان نصیرآباد پناه برده اند، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، در اطلاعیه‌ای، بر پیگیری موضوع گورستان نصیرآباد شهریار، تا به دست آمدن نتیجه نهایی...
    کد خبر: 9886 تاریخ انتشار: 1395/10/08 05:53
  • فروش نوزاد با همکاری رفقای بهداشتی!

    انتخاب خبر: «‌خريد و فروش نوزاد»‌! ‌اصل خبر به اندازه كافي تكان‌دهنده است، اين خبر وقتي براي نخستين‌بار از سوي رئيس كميسيون اجتماعي شوراي شهر تهران رسانه‌اي شد، از سوي هيچ نهاد مسئولي تكذيب نشد، بلكه مسئولاني نظير معاونت زنان و خانواده رياست جمهوري...
    کد خبر: 9875 تاریخ انتشار: 1395/10/07 05:32
  • زندگی در گور

    انتخاب خبر: گورخواب‌ها برگشته‌اند. هر کدام به داخل یک قبر سر می‌خورند. در تاریکی یا مشغول مواد می‌شوند یا به چه فکر می‌کنند، نمی‌دانیم. سکوت گورستان سنگین و هوا سرد است. یکی‌یکی، بنرهای پاره، تکه پتو‌های مندرس و تخته‌ چوب‌های نیمه‌ سوخته روی گورها...
    کد خبر: 9872 تاریخ انتشار: 1395/10/07 05:19
  • پایان جانی فراری روستای «جهان‌آباد»

    انتخاب خبر: عامل کشتار خانوادگی روستای جهان آباد شهرستان فهرج از توابع استان کرمان، ظهر دیروز در یکی از میادین شهرستان ایرانشهر توسط مأموران پلیس سیستان و بلوچستان بازداشت شد. «شهروز» داماد ٢٧ ساله که ١٥ نفر را در یک عیادت خونین به رگبار بسته بود،...
    کد خبر: 9854 تاریخ انتشار: 1395/10/06 04:58
  • کودک‌فروشی در برخی بیمارستان‌های تهران

    انتخاب خبر: کودک فروشی در برخی بیمارستان‌های پایتخت؛ این معضلی است که یک مقام مسئول در سازمان بهزیستی به آن اذعان کرده است.
    کد خبر: 9840 تاریخ انتشار: 1395/10/05 05:56
  • حراج کودک یک ماهه برای خرید هروئین!

    انتخاب خبر: بزرگان بالاترین نوع عشق را عشق مادر به فرزند می‌دانند، اما چه اتفاقی رخ می‌دهد که یک مادر حاضر می‌شود در ازای مبلغی ناچیز فرزندش را به دیگری بسپارد؟ شنیدن حکایت مادری که نوزاد یک ماهه‌اش را برای خرید هروئین به حراج گذاشته، دل هر انسانی...
    کد خبر: 9786 تاریخ انتشار: 1395/09/30 06:25
  • اینجا زند‌‌‌‌‌‌گی را مفت مي‌فروشند‌‌‌‌‌‌

    چرا به گدایانی که بچه به بغل دارند کمک نکنیم؟
    کد خبر: 9783 تاریخ انتشار: 1395/09/30 05:17
  • کتاب «شادی؛ حق فراموش شده» منتشر شد

    انتخاب خبر: پیمایش های جهانی، سوگمندانه نشانگر آن است که ایران در زمره ناشادترین سرزمین های پهنه گیتی قرار گرفته است.
    کد خبر: 9767 تاریخ انتشار: 1395/09/28 05:10
  • آرایشگاه‌های زنانه متهم به قاچاق دختران

    انتخاب خبر: بار دیگر آرایشگاه‌های زنانه خبرساز شدند. بحث انجام کارهای آرایشی توسط مردان برای زنان هنوز مطرح بود که این بار سخن از قاچاق دختران توسط آرایشگاه‌های زنانه به میان آمده است. «انجام هرگونه خدمات و فعالیت‌های پزشکی همچون تتو و خالکوبی در...
    کد خبر: 9747 تاریخ انتشار: 1395/09/26 11:47
  • روز بد آرایشگاه‌ها

    انتخاب خبر: دیروز روز بد آرایشگاه‌ها بود. نیروی انتظامی، سازمان تعزیرات و سازمان غذا و دارو، در جلسه‌ای که داشتند، برای آرایشگرها خط و نشان زیاد کشیدند و از تشکیل تیم‌های بازرسی برای برخورد با آرایشگاه‌های غیرمجاز، خبر دادند.
    کد خبر: 9742 تاریخ انتشار: 1395/09/25 07:28
  • دستگیری ١٢٠ نفر در وضعیتی نامناسب در یک کافی‌شاپ

    جلسه‌ روز چهارشنبه ٢٤ آذر دادستانی تهران با موضوع آسیب‌های اجتماعی، به تکدی‌گری و جمع‌آوری متکدیان اختصاص داشت.
    کد خبر: 9741 تاریخ انتشار: 1395/09/25 07:21
  • سونامی رهاسازی نوزادان

    انتخاب خبر: مسئول دفتر کودکان بی‌سرپرست سازمان بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: ماهانه ۶۰ کودک رها شده در مشهد تحویل بهزیستی می‌شود. آماری که این مقام مسئول در مورد کودکان و نوزادان رها شده در مشهد ارائه داد به این معناست که به طور میانگین روزانه دو کودک...
    کد خبر: 9729 تاریخ انتشار: 1395/09/24 05:52
  • ثبت هر ساعت ۱۹ طلاق در کشور

    انتخاب خبر: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه فاصله ازدواج و طلاق به سه سال رسیده است، گفت: «در هر ساعت ۱۹ طلاق در کشور ثبت می‌شود.»
    کد خبر: 9720 تاریخ انتشار: 1395/09/23 06:34
  • سرطان با طعم میوه!

    انتخاب خبر: دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات با اشاره به تبلیغ مصرف انواع قلیان از جمله تازه ترین نوع آن یعنی قلیان جیبی یا لاکچری که در فضای مجازی دیده می‌شود، گفت: قلیان‌های جیبی در آسیب رساندن به سلامت افراد کمتر از انواع قلیان نیستند.
    کد خبر: 9705 تاریخ انتشار: 1395/09/22 06:21

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟