مجمع تشخیص مصلحت نظام

  • لایحه تاسیس وزارت خانه های جدید، مغایر با قانون اساسی است

    انتخاب خبر: ادغام وزارتخانه ها براساس مصوبه مجلس درحالی است که هدف آن کوچک سازی دولت و کاهش وزارتخانه ها می باشد. اما بررسی ها نشان از فراز و نشیب های فراوان اینگونه طرح ها از قدیم تا کنون دارد.
    کد خبر: 11099 تاریخ انتشار: 1396/03/16 06:19
  • از ”احتمال پیروزی رقيب“ تا شاخص رئيس جمهور شدن!

    حسین صفوی: آقاي غلامعلي حداد عادل عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام كه در ضيافت افطاري جامعه اسلامي مهندسين، ميهمان محمدرضا باهنر و دوستان وي بودند، طي سخناني گفتند: «آیا این سخن خردمندانه‌ای بود که بگویند مردم به کسی که ۳۸ سال حکم قتل و زندان امضا کرده...
    کد خبر: 11098 تاریخ انتشار: 1396/03/16 05:26
  • یادآوری نکته ای به دبیر محترم مجمع تشخیص

    مهدی حاج محمود عطار: دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام که اخیرا گویا مجددا به کسوت نظامی سابق خود برگشته اند و احتمالا باید به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب در امر "سیاست" دخالت نکنند، اما گویا در خبر منتسب به ایشان در خصوص کناره گیری یکی از کاندیداها به...
    کد خبر: 10993 تاریخ انتشار: 1396/02/28 05:34
  • قرآن و اقلیت های مذهبی

    پیمان حاج محمود عطار: هیچ جای قرآن، سنت و قوانین برای حضور اقلیت‌های مذهبی در امور اجرایی تبعیضی پیش بینی نشده است.
    کد خبر: 10868 تاریخ انتشار: 1396/02/05 12:06
  • جزئیات دیدار آیت‌الله هاشمی و روحانی

    انتخاب خبر: مهم‌ترین دغدغه‌های انتخاباتی آیت‌ا...‌هاشمی پیش از رحلت چه بود؟ دیدارهای آیت‌ا...‌هاشمی و آقای روحانی در کجا و درباره چه مسائلی برگزار می‌شد؟ آیا آیت‌ا...‌هاشمی و احمدی‌نژاد نیز در مجمع تشخیص مصللح نظام با هم دیدار داشتند؟
    کد خبر: 10777 تاریخ انتشار: 1396/01/23 05:49
  • آخرین پیشنهاد هاشمی به باهنر

    انتخاب خبر: آيت‌ا...‌هاشمی در روزهای پایانی حیات خود پیشنهادی به محمدرضا باهنر داد که نشان می‌دهد ایشان تا آخرین لحظه عمر در راستای خدمت به کشور گام برمی‌داشت و اصلاح امور را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کرد. آن‌طور که یکی از اعضای مجمع برای «آرمان» تعریف...
    کد خبر: 10470 تاریخ انتشار: 1395/12/03 16:49
  • چگونگی نحوه بازنگری در قانون اساسی

    محمدصالح نیکبخت: مطابق فصل چهاردهم قانون اساسی، بازنگری در قانون اساسی ایران در موارد ضروری است و به ترتیبی که در قانون اساسی تعیین شده است، صورت می‌گیرد.
    کد خبر: 10328 تاریخ انتشار: 1395/11/20 04:46
  • غمگين‌ترین جلسه مجمع

    انتخاب خبر: نخستين جلسه بدون حضور آيت‌ا...‌هاشمي! جلسه‌اي كه فضاي دلتنگي سايه سنگيني بر آن انداخته بود. حتي آسمان هم دلتنگ او بود. ديروز غم در چهره تك تك اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام نمايان بود و برخي از آنها در دقايق نخست جلسه سر در گريبان فرو برده...
    کد خبر: 10295 تاریخ انتشار: 1395/11/17 05:11
  • مینو خالقی بالاخره به بهارستان می‌رسد؟

    انتخاب خبر: پرونده مینو خالقی، کاندیدای انتخابات دهمین دوره از مجلس، از همان روزهای نخست اعلام نتیجه انتخابات تا به امروز واکنش‌های متعددی را در پی داشته و همچنین حواشی زیادی را متوجه خود کرده است.
    کد خبر: 10275 تاریخ انتشار: 1395/11/15 11:08
  • مصلحت‌ نظام در دست شيخ‌ اصولگرايان

    انتخاب خبر: رحلت ناگهاني و غيرمنتظره آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني سبب شد تا گمانه زني‌هاي فراواني بر سرجايگزيني وي،از هاشمي شاهرودي و اميني گرفته تا احمدي نژاد و ناطق‌نوري در فضاي سياسي كشور مطرح شود.
    کد خبر: 10270 تاریخ انتشار: 1395/11/14 05:54
  • آخرين پيام هاشمي

    انتخاب خبر: پیامی که رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح روز ۱۹ دی برای مراسم گردهمایی مدیران جهادی که قرار بود روز ۱۲ بهمن، هم‌زمان با آغاز جشن‌های دهه فجر برگزار شود، نوشته بود، به آخرین پیام او تبدیل شد.
    کد خبر: 10255 تاریخ انتشار: 1395/11/13 05:12
  • جزئیات درگذشت آیت‌ا... هاشمی

    انتخاب خبر: رحلت آیت‌ا... هاشمی برای مردم ایران و اعتدالگرایان یک مصیبت عظیم و جانکاه بود به شکلی که آثار این اتفاق در فضای جامعه به چشم می خورد و اکثریت هنوز در شوک این ارتحال ناگهانی هستند.
    کد خبر: 10209 تاریخ انتشار: 1395/11/09 06:00
  • عارف: از روحانی عبور نمی‌کنیم

    انتخاب خبر: محمدرضا عارف صبح روز گذشته درحالی نخستین نشست خبری خود به‌عنوان رئیس فراکسیون را در آستانه نهمین ماه فعالیت مجلس دهم برگزار کرد که این پیرمرد سفیدموی اصلاح‌طلب این روزها به مرد آرام و ساکت پارلمان معروف شده است، اما عارف بالاخره سکوتش...
    کد خبر: 10178 تاریخ انتشار: 1395/11/06 04:38
  • دليل پلمب دفاتر مشاوران هاشمي

    انتخاب خبر: «پلمب دفاتر مشاوران آیت‌ا...‌هاشمی!» این خبری بود که روز گذشته در ایلنا منتشر شد؛ خبری که در طبقه هشتم ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام رخ داد و سوالات زیادی را در اذهان ایجاد کرد.
    کد خبر: 10115 تاریخ انتشار: 1395/10/28 00:00
  • دعوت از مردم برای مراسم هفتم آیت‌ الله هاشمی

    انتخاب خبر: هیات دولت در اطلاعیه‌ای، ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و باشکوه مردم در مراسم تشییع و ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، از مردم دعوت کرد تا در مراسم هفتمین روز رحلت وی شرکت کنند.
    کد خبر: 10097 تاریخ انتشار: 1395/10/26 05:59
  • حسن روحانی پیروز انتخابات 96

    انتخاب خبر: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: قطعاً اصولگرایان تندرو از فوت آیت الله هاشمی استقبال کردند چراکه ایشان را به عنوان جدی ترین مخالف سیاسی شان تلقی می کردند که البته تا حدودی این درست بود چراکه...
    کد خبر: 10079 تاریخ انتشار: 1395/10/25 06:59
  • نصب رئيس‌ مجمع از اختیارات مقام معظم رهبري است

    بهمن کشاورز: وقتي حتي تعيين دبير مجمع بايد به تاييد مقام معظم رهبري برسد و رئيس مجمع صرفا حق بيشنهاد او را دارد، به طريق اولي تاييد و نصب رئيس مجمع مسلما با مقام معظم رهبري است.
    کد خبر: 10078 تاریخ انتشار: 1395/10/25 06:09
  • ناطق‌ نوري‌ گزینه احتمالی جایگزین‌ آيت‌ ا...‌ هاشمي

    انتخاب خبر: غم از دست دادن استوانه انقلاب براي همه سنگين است و هنوز هم كه چند روز از خاكسپاري آيت‌ا... هاشمي مي‌گذرد، باور نبودن او آسان نيست.
    کد خبر: 10075 تاریخ انتشار: 1395/10/25 05:59
  • انگشتر تدبیر هاشمی در دستان روحانی

    انتخاب خبر: یک عکس، یک نگاه، یک نگاه نافذ، نگاهی که غم تنهایی در آن موج می‌زند. رئیس‌جمهور این روزها داغ دار است.
    کد خبر: 10054 تاریخ انتشار: 1395/10/23 05:39
  • رئیس بعدی مجمع تشخیص مصلحت نظام کیست؟!

    انتخاب خبر: گرچه، در قانون اساسی، وضعیت ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، بنا به دلائل نامعلومی مشخص نگردیده است، اما از همان ابتداء تا پایان دوره ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی- رئیس جمهور هر دوره؛ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است. آیا در ماههای باقی...
    کد خبر: 10039 تاریخ انتشار: 1395/10/21 06:33

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟