فروش بوئینگ و ایرباس به ایران

  • معامله با بویینگ در عصر ترامپ

    انتخاب خبر: غول آمریکایی برای فروش ٣٠ فروند هواپیمای دیگر، سر میز مذاکره با ایرانی‌ها حاضر شد. بويینگ که بزرگترین کمپانی سازنده هواپیما در جهان است، پس از اجرای برجام و البته در دقیقه نود حضور اوباما در کاخ‌سفید قرارداد نهایی فروش ٨٠ فروند هواپیما...
    کد خبر: 10730 تاریخ انتشار: 1396/01/16 00:54
  • فرود اولین ایرباس روی باند برجام

    انتخاب خبر: «هواپیمای جدید A321ایرباس در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.» تیتر خبر کوتاه بود اما همین عنوان خبری، روی تلکس خبری بسیاری از خبرگزاریهای دنیا قرار گرفت و بازتابهایی را در بین کارشناسان و صاحبنظران سیاسی و اقتصادی سراسر جهان داشت.
    کد خبر: 10071 تاریخ انتشار: 1395/10/25 05:34
  • گام عملی برجام در صنعت هوایی

    انتخاب خبر: ایران نخستین فروند ایرباس خریداری شده مدل(A321) را دیروز با حضور مدیران عامل شرکت هما و ایرباس در شهر تولوز فرانسه تحویل گرفت.
    کد خبر: 10061 تاریخ انتشار: 1395/10/23 02:38
  • چرا عموم مردم منشور حقوق شهروندی را در آغوش نمی گیرند؟

    دکتر مهدی ذاکریان: آقای رئیس جمهور! بعضی از همکاران شما، تربیت شده دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هستند نه تربیت شده فضاهای حقوقی و قانونی!
    کد خبر: 9919 تاریخ انتشار: 1395/10/11 06:41
  • ۱۰۰ فروند ایرباس در راه ایران

    انتخاب خبر: ساعتی بعد از اینکه وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد قرارداد با ایرباس در هفته جاری قطعی می‌شود، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرارداد خرید ۱۰۰ فروند هواپیمای مسافری با شرکت ایرباس نهایی...
    کد خبر: 9771 تاریخ انتشار: 1395/09/29 05:29
  • هديه ايران به امريكا پس ‌از نقض برجام!

    انتخاب خبر: هنوز يك ماه از تمديد تحريم‌هاي ايران به نام ISA توسط امريكا نگذشته و در حالي كه همچنان اركان مختلف كشور در حال بررسي راهكاري متناسب براي پاسخ به پيمان‌شكني امريكا هستند خبري عجيب از آغاز يك همكاري تجاري ميان ايران و امريكا در رسانه‌ها...
    کد خبر: 9696 تاریخ انتشار: 1395/09/22 04:58
  • رویترز: خزانه‌داری آمریکا مجوز فروش ۱۰۶ فروند ایرباس به ایران را صادر کرد

    انتخاب خبر: خبرگزاری رویترز از صدور مجوز فروش ۱۰۶ فروند ایرباس به ایران خبر داد.
    کد خبر: 9477 تاریخ انتشار: 1395/09/02 20:52
  • فشار همه‌جانبه به برجام!

    انتخاب خبر: این چند روزه چند اتفاق مختلف افتاد، چند اتفاق که نگرانی‌ها‌ را از نتیجه سرنوشت برجام بیشتر و بیشتر می‌کند. نخست مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران، از تمدید 10 ساله قانون تحریم‌ها‌ی ایران گرفته تا ممنوعیت فروش بوئینگ. اگرچه تمدید...
    کد خبر: 9446 تاریخ انتشار: 1395/08/30 10:02

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟