فروش بوئینگ و ایرباس به ایران

  • بررسی اولویت‌ها، چالش‌ها و راهکارهای سیاست خارجی در دولت دوازدهم

    انتخاب خبر: دکتر هوشنگ امیراحمدی، بنیانگذار و رئیس شورای آمریکا- ایران اکنون در تعطیلات تابستانی در زادگاهش ایران به سر می برد. این بار دکتر امیراحمدی طی یک گفتگوی تفصیلی با انتخاب خبر، به تحلیل مبنای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران می پردازد. او...
    کد خبر: 11351 تاریخ انتشار: 1396/05/15 08:29
  • معامله با بویینگ در عصر ترامپ

    انتخاب خبر: غول آمریکایی برای فروش ٣٠ فروند هواپیمای دیگر، سر میز مذاکره با ایرانی‌ها حاضر شد. بويینگ که بزرگترین کمپانی سازنده هواپیما در جهان است، پس از اجرای برجام و البته در دقیقه نود حضور اوباما در کاخ‌سفید قرارداد نهایی فروش ٨٠ فروند هواپیما...
    کد خبر: 10730 تاریخ انتشار: 1396/01/16 00:54
  • فرود اولین ایرباس روی باند برجام

    انتخاب خبر: «هواپیمای جدید A321ایرباس در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.» تیتر خبر کوتاه بود اما همین عنوان خبری، روی تلکس خبری بسیاری از خبرگزاریهای دنیا قرار گرفت و بازتابهایی را در بین کارشناسان و صاحبنظران سیاسی و اقتصادی سراسر جهان داشت.
    کد خبر: 10071 تاریخ انتشار: 1395/10/25 05:34
  • گام عملی برجام در صنعت هوایی

    انتخاب خبر: ایران نخستین فروند ایرباس خریداری شده مدل(A321) را دیروز با حضور مدیران عامل شرکت هما و ایرباس در شهر تولوز فرانسه تحویل گرفت.
    کد خبر: 10061 تاریخ انتشار: 1395/10/23 02:38
  • چرا عموم مردم منشور حقوق شهروندی را در آغوش نمی گیرند؟

    دکتر مهدی ذاکریان: آقای رئیس جمهور! بعضی از همکاران شما، تربیت شده دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هستند نه تربیت شده فضاهای حقوقی و قانونی!
    کد خبر: 9919 تاریخ انتشار: 1395/10/11 06:41
  • ۱۰۰ فروند ایرباس در راه ایران

    انتخاب خبر: ساعتی بعد از اینکه وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد قرارداد با ایرباس در هفته جاری قطعی می‌شود، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرارداد خرید ۱۰۰ فروند هواپیمای مسافری با شرکت ایرباس نهایی...
    کد خبر: 9771 تاریخ انتشار: 1395/09/29 05:29
  • هديه ايران به امريكا پس ‌از نقض برجام!

    انتخاب خبر: هنوز يك ماه از تمديد تحريم‌هاي ايران به نام ISA توسط امريكا نگذشته و در حالي كه همچنان اركان مختلف كشور در حال بررسي راهكاري متناسب براي پاسخ به پيمان‌شكني امريكا هستند خبري عجيب از آغاز يك همكاري تجاري ميان ايران و امريكا در رسانه‌ها...
    کد خبر: 9696 تاریخ انتشار: 1395/09/22 04:58
  • رویترز: خزانه‌داری آمریکا مجوز فروش ۱۰۶ فروند ایرباس به ایران را صادر کرد

    انتخاب خبر: خبرگزاری رویترز از صدور مجوز فروش ۱۰۶ فروند ایرباس به ایران خبر داد.
    کد خبر: 9477 تاریخ انتشار: 1395/09/02 20:52
  • فشار همه‌جانبه به برجام!

    انتخاب خبر: این چند روزه چند اتفاق مختلف افتاد، چند اتفاق که نگرانی‌ها‌ را از نتیجه سرنوشت برجام بیشتر و بیشتر می‌کند. نخست مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران، از تمدید 10 ساله قانون تحریم‌ها‌ی ایران گرفته تا ممنوعیت فروش بوئینگ. اگرچه تمدید...
    کد خبر: 9446 تاریخ انتشار: 1395/08/30 10:02

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟