فروش هواپیما به ایران

  • تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران در کمیته روابط خارجی سنای آمریکا

    انتخاب خبر: کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز پنجشنبه طرحی موسوم به «قانون مقابله با اقدامات برهم زننده ثبات توسط ایران» تصویب کرد که در صورت تصویب در صحن اصلی سنا و ابلاغ رئیس جمهوری آمریکا، تحریم های جدیدی علیه ایران در پی خواهد داشت.
    کد خبر: 11034 تاریخ انتشار: 1396/03/05 11:30
  • نمایش اقتدار ملی ایران اسلامی

    انتخاب خبر: رییس‌ جمهوری، راهپیمایی میلیونی مردم ایران اسلامی در سراسر کشور را نمایش اقتدار ملی کشورمان دانست و اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده خود به دنیا اعلام می‌کنند که باید با ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن گفته شود.
    کد خبر: 10343 تاریخ انتشار: 1395/11/22 12:21
  • فرود اولین ایرباس روی باند برجام

    انتخاب خبر: «هواپیمای جدید A321ایرباس در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.» تیتر خبر کوتاه بود اما همین عنوان خبری، روی تلکس خبری بسیاری از خبرگزاریهای دنیا قرار گرفت و بازتابهایی را در بین کارشناسان و صاحبنظران سیاسی و اقتصادی سراسر جهان داشت.
    کد خبر: 10071 تاریخ انتشار: 1395/10/25 05:34
  • گام عملی برجام در صنعت هوایی

    انتخاب خبر: ایران نخستین فروند ایرباس خریداری شده مدل(A321) را دیروز با حضور مدیران عامل شرکت هما و ایرباس در شهر تولوز فرانسه تحویل گرفت.
    کد خبر: 10061 تاریخ انتشار: 1395/10/23 02:38
  • چرا عموم مردم منشور حقوق شهروندی را در آغوش نمی گیرند؟

    دکتر مهدی ذاکریان: آقای رئیس جمهور! بعضی از همکاران شما، تربیت شده دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هستند نه تربیت شده فضاهای حقوقی و قانونی!
    کد خبر: 9919 تاریخ انتشار: 1395/10/11 06:41
  • هديه ايران به امريكا پس ‌از نقض برجام!

    انتخاب خبر: هنوز يك ماه از تمديد تحريم‌هاي ايران به نام ISA توسط امريكا نگذشته و در حالي كه همچنان اركان مختلف كشور در حال بررسي راهكاري متناسب براي پاسخ به پيمان‌شكني امريكا هستند خبري عجيب از آغاز يك همكاري تجاري ميان ايران و امريكا در رسانه‌ها...
    کد خبر: 9696 تاریخ انتشار: 1395/09/22 04:58
  • قرارداد خرید ‌بوئینگ امضا شد

    انتخاب خبر: «پریزر» رهبر تیم مذاکره‌کننده بوئینگ با ایران ایر: فروش هواپیما به ایران باعث افتخار ماست و خوشحال هستیم که بهترین هواپیماهای دنیا را در اختیار ایرلاین‌های ایران قرار می‌دهیم.تمام مذاکرات بر مبنای شفافیت، آغوش باز دو طرف و از همه مهم‌تر...
    کد خبر: 9699 تاریخ انتشار: 1395/09/22 00:05
  • فشار همه‌جانبه به برجام!

    انتخاب خبر: این چند روزه چند اتفاق مختلف افتاد، چند اتفاق که نگرانی‌ها‌ را از نتیجه سرنوشت برجام بیشتر و بیشتر می‌کند. نخست مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران، از تمدید 10 ساله قانون تحریم‌ها‌ی ایران گرفته تا ممنوعیت فروش بوئینگ. اگرچه تمدید...
    کد خبر: 9446 تاریخ انتشار: 1395/08/30 10:02

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟