site address

قم

  • رایزنی انتخاباتی روحانی با بزرگان نظام

    انتخاب خبر: پشت پرده حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟ اصلاح‌طلبان با چه هدفی جهانگیری را روانه رقابت‌های انتخاباتی کردند؟ آیا روحانی در شرایط نامطمئنی قرار داشت که اصلاح‌طلبان نیاز دیدند در کنار وی جهانگیری نیز وارد رقابت‌های...
    کد خبر: 10881 تاریخ انتشار: 1396/02/07 06:44
  • جزئیات دیدار آیت‌الله هاشمی و روحانی

    انتخاب خبر: مهم‌ترین دغدغه‌های انتخاباتی آیت‌ا...‌هاشمی پیش از رحلت چه بود؟ دیدارهای آیت‌ا...‌هاشمی و آقای روحانی در کجا و درباره چه مسائلی برگزار می‌شد؟ آیا آیت‌ا...‌هاشمی و احمدی‌نژاد نیز در مجمع تشخیص مصللح نظام با هم دیدار داشتند؟
    کد خبر: 10777 تاریخ انتشار: 1396/01/23 05:49
  • رایزنی احمدی‌نژادی‌ها در قم

    انتخاب خبر: به نظر مشارکت جریان احمدی‌نژاد در انتخابات اردیبهشت براساس تاکتیک بازی دستگرمی برای انتخابات سال ۱۴۰۰ باشد. زیرا این جریان به هیچ وجه نمی‌خواهد از کانون رسانه‌ای و توجهات سیاسی کشور حذف شود به همین دلیل عزمش برای حضور در انتخابات و...
    کد خبر: 10763 تاریخ انتشار: 1396/01/21 05:59
  • آمدن رئيسي یعنی پيروزي روحانی؟

    محمدتقي فاضل ‌ميبدی : حضور رئيسي به عنوان كانديداي اصولگرا به نفع روحاني است. زيرا وزنه روحاني در مقايسه با كانديداي مطرح در انتخابات۹۶ سنگين‌تر بوده و با اقبال بيشتري در جامعه روبه‌روست.
    کد خبر: 10764 تاریخ انتشار: 1396/01/21 05:01
  • بحرانی خطرناک‌تر از خشکی ارومیه

    انتخاب خبر: بحران دریاچه نمک مولود مدیریت ناصحیح منابع آبی و استفاده از منابع تجدید ناپذیر در راستای توسعه ناپایدار است که روز به روز در حال رشد و گسترش است.
    کد خبر: 10424 تاریخ انتشار: 1395/11/29 10:50
  • رهبر انقلاب: نباید مردم دچار بیکاری و رکود باشند و مسئولان فقط حرف بزنند

    انتخاب خبر: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم قم، از «ایمان و معرفت دینی»، «قدرت علمی»، «اقتصاد مقاوم» و «حفظ عزت ملی» به‌عنوان عناصر چهارگانه‌ی اقتدار کشور و ملت ایران نام بردند و با...
    کد خبر: 10030 تاریخ انتشار: 1395/10/19 10:21
  • فعالیت‌های انتخاباتی علیه‌ دولت در قم

    انتخاب خبر: چرا میزان لغو سخنرانی در دولت آقای روحانی بالا رفته است؟ آیا راه حل این مساله در دست مدیران است، یا اینکه ریشه آن را باید در جامعه مدنی ایران جست‌وجو کرد؟
    کد خبر: 9621 تاریخ انتشار: 1395/09/16 06:47
  • تشییع پیکر آیت‌ الله موسوی اردبیلی در قم

    انتخاب خبر: مراسم تشییع پیکر آیت‌الله موسوی اردبیلی با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس ، مسئولان کشوری، علما و قشرهای مختلف مردمی از مقابل بیت ایشان در قم تا حرم مطهر برگزار شد.
    کد خبر: 9509 تاریخ انتشار: 1395/09/05 11:40

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟