يكشنبه 29 بهمن 1396, Sunday 18 February 2018

ENTEKHABKHABAR


www.entekhabkhabar.ir

قم

  • توهم آبی پس از برف

    انتخاب خبر: «بحران تامین آب» براساس آمار مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، یکی از سه چالش پیش‌روی ایران در سال 96، بوده است. طبق استاندارهای جهانی، هر کشوری که بیش از 40 درصد منابع آب تجدید شونده را استفاده کند، وارد بحران آب می‌شود؛ در حالی...
    کد خبر: 12160 تاریخ انتشار: 1396/11/10 06:57
  • هوای خوزستان در تعلیق

    انتخاب خبر: این خبر، درست در روزی به گوش اهالی خوزستان رسید که گردوغبار زندگی‌شان را مختل کرد: «بودجه مقابله با گردوغبار در خوزستان حذف شد.» دیروز درحالی‌که به جز اهواز، شاخص کیفی هوای خرم‌آباد، سنندج، ايلام و بوشهر هم مرز ٣٠٠ را رد کرد و «خطرناک»...
    کد خبر: 12122 تاریخ انتشار: 1396/11/02 08:26
  • هشدار؛ نابودی‌ خوزستان با انتقال‌ آب

    انتخاب خبر: تداوم خشکسالی مدیریت بحران آب را پیچیده کرده است. حالا همه چیز به بازی شطرنجی می‌ماند که یک اشتباه در آن به کیش و مات منجر می‌شود. ادامه طرح‌های غلط و آزمایش و خطاکردن در حوزه آب می‌تواند بحران کم آبی را تبدیل به فاجعه‌ای ملی کند....
    کد خبر: 12084 تاریخ انتشار: 1396/10/25 07:37
  • روایت صادق زیباکلام از ریشه‌ها و پشت پرده تظاهرات اعتراضی مردم ایران

    انتخاب خبر: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران درباره علت اعتراضات مردم ایران گفت: دلیل اعتراضات مردم کاملاً روشن است. مجموعه ای از فشارهای اقتصادی و ناکامی های سیاسی و اجتماعی علت اعتراضات مردم است. دقیق تر اگر بخواهم بگویم؛ جنس این اعتراضات از همان...
    کد خبر: 12012 تاریخ انتشار: 1396/10/09 13:56
  • پیش‌بینی‌های ترسناک کارشناسان ژاپنی از زلزله احتمالی تهران

    انتخاب خبر: ساعت 23 و 30 دقیقه دیشب زلزله‌ای با شدت 2/5 ریشتر مشکین دشت از اطراف تهران را لرزاند.
    کد خبر: 11967 تاریخ انتشار: 1396/09/30 08:55
  • نامزد طلايي ۱۴۰۰؛ فقط اصلاح‌طلب

    انتخاب خبر: پس از درگذشت آیت‌ا... هاشمی جریان اصلاحات تلاش کرد به شکل‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب ارتباط خود را بیشتر و عمیق‌تر کند و به همین دلیل برخی از شخصیت‌های جریان اصلاحات بدون واسطه با رهبر معظم انقلاب درباره دغدغه‌های اصلاح‌طلبان گفت‌وگو...
    کد خبر: 11681 تاریخ انتشار: 1396/07/26 06:35
  • ۹۴ درصد مساحت کشور درگیر خشکسالی است

    انتخاب خبر: رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور از درگیری ۹۴ درصد مساحت کشور با پدیده خشکسالی هواشناسی بلند مدت خبر داد و گفت: خشکسالی هواشناسی بلند مدت در استان‌های خوزستان، قم و خراسان شمالی در وضعیت وخیم قرار دارد. شاهرخ...
    کد خبر: 11373 تاریخ انتشار: 1396/05/19 07:16
  • تاريخ، زير آب

    انتخاب خبر: كوچري؛ بهشت سنگ‌نگاره‌هاي ايران دوباره از زير آب بيرون آمده تا شايد فرصتي ديگر به مردم اين سرزمين براي حفظ ميراث خود دهد. داستان غم‌انگيز سنگ‌نگاره‌هاي كوچري به ماجراي ساخت و آبگيري سد در اين منطقه باز مي‌گردد. سدي كه بدون توجه به تمدن...
    کد خبر: 11358 تاریخ انتشار: 1396/05/16 08:34
  • ریزگردهای نمکی تهدیدی برای پایتخت

    انتخاب خبر: اگر خشکی دریاچه ارومیه و نمک‌های انباشته شده در بستر آن، استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و مناطق اطراف را تهدید می‌کند، اما توفان‌های شور دریاچه نمک استان قم که عنقریب به هوا برخواهد خاست، 25 درصد جمعیت کشور ساکن در حوزه این دریاچه را...
    کد خبر: 11190 تاریخ انتشار: 1396/04/04 19:12
  • آتش به اختيار و كج فهمي

    سعید ایزدی: پس از سخنان رهبر انقلاب با دانشجويان بسيجي كه در آن از واژه ”آتش به اختيار“ استفاده شد، سيلي از كامنت ها، تحليل ها و البته دغدغه ها مطرح شد. در فضاي مجازي و غير مجازي نيز اين واژه اهميت خود را بخوبي نشان داد.
    کد خبر: 11161 تاریخ انتشار: 1396/03/28 08:14
  • ورزش علیه تروریسم

    صادق زیباکلام: عملیات 17 خرداد را نباید به هیچ روی و با هیچ ملاک و معیاری به معنای نبود امنیت در ایران دانست.
    کد خبر: 11135 تاریخ انتشار: 1396/03/23 04:55
  • رایزنی انتخاباتی روحانی با بزرگان نظام

    انتخاب خبر: پشت پرده حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟ اصلاح‌طلبان با چه هدفی جهانگیری را روانه رقابت‌های انتخاباتی کردند؟ آیا روحانی در شرایط نامطمئنی قرار داشت که اصلاح‌طلبان نیاز دیدند در کنار وی جهانگیری نیز وارد رقابت‌های...
    کد خبر: 10881 تاریخ انتشار: 1396/02/07 06:44
  • جزئیات دیدار آیت‌الله هاشمی و روحانی

    انتخاب خبر: مهم‌ترین دغدغه‌های انتخاباتی آیت‌ا...‌هاشمی پیش از رحلت چه بود؟ دیدارهای آیت‌ا...‌هاشمی و آقای روحانی در کجا و درباره چه مسائلی برگزار می‌شد؟ آیا آیت‌ا...‌هاشمی و احمدی‌نژاد نیز در مجمع تشخیص مصللح نظام با هم دیدار داشتند؟
    کد خبر: 10777 تاریخ انتشار: 1396/01/23 05:49
  • رایزنی احمدی‌نژادی‌ها در قم

    انتخاب خبر: به نظر مشارکت جریان احمدی‌نژاد در انتخابات اردیبهشت براساس تاکتیک بازی دستگرمی برای انتخابات سال ۱۴۰۰ باشد. زیرا این جریان به هیچ وجه نمی‌خواهد از کانون رسانه‌ای و توجهات سیاسی کشور حذف شود به همین دلیل عزمش برای حضور در انتخابات و...
    کد خبر: 10763 تاریخ انتشار: 1396/01/21 05:59
  • آمدن رئيسي یعنی پيروزي روحانی؟

    محمدتقي فاضل ‌ميبدی : حضور رئيسي به عنوان كانديداي اصولگرا به نفع روحاني است. زيرا وزنه روحاني در مقايسه با كانديداي مطرح در انتخابات۹۶ سنگين‌تر بوده و با اقبال بيشتري در جامعه روبه‌روست.
    کد خبر: 10764 تاریخ انتشار: 1396/01/21 05:01
  • بحرانی خطرناک‌تر از خشکی ارومیه

    انتخاب خبر: بحران دریاچه نمک مولود مدیریت ناصحیح منابع آبی و استفاده از منابع تجدید ناپذیر در راستای توسعه ناپایدار است که روز به روز در حال رشد و گسترش است.
    کد خبر: 10424 تاریخ انتشار: 1395/11/29 10:50
  • رهبر انقلاب: نباید مردم دچار بیکاری و رکود باشند و مسئولان فقط حرف بزنند

    انتخاب خبر: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم قم، از «ایمان و معرفت دینی»، «قدرت علمی»، «اقتصاد مقاوم» و «حفظ عزت ملی» به‌عنوان عناصر چهارگانه‌ی اقتدار کشور و ملت ایران نام بردند و با...
    کد خبر: 10030 تاریخ انتشار: 1395/10/19 10:21
  • فعالیت‌های انتخاباتی علیه‌ دولت در قم

    انتخاب خبر: چرا میزان لغو سخنرانی در دولت آقای روحانی بالا رفته است؟ آیا راه حل این مساله در دست مدیران است، یا اینکه ریشه آن را باید در جامعه مدنی ایران جست‌وجو کرد؟
    کد خبر: 9621 تاریخ انتشار: 1395/09/16 06:47
  • تشییع پیکر آیت‌ الله موسوی اردبیلی در قم

    انتخاب خبر: مراسم تشییع پیکر آیت‌الله موسوی اردبیلی با حضور رئیس جمهور، رئیس مجلس ، مسئولان کشوری، علما و قشرهای مختلف مردمی از مقابل بیت ایشان در قم تا حرم مطهر برگزار شد.
    کد خبر: 9509 تاریخ انتشار: 1395/09/05 11:40

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟