site address

آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • جزئیات جدید از اتاق‌ فکر‌ انتخاباتی‌ اصلاح‌طلبان

    انتخاب خبر: در اتاق فکر انتخاباتی اصلاح‌طلبان چه گذشت؟ چه کسانی رابط اصلاح‌طلبان و آقای حسن روحانی بودند؟ اصلاح‌طلبان در دو مقطع ثبت‌نام‌های انتخاباتی و کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات چه تدابیری اتخاذ کردند؟ مهم‌ترین دغدغه اصلاح‌طلبان برای...
    کد خبر: 11084 تاریخ انتشار: 1396/03/13 06:24
  • درخشش «امید» در بهارستان

    انتخاب خبر: علی لاریجانی با 204 رأی، مسعود پزشکیان با 179 رأی و علی مطهری با 163 رأی ماحصل انتخابات هیات رئیسه مجلس دهم بود، انتخاباتی که اگر چه حواشی زیادی قبل از برگزاری داشت، اما در نتیجه آن تغییری حاصل نشد و نمایندگان بار دیگر انتخاب خود در سال...
    کد خبر: 11075 تاریخ انتشار: 1396/03/11 00:01
  • شهردار تهران باید خارج از لیست شورای شهر انتخاب شود

    انتخاب خبر: حالا چند روزی از انتخابات شورای اسلامی شهرها می گذرد و به نظر می رسد که اصلاح طلبان در همه شهرها کرسی شوراهای شهر را از آن خود کردند. اما انتخاب شهردارها موضوعی است که بر شوراها سنجاق شده است. اگر شوراها شهردار اصلح انتخاب نکنند باز هم...
    کد خبر: 11047 تاریخ انتشار: 1396/03/07 06:55
  • پیروزی قاطع اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها

    انتخاب خبر: دیروز نتایج انتخابات شورای شهر اعلام شد و همان‌طور که بسیاری پیش‌بینی‌ می‌کردند لیست امید در تهران و سایر شهرها توانست پیروز باشد و البته یک رکورد در تهران از سوی فرزند آیت‌ا... هاشمی شکست.
    کد خبر: 11011 تاریخ انتشار: 1396/03/01 05:48
  • افق روشن ایران تا 1400

    انتخاب خبر: حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رأی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری ایران برگزیده شد. بنا به گزارش اعلام شده از سوی وزیر کشور، بر اساس شمارش 41 میلیون و 220 هزار و131 رأی از 7/99درصد شعبات، روحانی با کسب 57 درصد آرا، پیروز...
    کد خبر: 11007 تاریخ انتشار: 1396/02/31 06:36
  • دكتر روحاني را خشمگين نكنيد!

    انتخاب خبر: در اين ايام كه شور و نشاط انتخاباتي سراسر كشور را فرا گرفته، در كوچه و خيابان، در همه جا صحبت از انتخابات است و ميثاقي مجدد.
    کد خبر: 10996 تاریخ انتشار: 1396/02/28 06:14
  • مرگ سیاسی قالیباف

    صادق زیباکلام: به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف فقط از صحنه انتخابات خارج نشد، بلکه اغراق نیست اگر گفته شود که او از صحنه سیاست در ایران خارج شده است.
    کد خبر: 10984 تاریخ انتشار: 1396/02/26 06:32
  • چرا روحانی؟!

    مهدی خلیلی: آیا اصلاح طلبان از کف جامعه خبر ندارند که اینگونه منفعلانه پرچم روحانی برافراشته اند؟! آیا تاریخ تکرار می شود؟!
    کد خبر: 10878 تاریخ انتشار: 1396/02/06 19:37
  • «شهر فروشی» بی رویه در تهران

    انتخاب خبر: توانایی خود در مدیریت شهری را بارها به اثبات رسانده و تردیدی در آن نیست. از آن جمله می‌توان به موفقیت‌هایش در توسعه مترو اشاره کرد. او فرزند شخصیتی است که جز سازندگی در کشور به چیز دیگر نمی‌اندیشید و مرور سال‌ها مدیریت آیت‌ا... هاشمی...
    کد خبر: 10863 تاریخ انتشار: 1396/02/04 05:08
  • درخواست رفع حصر و ممنوع‌ التصویری از خانه ملت

    انتخاب خبر: مجلس امروز فرصتی بود تا نمایندگان در آن از حصر بگویند و تقاضایشان برای رفع حصر را مطرح کنند.
    کد خبر: 10864 تاریخ انتشار: 1396/02/04 00:39
  • اظهارات منتشرنشده آیت‌ الله هاشمی درباره احمد‌ی‌نژاد

    انتخاب خبر: پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی متن کامل سخنان منتشرنشده میان حجت‌الاسلام سید محمدتقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و آیت‌ا...‌هاشمی را منتشر کرده است. بخشی از این گفت‌وگو در پی می‌آید.
    کد خبر: 10802 تاریخ انتشار: 1396/01/26 05:00
  • فتنه مرموز

    انتخاب خبر: «محمود احمدی‌نژاد دیروز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد» خبر یک جمله بود! یک جمله‌ای که برخی را به یاد اخباری در گذشته انداخت، مانند توصیه به عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری. آیت‌ا... هاشمی از قدرت پیش‌بینی خوبی برخوردار...
    کد خبر: 10789 تاریخ انتشار: 1396/01/24 05:45
  • جزئیات دیدار آیت‌الله هاشمی و روحانی

    انتخاب خبر: مهم‌ترین دغدغه‌های انتخاباتی آیت‌ا...‌هاشمی پیش از رحلت چه بود؟ دیدارهای آیت‌ا...‌هاشمی و آقای روحانی در کجا و درباره چه مسائلی برگزار می‌شد؟ آیا آیت‌ا...‌هاشمی و احمدی‌نژاد نیز در مجمع تشخیص مصللح نظام با هم دیدار داشتند؟
    کد خبر: 10777 تاریخ انتشار: 1396/01/23 05:49
  • انتخابات ابزاری برای نشان دادن اراده مردم است

    انتخاب خبر: یک فعال سیاسی و حقوق بشر با بیان اینکه در حال حاضر باید در انتخابات منتظر نسل های جدید باشیم و نه چهره های تکراری، گفت: اکثریت مردم خواهان آن هستند که گزینه هایی از نسل جدید هم بر کرسی قدرت بنشینند، بنابراین باید اجازه داده شود تا مردم...
    کد خبر: 10778 تاریخ انتشار: 1396/01/23 01:28
  • انتخابات ایران بدون شیطنت های آمریکا برگزار می شود

    گفتگو با داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی مقیم آمریکا
    کد خبر: 10751 تاریخ انتشار: 1396/01/20 00:15
  • پزشكيان در مسير پاستور

    انتخاب خبر: وفاداري به آرمان‌هاي اصلاح‌طلبانه مولفه مهمي است كه در شناخت مدعيان اصلاح كشور مدنظر جامعه قرار مي‌گيرد، اما اين وفاداري در كنار خود نياز به مولفه‌هاي مكمل دارد كه بايد اثبات شود، مانند فداكاري و روحيه از خودگذشتگي.
    کد خبر: 10727 تاریخ انتشار: 1396/01/16 05:10
  • روايت فرزند هاشمي از ديدار با مقام معظم رهبري

    انتخاب خبر: یاسر هاشمی، کوچک‌ترین فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، در گفت‌وگو با حسین الهامی‌نژاد خبرنگار آنا، از انتخابات آینده، پرونده برادرش و حواشی فوت آیت‌الله سخن گفته که در ادامه می‌آید.
    کد خبر: 10718 تاریخ انتشار: 1396/01/15 08:20
  • روحانی ۹۶ در قامت منادی صلح

    انتخاب خبر: سال ۹۶ بی‌تردید سال امید است؛ سال لبخند دوباره ملت به اعتدال. سالی که اعتدال به بلوغ کامل می‌رسد و دیگر هجمه به آن تبدیل به طنز بی‌محتوایی خواهد شد، چراکه ریشه‌های اعتدال در سال ۹۶ محکم‌تر از همیشه است و هر تبری قدرت خدشه به آن را ندارد.
    کد خبر: 10672 تاریخ انتشار: 1395/12/28 06:31
  • زیباکلام: اصولگرایان توپخانه‌ای علیه‌ دولت شده‌اند

    انتخاب خبر: شاید مهم‌ترین رویداد سال آینده، در همان ماه‌های نخست سال رخ دهد. در سال ۹۶ شاهد انتخابات ریاست‌جمهوری دور دوازدهم هستیم که اهیمت بسزایی دارد.
    کد خبر: 10658 تاریخ انتشار: 1395/12/26 05:32
  • گلايه‌ فراكسيون «اميد» از روحاني

    انتخاب خبر: روزهای پایان سال شتاب خاص خودش را دارد. حسن روحانی در دقایق ٩٠ سال ٩٥ میزبان فراکسیون امیدی‌ها بود تا از نزدیک شنوای سخن نمایندگان همسوی دولت باشد.
    کد خبر: 10639 تاریخ انتشار: 1395/12/24 02:37

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟