site address

آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • چرا روحانی؟!

    مهدی خلیلی: آیا اصلاح طلبان از کف جامعه خبر ندارند که اینگونه منفعلانه پرچم روحانی برافراشته اند؟! آیا تاریخ تکرار می شود؟!
    کد خبر: 10878 تاریخ انتشار: 1396/02/06 19:37
  • «شهر فروشی» بی رویه در تهران

    انتخاب خبر: توانایی خود در مدیریت شهری را بارها به اثبات رسانده و تردیدی در آن نیست. از آن جمله می‌توان به موفقیت‌هایش در توسعه مترو اشاره کرد. او فرزند شخصیتی است که جز سازندگی در کشور به چیز دیگر نمی‌اندیشید و مرور سال‌ها مدیریت آیت‌ا... هاشمی...
    کد خبر: 10863 تاریخ انتشار: 1396/02/04 05:08
  • درخواست رفع حصر و ممنوع‌ التصویری از خانه ملت

    انتخاب خبر: مجلس امروز فرصتی بود تا نمایندگان در آن از حصر بگویند و تقاضایشان برای رفع حصر را مطرح کنند.
    کد خبر: 10864 تاریخ انتشار: 1396/02/04 00:39
  • اظهارات منتشرنشده آیت‌ الله هاشمی درباره احمد‌ی‌نژاد

    انتخاب خبر: پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی متن کامل سخنان منتشرنشده میان حجت‌الاسلام سید محمدتقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و آیت‌ا...‌هاشمی را منتشر کرده است. بخشی از این گفت‌وگو در پی می‌آید.
    کد خبر: 10802 تاریخ انتشار: 1396/01/26 05:00
  • فتنه مرموز

    انتخاب خبر: «محمود احمدی‌نژاد دیروز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد» خبر یک جمله بود! یک جمله‌ای که برخی را به یاد اخباری در گذشته انداخت، مانند توصیه به عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری. آیت‌ا... هاشمی از قدرت پیش‌بینی خوبی برخوردار...
    کد خبر: 10789 تاریخ انتشار: 1396/01/24 05:45
  • جزئیات دیدار آیت‌الله هاشمی و روحانی

    انتخاب خبر: مهم‌ترین دغدغه‌های انتخاباتی آیت‌ا...‌هاشمی پیش از رحلت چه بود؟ دیدارهای آیت‌ا...‌هاشمی و آقای روحانی در کجا و درباره چه مسائلی برگزار می‌شد؟ آیا آیت‌ا...‌هاشمی و احمدی‌نژاد نیز در مجمع تشخیص مصللح نظام با هم دیدار داشتند؟
    کد خبر: 10777 تاریخ انتشار: 1396/01/23 05:49
  • انتخابات ابزاری برای نشان دادن اراده مردم است

    انتخاب خبر: یک فعال سیاسی و حقوق بشر با بیان اینکه در حال حاضر باید در انتخابات منتظر نسل های جدید باشیم و نه چهره های تکراری، گفت: اکثریت مردم خواهان آن هستند که گزینه هایی از نسل جدید هم بر کرسی قدرت بنشینند، بنابراین باید اجازه داده شود تا مردم...
    کد خبر: 10778 تاریخ انتشار: 1396/01/23 01:28
  • انتخابات ایران بدون شیطنت های آمریکا برگزار می شود

    گفتگو با داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی مقیم آمریکا
    کد خبر: 10751 تاریخ انتشار: 1396/01/20 00:15
  • پزشكيان در مسير پاستور

    انتخاب خبر: وفاداري به آرمان‌هاي اصلاح‌طلبانه مولفه مهمي است كه در شناخت مدعيان اصلاح كشور مدنظر جامعه قرار مي‌گيرد، اما اين وفاداري در كنار خود نياز به مولفه‌هاي مكمل دارد كه بايد اثبات شود، مانند فداكاري و روحيه از خودگذشتگي.
    کد خبر: 10727 تاریخ انتشار: 1396/01/16 05:10
  • روايت فرزند هاشمي از ديدار با مقام معظم رهبري

    انتخاب خبر: یاسر هاشمی، کوچک‌ترین فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، در گفت‌وگو با حسین الهامی‌نژاد خبرنگار آنا، از انتخابات آینده، پرونده برادرش و حواشی فوت آیت‌الله سخن گفته که در ادامه می‌آید.
    کد خبر: 10718 تاریخ انتشار: 1396/01/15 08:20
  • روحانی ۹۶ در قامت منادی صلح

    انتخاب خبر: سال ۹۶ بی‌تردید سال امید است؛ سال لبخند دوباره ملت به اعتدال. سالی که اعتدال به بلوغ کامل می‌رسد و دیگر هجمه به آن تبدیل به طنز بی‌محتوایی خواهد شد، چراکه ریشه‌های اعتدال در سال ۹۶ محکم‌تر از همیشه است و هر تبری قدرت خدشه به آن را ندارد.
    کد خبر: 10672 تاریخ انتشار: 1395/12/28 06:31
  • زیباکلام: اصولگرایان توپخانه‌ای علیه‌ دولت شده‌اند

    انتخاب خبر: شاید مهم‌ترین رویداد سال آینده، در همان ماه‌های نخست سال رخ دهد. در سال ۹۶ شاهد انتخابات ریاست‌جمهوری دور دوازدهم هستیم که اهیمت بسزایی دارد.
    کد خبر: 10658 تاریخ انتشار: 1395/12/26 05:32
  • گلايه‌ فراكسيون «اميد» از روحاني

    انتخاب خبر: روزهای پایان سال شتاب خاص خودش را دارد. حسن روحانی در دقایق ٩٠ سال ٩٥ میزبان فراکسیون امیدی‌ها بود تا از نزدیک شنوای سخن نمایندگان همسوی دولت باشد.
    کد خبر: 10639 تاریخ انتشار: 1395/12/24 02:37
  • روحانی رسما کاندیدای اصلاح‌طلبان شد

    انتخاب خبر: هواي بهاري شامگاه يكشنبه بوي آن روز در سال ۹۲ را مي‌داد كه قلب‌ها مملو از اميد بود. همان روزي كه همه از عدم احراز صلاحيت آيت‌ا... هاشمي غمگين شدند اما وقتي خبر رسيد كه با توصيه رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت، عارف به نفع حسن روحاني كنار...
    کد خبر: 10631 تاریخ انتشار: 1395/12/23 03:36
  • ناگفته‌های فائزه هاشمی پس از رحلت پدر

    انتخاب خبر: اگرچه برخی سعی دارند رفتارها و مواضع دختر کوچک آیت‌ا...‌هاشمی را دارای فاصله زیاد با پدر معرفی کنند، اما واقعیت عکس این ادعاست. ایستادگی و البته صبوری فائزه برگرفته از درس‌هایی است که پدر در رفتار خود به او آموخت.
    کد خبر: 10623 تاریخ انتشار: 1395/12/22 10:38
  • ماجرای وساطت ۵ روحانی بین هاشمی و احمدی‌نژاد

    انتخاب خبر: «متولیان تشکیل‌دهنده جبهه مردمی از ابتدای شکل‌گیری این جبهه با آیت‌ا... موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز مشورت کرده‌اند و دیدگاه‌های ایشان را درباره تشکیل چنین تشکلی جویا شده اند.در نتیجه این جبهه قبل از تشکیل مورد حمایت آیت‌ا......
    کد خبر: 10616 تاریخ انتشار: 1395/12/21 05:11
  • جزئیات نامه آیت‌ ا...‌هاشمی به مهدوی کنی

    انتخاب خبر: «بدخواهان بدانند که‌هاشمی زنده است چرا که انقلاب زنده است». آیت‌ا...‌هاشمی از معدود سیاستمداران دوران انقلاب وشاید گزاف نباشد که بگوییم تنها سیاستمدار و مرد سیاستی بود که همه اشخاص، احزاب، گروه‌ها، جریان‌ها وطیف‌ها او را قبول داشتند،...
    کد خبر: 10615 تاریخ انتشار: 1395/12/21 05:08
  • اپوزیسیون ایران نجیب ترین اپوزیسیون دنیا

    انتخاب خبر: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: من بر این اعتقادم که اپوزیسیون ایران نجیب ترین دنیاست و سخنی به گزاف نرفته است.
    کد خبر: 10602 تاریخ انتشار: 1395/12/19 07:04
  • گام بلند اقتصادي، مهم‌ترين اقدام دولت‌ دوم روحاني

    صادق زيباكلام: سال ٩٥ به لحاظ اهميت رخدادهاي سياسي و اجتماعي سالي تاثيرگذار در سرنوشت ملت ايران بود. مهم‌ترين اتفاقي كه در سال ٩٥ در عرصه سياست داخلي رخ داد، فوت ناگهاني آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بود كه بسيار براي جريان اصلاحات و اعتدال تاسف آور بود.
    کد خبر: 10592 تاریخ انتشار: 1395/12/18 05:42
  • فاطمه هاشمی: درگذشت پدرم برای ما مبهم است

    انتخاب خبر: فاطمه هاشمی گفت:‌ پدر با این که ۸۲ سال داشت از من سالم‌تر بود، برای خود ما هم ابهاماتی وجود دارد که چه اتفاقی افتاد.
    کد خبر: 10594 تاریخ انتشار: 1395/12/18 01:18

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟