site address

آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • روحانی ۹۶ در قامت منادی صلح

    انتخاب خبر: سال ۹۶ بی‌تردید سال امید است؛ سال لبخند دوباره ملت به اعتدال. سالی که اعتدال به بلوغ کامل می‌رسد و دیگر هجمه به آن تبدیل به طنز بی‌محتوایی خواهد شد، چراکه ریشه‌های اعتدال در سال ۹۶ محکم‌تر از همیشه است و هر تبری قدرت خدشه به آن را ندارد.
    کد خبر: 10672 تاریخ انتشار: 1395/12/28 06:31
  • زیباکلام: اصولگرایان توپخانه‌ای علیه‌ دولت شده‌اند

    انتخاب خبر: شاید مهم‌ترین رویداد سال آینده، در همان ماه‌های نخست سال رخ دهد. در سال ۹۶ شاهد انتخابات ریاست‌جمهوری دور دوازدهم هستیم که اهیمت بسزایی دارد.
    کد خبر: 10658 تاریخ انتشار: 1395/12/26 05:32
  • گلايه‌ فراكسيون «اميد» از روحاني

    انتخاب خبر: روزهای پایان سال شتاب خاص خودش را دارد. حسن روحانی در دقایق ٩٠ سال ٩٥ میزبان فراکسیون امیدی‌ها بود تا از نزدیک شنوای سخن نمایندگان همسوی دولت باشد.
    کد خبر: 10639 تاریخ انتشار: 1395/12/24 02:37
  • روحانی رسما کاندیدای اصلاح‌طلبان شد

    انتخاب خبر: هواي بهاري شامگاه يكشنبه بوي آن روز در سال ۹۲ را مي‌داد كه قلب‌ها مملو از اميد بود. همان روزي كه همه از عدم احراز صلاحيت آيت‌ا... هاشمي غمگين شدند اما وقتي خبر رسيد كه با توصيه رئيس فقيد مجمع تشخيص مصلحت، عارف به نفع حسن روحاني كنار...
    کد خبر: 10631 تاریخ انتشار: 1395/12/23 03:36
  • ناگفته‌های فائزه هاشمی پس از رحلت پدر

    انتخاب خبر: اگرچه برخی سعی دارند رفتارها و مواضع دختر کوچک آیت‌ا...‌هاشمی را دارای فاصله زیاد با پدر معرفی کنند، اما واقعیت عکس این ادعاست. ایستادگی و البته صبوری فائزه برگرفته از درس‌هایی است که پدر در رفتار خود به او آموخت.
    کد خبر: 10623 تاریخ انتشار: 1395/12/22 10:38
  • ماجرای وساطت ۵ روحانی بین هاشمی و احمدی‌نژاد

    انتخاب خبر: «متولیان تشکیل‌دهنده جبهه مردمی از ابتدای شکل‌گیری این جبهه با آیت‌ا... موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز مشورت کرده‌اند و دیدگاه‌های ایشان را درباره تشکیل چنین تشکلی جویا شده اند.در نتیجه این جبهه قبل از تشکیل مورد حمایت آیت‌ا......
    کد خبر: 10616 تاریخ انتشار: 1395/12/21 05:11
  • جزئیات نامه آیت‌ ا...‌هاشمی به مهدوی کنی

    انتخاب خبر: «بدخواهان بدانند که‌هاشمی زنده است چرا که انقلاب زنده است». آیت‌ا...‌هاشمی از معدود سیاستمداران دوران انقلاب وشاید گزاف نباشد که بگوییم تنها سیاستمدار و مرد سیاستی بود که همه اشخاص، احزاب، گروه‌ها، جریان‌ها وطیف‌ها او را قبول داشتند،...
    کد خبر: 10615 تاریخ انتشار: 1395/12/21 05:08
  • اپوزیسیون ایران نجیب ترین اپوزیسیون دنیا

    انتخاب خبر: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: من بر این اعتقادم که اپوزیسیون ایران نجیب ترین دنیاست و سخنی به گزاف نرفته است.
    کد خبر: 10602 تاریخ انتشار: 1395/12/19 07:04
  • گام بلند اقتصادي، مهم‌ترين اقدام دولت‌ دوم روحاني

    صادق زيباكلام: سال ٩٥ به لحاظ اهميت رخدادهاي سياسي و اجتماعي سالي تاثيرگذار در سرنوشت ملت ايران بود. مهم‌ترين اتفاقي كه در سال ٩٥ در عرصه سياست داخلي رخ داد، فوت ناگهاني آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بود كه بسيار براي جريان اصلاحات و اعتدال تاسف آور بود.
    کد خبر: 10592 تاریخ انتشار: 1395/12/18 05:42
  • فاطمه هاشمی: درگذشت پدرم برای ما مبهم است

    انتخاب خبر: فاطمه هاشمی گفت:‌ پدر با این که ۸۲ سال داشت از من سالم‌تر بود، برای خود ما هم ابهاماتی وجود دارد که چه اتفاقی افتاد.
    کد خبر: 10594 تاریخ انتشار: 1395/12/18 01:18
  • اهمیت ارتباط اصلاح‌طلبان با حاکمیت

    علی صوفی: پس از حوادث سال ۸۸ اصلاح‌طلبان به‌شدت نگران ارتباط خود با حاکميت هستند.
    کد خبر: 10577 تاریخ انتشار: 1395/12/16 05:45
  • جزئیات دیدار‌ خانواده هاشمی با رهبر‌ انقلاب

    انتخاب خبر: در گفت‌وگو، نشانی از داغ فقدان پدر نیست؛ بیشتر با افتخار از پدرش سخن می‌گوید. اخیرا دیداری با رهبر انقلاب داشته و کوتاه از آن سخنی به میان می‌آورد.
    کد خبر: 10575 تاریخ انتشار: 1395/12/16 04:46
  • كميته محرمانه خبرگان رهبري

    انتخاب خبر: در آستانه اجلاسیه جدید خبرگان، حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی که سخنگوی هیئت‌رئیسه این مجلس است، در یک نشست خبری، توضیحات مهمی را درباره کمیته محرمانه‌ای که کار بررسی انتخاب رهبر آینده را بر عهده دارد، ارائه کرد.
    کد خبر: 10564 تاریخ انتشار: 1395/12/15 05:28
  • پیش‌بینی در مورد رئیس‌جمهور آینده

    انتخاب خبر: کمتر ازسه ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است. اصولگرایان هفته گذشته در گردهمایی موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب تلاش کردند به اجماع برسند، اما خبرهای خوشی از اردوگاه آنها به گوش نمی‌رسد زیرا نه قالیباف آرای قابل توجهی...
    کد خبر: 10556 تاریخ انتشار: 1395/12/14 19:57
  • جزئياتي از آخرين جلسه هاشمي و روحاني

    گفته‌هاي نزديکان هاشمي‌رفسنجاني خبر از اين امر مي‌دهد که او از نيمه دوم سال جاري به فکر سامان‌دادن انتخابات پيش‌روي رياست‌جمهوري بوده است. در همين راستا هم در آخرين روزهاي زندگي‌اش جلساتي با حسن روحاني داشته است. آنچنان که به گفته حسين مرعشي، بعد...
    کد خبر: 10534 تاریخ انتشار: 1395/12/11 05:04
  • ناگفته‌اي از يك‌ طرح ناكام ٨٨

    انتخاب خبر: چند ماه ديگر كه بگذرد هشت سال از اتفاقات سال ٨٨ گذشته است. در تمام اين سال‌ها بارها درباره آن روزها سخن گفته شده و گاه اظهارنظرها در اين باره جنجال زيادي را به دنبال داشته است.
    کد خبر: 10533 تاریخ انتشار: 1395/12/11 05:00
  • چالش‌ احضار روح برای‌ یک نام!

    انتخاب خبر: علی مطهری چندی پیش در خاطره‌ای که از آیت‌ا... هاشمی نقل کرده، ادعا کرده بود که آیت‌ا... «۲ بار» به او گفته بود«بعد از انتخابات سال ۸۴ من از دخالت برخی افراد یک نهاد نظامی شکایت کردم و ۱۱۰نفر از آنها به زندان‌های کوتاه‌مدت محکوم شدند و...
    کد خبر: 10511 تاریخ انتشار: 1395/12/08 05:54
  • ميراث هاشمي‌ رفسنجاني

    صادق زیباکلام: کم نيستند کساني که در احصای ميراث مرحوم آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني به سروقت سازندگي، پايان‌بخشيدن به جنگ تحميلي، تلاش براي از قوه به فعل درآوردن اميال و آرزوهاي ميرزاتقي‌خان اميرکبير و شايد بالاتر از همه، به سروقت انقلاب و نقش او در...
    کد خبر: 10509 تاریخ انتشار: 1395/12/08 05:44
  • توصيه فائزه هاشمي به اصلاح‌طلبان

    انتخاب خبر: راه پدر را ادامه می‌دهند. شاید پیش از رحلت آیت‌ا...‌هاشمی آن‌چنان تکلیفی برای خود قائل نبودند که به ترویج اندیشه‌ها و دیدگاه‌های پدر بپردازند و بیش از همه محسن‌هاشمی در جایگاه پسر ارشد بود که سعی داشت با تاکید بر مشی اعتدال پدر این نکته...
    کد خبر: 10499 تاریخ انتشار: 1395/12/07 05:12
  • دغدغه اين روزهاي نواب‌ مجلس!

    انتخاب خبر: پانزدهمين كنگره حزب مردمسالاري روز گذشته با حضور اعضاي شوراي مركزي‌ واستان‌هاي اين حزب و گروهی از نمایندگان احزاب و شخصیت‌های سیاسی در مجتمع آدينه تهران برگزار شد. علاوه بر نواب رئيس مجلس يعني مطهري و پزشكيان، فائزه‌هاشمي هم در اين...
    کد خبر: 10496 تاریخ انتشار: 1395/12/07 05:02

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟