آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • رمزگشایی از دیدار روحانی و روحانیت‌ مبارز

    انتخاب خبر: دیروز هم‌حزبی‌های رئیس جمهور به دیدار او آمده بودند. همان اعضای جامعه روحانیت که حجت‌الاسلام حسن روحانی عضوی از آن تشکل روحانی است. البته همه این اعضا در انتخابات سال‌های 92 و 96 به روحانی رای ندادند و برخی از آنها ترجیح دادند به...
    کد خبر: 11675 تاریخ انتشار: 1396/07/25 06:33
  • ممنوع الخروجی ۵ عضو خانواده هاشمی!

    انتخاب خبر: «پنج نفر از اعضای خانواده ما ممنوع‌الخروج شده‌اند یا مرتبا به دادگاه احضار می‌شویم»؛ این خبری بود که فائزه هاشمی روز گذشته اعلام کرد و سبب تعجب برخی افراد شد، چرا که اکنون مهدی هاشمی دوران محکومیت خودش را می‌گذراند و فائزه هاشمی هم چند...
    کد خبر: 11577 تاریخ انتشار: 1396/07/02 05:33
  • شهردار تهران پاستورنشین شد

    صادق زیباکلام: یکی از پیامدهای مدیریت اصولگرایان بر مسائل شهر تهران دخالت امور سیاسی به مسائل مدیریت شهری بود.
    کد خبر: 11504 تاریخ انتشار: 1396/06/15 07:02
  • آینده سیاسی رئیس جمهور

    احمد شیرزاد: تحلیل‌ برخی از تحلیلگران سیاسی در پرتو نگاه حسن روحانی به شرایط‌ کشور و آرایش کابینه دوازدهم ناشی از نوعی ذوق‌زدگی سیاسی است.
    کد خبر: 11474 تاریخ انتشار: 1396/06/09 07:34
  • مجمع تشخيص مصلحت نظام و نقش آفرينی جديد

    حسین صفوی: وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در شامگاه یكشنبه 19 دیماه 95 دارفانی را وداع گفت بسیاری در مورد جایگاه وی و نقش ایشان در پهنه های گوناگون سیاسی اظهار نظر می كردند.
    کد خبر: 11434 تاریخ انتشار: 1396/06/01 06:23
  • لزوم استفاده از ظرفیت علما برای رفع حصر

    انتخاب خبر: حصری که از بهمن سال 1389 شروع شد، تاکنون ادامه دارد. ادامه حصر، اکنون مباحث مختلفی را رقم زده است. عده ای از آن دفاع می کنند، عده ای آن را از لحاظ حقوقی به بحث می گذارند و عده ای خواستار رفع آن هستند.
    کد خبر: 11416 تاریخ انتشار: 1396/05/28 05:42
  • ميهمان مرموز مراسم تحليف

    انتخاب خبر: در بين ميهمانان مراسم تحليفِ دور دوم رياست‌جمهوري حسن روحاني، «کيم يونگ نام» ـ که بعضي از رسانه‌ها از او به‌عنوان «مرد شماره دو کره‌‌شمالي» ياد کرده‌اند ـ بيش از بقيه توجه رسانه‌هاي خارجي را به خود جلب كرد.
    کد خبر: 11350 تاریخ انتشار: 1396/05/15 07:54
  • حمایتهای دولت از صنعت فولاد ادامه یابد

    انتخاب خبر: دکتر بهرام سبحانی، مديرعامل فولاد مبارکه و رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان، که در دوران ساخت مجتمع فولاد خراسان مجری طرح و مدیرعامل این شرکت بوده است، در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع اتاق های بازرگانی اصفهان و خراسان از...
    کد خبر: 11327 تاریخ انتشار: 1396/05/08 09:11
  • دیدار خصوصی روحانی با رئیس‌ دولت اصلاحات

    انتخاب خبر: روحانی با رئیس دولت اصلاحات دیدار می‌کند. مهم‌تر از دیدار پیامی است که از آن مخابره می‌شود و آن هم پررنگ بودن اندیشه و تدبیر سران اصلاحات در تصمیمات رئیس جمهور است.
    کد خبر: 11297 تاریخ انتشار: 1396/05/02 05:54
  • حذف زنجیره ای یاران هاشمی

    انتخاب خبر: معتدلین یک به یک از مناصب کنار گذاشته می شوند. پس از اینکه اصولگرایان از به دست آوردن مناصب انتخابی نا امید شده اند حال در صدد فتح سنگرهای انتصابی بر آمده اند. یکی از این سنگرهای مهم، ائمه جمعه در استان‌هاست که تحت نظرشوراي سياست‌گذاري...
    کد خبر: 11281 تاریخ انتشار: 1396/04/28 20:17
  • سازش با تخریب کنندگان رئیس جمهور را کنار بگذارید

    انتخاب خبر: اما انتظار چیست؟ آیا وقتی به رئیس جمهور یک ملت توهین می شود، باید سکوت کرد؟ آیا وقتی که چنین انتخابات پرشوری پشت سر گذاشتیم، باید بنشینیم و منتظر باشیم و ببینیم که چطور منتخب مردم را مورد هتاکی و لعن و دشنام قرار می دهند؟
    کد خبر: 11216 تاریخ انتشار: 1396/04/12 00:09
  • جزئیات جدید از اتاق‌ فکر‌ انتخاباتی‌ اصلاح‌طلبان

    انتخاب خبر: در اتاق فکر انتخاباتی اصلاح‌طلبان چه گذشت؟ چه کسانی رابط اصلاح‌طلبان و آقای حسن روحانی بودند؟ اصلاح‌طلبان در دو مقطع ثبت‌نام‌های انتخاباتی و کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات چه تدابیری اتخاذ کردند؟ مهم‌ترین دغدغه اصلاح‌طلبان برای...
    کد خبر: 11084 تاریخ انتشار: 1396/03/13 06:24
  • درخشش «امید» در بهارستان

    انتخاب خبر: علی لاریجانی با 204 رأی، مسعود پزشکیان با 179 رأی و علی مطهری با 163 رأی ماحصل انتخابات هیات رئیسه مجلس دهم بود، انتخاباتی که اگر چه حواشی زیادی قبل از برگزاری داشت، اما در نتیجه آن تغییری حاصل نشد و نمایندگان بار دیگر انتخاب خود در سال...
    کد خبر: 11075 تاریخ انتشار: 1396/03/11 00:01
  • شهردار تهران باید خارج از لیست شورای شهر انتخاب شود

    انتخاب خبر: حالا چند روزی از انتخابات شورای اسلامی شهرها می گذرد و به نظر می رسد که اصلاح طلبان در همه شهرها کرسی شوراهای شهر را از آن خود کردند. اما انتخاب شهردارها موضوعی است که بر شوراها سنجاق شده است. اگر شوراها شهردار اصلح انتخاب نکنند باز هم...
    کد خبر: 11047 تاریخ انتشار: 1396/03/07 06:55
  • پیروزی قاطع اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها

    انتخاب خبر: دیروز نتایج انتخابات شورای شهر اعلام شد و همان‌طور که بسیاری پیش‌بینی‌ می‌کردند لیست امید در تهران و سایر شهرها توانست پیروز باشد و البته یک رکورد در تهران از سوی فرزند آیت‌ا... هاشمی شکست.
    کد خبر: 11011 تاریخ انتشار: 1396/03/01 05:48
  • افق روشن ایران تا 1400

    انتخاب خبر: حسن روحانی با کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رأی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری ایران برگزیده شد. بنا به گزارش اعلام شده از سوی وزیر کشور، بر اساس شمارش 41 میلیون و 220 هزار و131 رأی از 7/99درصد شعبات، روحانی با کسب 57 درصد آرا، پیروز...
    کد خبر: 11007 تاریخ انتشار: 1396/02/31 06:36
  • دكتر روحاني را خشمگين نكنيد!

    انتخاب خبر: در اين ايام كه شور و نشاط انتخاباتي سراسر كشور را فرا گرفته، در كوچه و خيابان، در همه جا صحبت از انتخابات است و ميثاقي مجدد.
    کد خبر: 10996 تاریخ انتشار: 1396/02/28 06:14
  • مرگ سیاسی قالیباف

    صادق زیباکلام: به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف فقط از صحنه انتخابات خارج نشد، بلکه اغراق نیست اگر گفته شود که او از صحنه سیاست در ایران خارج شده است.
    کد خبر: 10984 تاریخ انتشار: 1396/02/26 06:32
  • چرا روحانی؟!

    مهدی خلیلی: آیا اصلاح طلبان از کف جامعه خبر ندارند که اینگونه منفعلانه پرچم روحانی برافراشته اند؟! آیا تاریخ تکرار می شود؟!
    کد خبر: 10878 تاریخ انتشار: 1396/02/06 19:37
  • «شهر فروشی» بی رویه در تهران

    انتخاب خبر: توانایی خود در مدیریت شهری را بارها به اثبات رسانده و تردیدی در آن نیست. از آن جمله می‌توان به موفقیت‌هایش در توسعه مترو اشاره کرد. او فرزند شخصیتی است که جز سازندگی در کشور به چیز دیگر نمی‌اندیشید و مرور سال‌ها مدیریت آیت‌ا... هاشمی...
    کد خبر: 10863 تاریخ انتشار: 1396/02/04 05:08

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟