آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • ۱۶ آذر و دلهره دلواپسان

    صادق زیباکلام: دلواپسان سفر استانی رئیس‌جمهور به سیستان‌و‌بلوچستان و زاهدان را دستاویزی قرار داده‌اند تا به تخریب 16 آذر بپردازند.
    کد خبر: 11889 تاریخ انتشار: 1396/09/12 05:40
  • دست انتقامی به نام احمدی‌نژاد

    صادق زیباکلام: نمی‌دانم چند سال پیش بود، اما به مناسبت یکی از اولین ایستادگی‌ها و رفتارهای اعتراضی آقای محمود احمدی‌نژاد و دوستانش که در حقیقت اصولگرایان را شگفت‌زده و در عین حال عصبانی کرده بود، یادداشتی نوشته بودم.
    کد خبر: 11867 تاریخ انتشار: 1396/09/07 05:08
  • افول در دور دوم

    احسان اقبال سعيد: افول تدریجی، واژه ای‌است که می توان برای دور دوم مسئولیت روسای جمهور پس از جنگ در ایران به کار برد.
    کد خبر: 11858 تاریخ انتشار: 1396/09/04 06:40
  • پشت پرده آخرین خطبه‌ آیت‌ الله‌ هاشمی

    انتخاب خبر: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پاسخ به این سوال که آیا جدایی شما از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درست است؟ گفت: بله، ان‌شاءا... در هفته‌های آینده بعد از ۱۷ سال که مسئولیت شورای سیاستگذاری را برعهده داشته‌ام، این مسئولیت را واگذار...
    کد خبر: 11857 تاریخ انتشار: 1396/09/04 06:23
  • ایران قدرت برتر نظامی منطقه است

    انتخاب خبر: رییس‌جمهور آمریکا پس از کشمکش‌های فراوان و این پا و آن پا کردن‌ها و نسبت‌ دادن «بدترین» توافق تاریخ آمریکا به برجام در نهایت پس از حدود 10 ماه با اعلام نکردن پایبندی ایران به برجام برخلاف گزارش‌های آژانس، خروج یک‌جانبه آمریکا از این...
    کد خبر: 11828 تاریخ انتشار: 1396/08/29 05:00
  • امر مهم وصيتنامه

    مجتبي حسيني: در ميانه دهه ٦٠ وقتي امام خميني(ره) بزرگان نظام را صدا مي‌كند تا چند نسخه از وصيتنامه‌اش را تحويل ايشان دهد، هاشمي‌رفسنجاني از طرف جمع به امام اطمينان مي‌دهد كه نسخه‌اي را به مجلس، نسخه‌اي را به آستان‌قدس و نسخه‌اي را به... ببرند و در...
    کد خبر: 11819 تاریخ انتشار: 1396/08/25 07:03
  • وصيتنامه آيت‌الله كجاست؟

    انتخاب خبر: «هنوز نتوانسته‌ايم وصيتنامه اصلي ايشان را كه خبر داريم نوشته و در جايي گذاشته بود، پيدا كنيم.» اين را ياسر هاشمي در مورد وصيتنامه پدر مي‌گويد. پدري كه از اثرگذارترين چهره‌هاي جمهوري اسلامي ايران بوده و حتما خودش نيز به اندازه ديگران...
    کد خبر: 11817 تاریخ انتشار: 1396/08/25 06:01
  • چه‌كساني مي‌خواهند كلك زنجاني زودتر كنده شود؟

    انتخاب خبر: در فضای سیاسی کشور این روزها پرونده‌های حقوقی زیادی وجود دارد. از پرونده تخلفات محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان گرفته تا حکم اعدام برای بابک زنجانی و محمدعلی طاهری. به همین دلیل و برای تحلیل و بررسی مهم‌ترین پرونده‌های حقوقی با...
    کد خبر: 11701 تاریخ انتشار: 1396/08/01 06:26
  • نامزد طلايي ۱۴۰۰؛ فقط اصلاح‌طلب

    انتخاب خبر: پس از درگذشت آیت‌ا... هاشمی جریان اصلاحات تلاش کرد به شکل‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب ارتباط خود را بیشتر و عمیق‌تر کند و به همین دلیل برخی از شخصیت‌های جریان اصلاحات بدون واسطه با رهبر معظم انقلاب درباره دغدغه‌های اصلاح‌طلبان گفت‌وگو...
    کد خبر: 11681 تاریخ انتشار: 1396/07/26 06:35
  • رمزگشایی از دیدار روحانی و روحانیت‌ مبارز

    انتخاب خبر: دیروز هم‌حزبی‌های رئیس جمهور به دیدار او آمده بودند. همان اعضای جامعه روحانیت که حجت‌الاسلام حسن روحانی عضوی از آن تشکل روحانی است. البته همه این اعضا در انتخابات سال‌های 92 و 96 به روحانی رای ندادند و برخی از آنها ترجیح دادند به...
    کد خبر: 11675 تاریخ انتشار: 1396/07/25 06:33
  • ممنوع الخروجی ۵ عضو خانواده هاشمی!

    انتخاب خبر: «پنج نفر از اعضای خانواده ما ممنوع‌الخروج شده‌اند یا مرتبا به دادگاه احضار می‌شویم»؛ این خبری بود که فائزه هاشمی روز گذشته اعلام کرد و سبب تعجب برخی افراد شد، چرا که اکنون مهدی هاشمی دوران محکومیت خودش را می‌گذراند و فائزه هاشمی هم چند...
    کد خبر: 11577 تاریخ انتشار: 1396/07/02 05:33
  • شهردار تهران پاستورنشین شد

    صادق زیباکلام: یکی از پیامدهای مدیریت اصولگرایان بر مسائل شهر تهران دخالت امور سیاسی به مسائل مدیریت شهری بود.
    کد خبر: 11504 تاریخ انتشار: 1396/06/15 07:02
  • آینده سیاسی رئیس جمهور

    احمد شیرزاد: تحلیل‌ برخی از تحلیلگران سیاسی در پرتو نگاه حسن روحانی به شرایط‌ کشور و آرایش کابینه دوازدهم ناشی از نوعی ذوق‌زدگی سیاسی است.
    کد خبر: 11474 تاریخ انتشار: 1396/06/09 07:34
  • مجمع تشخيص مصلحت نظام و نقش آفرينی جديد

    حسین صفوی: وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی در شامگاه یكشنبه 19 دیماه 95 دارفانی را وداع گفت بسیاری در مورد جایگاه وی و نقش ایشان در پهنه های گوناگون سیاسی اظهار نظر می كردند.
    کد خبر: 11434 تاریخ انتشار: 1396/06/01 06:23
  • لزوم استفاده از ظرفیت علما برای رفع حصر

    انتخاب خبر: حصری که از بهمن سال 1389 شروع شد، تاکنون ادامه دارد. ادامه حصر، اکنون مباحث مختلفی را رقم زده است. عده ای از آن دفاع می کنند، عده ای آن را از لحاظ حقوقی به بحث می گذارند و عده ای خواستار رفع آن هستند.
    کد خبر: 11416 تاریخ انتشار: 1396/05/28 05:42
  • ميهمان مرموز مراسم تحليف

    انتخاب خبر: در بين ميهمانان مراسم تحليفِ دور دوم رياست‌جمهوري حسن روحاني، «کيم يونگ نام» ـ که بعضي از رسانه‌ها از او به‌عنوان «مرد شماره دو کره‌‌شمالي» ياد کرده‌اند ـ بيش از بقيه توجه رسانه‌هاي خارجي را به خود جلب كرد.
    کد خبر: 11350 تاریخ انتشار: 1396/05/15 07:54
  • حمایتهای دولت از صنعت فولاد ادامه یابد

    انتخاب خبر: دکتر بهرام سبحانی، مديرعامل فولاد مبارکه و رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان، که در دوران ساخت مجتمع فولاد خراسان مجری طرح و مدیرعامل این شرکت بوده است، در جریان بازدید اعضای کمیسیون صنایع اتاق های بازرگانی اصفهان و خراسان از...
    کد خبر: 11327 تاریخ انتشار: 1396/05/08 09:11
  • دیدار خصوصی روحانی با رئیس‌ دولت اصلاحات

    انتخاب خبر: روحانی با رئیس دولت اصلاحات دیدار می‌کند. مهم‌تر از دیدار پیامی است که از آن مخابره می‌شود و آن هم پررنگ بودن اندیشه و تدبیر سران اصلاحات در تصمیمات رئیس جمهور است.
    کد خبر: 11297 تاریخ انتشار: 1396/05/02 05:54
  • حذف زنجیره ای یاران هاشمی

    انتخاب خبر: معتدلین یک به یک از مناصب کنار گذاشته می شوند. پس از اینکه اصولگرایان از به دست آوردن مناصب انتخابی نا امید شده اند حال در صدد فتح سنگرهای انتصابی بر آمده اند. یکی از این سنگرهای مهم، ائمه جمعه در استان‌هاست که تحت نظرشوراي سياست‌گذاري...
    کد خبر: 11281 تاریخ انتشار: 1396/04/28 20:17
  • سازش با تخریب کنندگان رئیس جمهور را کنار بگذارید

    انتخاب خبر: اما انتظار چیست؟ آیا وقتی به رئیس جمهور یک ملت توهین می شود، باید سکوت کرد؟ آیا وقتی که چنین انتخابات پرشوری پشت سر گذاشتیم، باید بنشینیم و منتظر باشیم و ببینیم که چطور منتخب مردم را مورد هتاکی و لعن و دشنام قرار می دهند؟
    کد خبر: 11216 تاریخ انتشار: 1396/04/12 00:09

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟