site address

آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • دادستان قزوین حریف حامیان سخنرانی زیباکلام نشد + سند

    انتخاب خبر: دکتر صادق زیباکلام کفت: من نمیدانم به چه دلیلی دادستان محترم قزوین حجه الاسلام صادقی نیارکی به بنده و سخنرانی من در قزوین حساس هستند. دفعه قبل ایشان حکم لغو سخنرانی من در دانشگاه آزاد قزوین را صادر نمودند این دفعه هم به گونه ای دیگر...
    کد خبر: 10477 تاریخ انتشار: 1395/12/04 17:12
  • آخرین پیشنهاد هاشمی به باهنر

    انتخاب خبر: آيت‌ا...‌هاشمی در روزهای پایانی حیات خود پیشنهادی به محمدرضا باهنر داد که نشان می‌دهد ایشان تا آخرین لحظه عمر در راستای خدمت به کشور گام برمی‌داشت و اصلاح امور را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کرد. آن‌طور که یکی از اعضای مجمع برای «آرمان» تعریف...
    کد خبر: 10470 تاریخ انتشار: 1395/12/03 16:49
  • کلاهبرداری عجیب با وصیت‌نامه ‌هاشمی

    انتخاب خبر: حتی پس از رحلت آیت‌ا... هاشمی به اقدامات غیراخلاقی خودشان پایان نمی‌دهند و می خواهند سودی نصیبشان بشود. پر بیراه نیست اگر ادعا شود منافعی برای برخی در جهت تخریب و هجمه به آیت ا... هاشمی وجود داشت اما تصور می‌شد پس از رحلت ایشان اقدامات...
    کد خبر: 10469 تاریخ انتشار: 1395/12/03 16:46
  • راهبرد انتخاباتي اصلاح‌طلبان

    انتخاب خبر: گام‌هاي انتخاباتي در زمستان سرد تهران در حال شتاب گرفتن است. اصلاح‌طلبان كه اميد بسياري به پيروزي دوگانه در انتخابات رياست‌جمهوري و شوراها بسته‌اند، پس از عبور از شوك فقدان آيت‌الله هاشمي آرام آرام در حال بازيابي خود در موقعيت پساهاشمي...
    کد خبر: 10453 تاریخ انتشار: 1395/12/02 05:03
  • روايت عفت‌ مرعشي از آخرین ملاقات با آيت‌ الله هاشمی

    انتخاب خبر: «...پاسدار ما نیز در حیاط بود کنار حوض. غروب بود و هوا تاریک شده بود. پاسدار از پشت شیشه می‌بیند که آقای هاشمی با یک نفر دیگر گلاویز شده‌اند. من در را که باز کردم و این صحنه را دیدم. رفتم داخل. آن مرد چند بار به صورت آقای هاشمی زده بود...
    کد خبر: 10445 تاریخ انتشار: 1395/12/01 05:56
  • شکوه اربعين هاشمي

    انتخاب خبر: اربعين آيت‌ا...‌هاشمي هم حماسه بود؛ حماسه‌اي تلخ. چهلمين روز نبودنش سخت‌بود، مانند همان روزي كه خبر دادند براي هميشه رفته است. قرار نبود برود، اما مشیت الهي اين بود كه ديگر لبخندهايش، روزهاي ناآرام را به شيرين‌ترين روزها تبديل نكند.
    کد خبر: 10433 تاریخ انتشار: 1395/11/30 05:20
  • مراسم اربعین آیت‌ا... هاشمی امروز در حرم امام

    انتخاب خبر: «در قلب مردم از همیشه زنده‌تری؛ گویا برای این مردم آیت‌ا... هاشمی تازه متولد شده است» همان‌طور که فاطمه هاشمی تاکید کرد«آیت‌ا... زنده است؛ حتی زنده‌تر از قبل.» روش و منش او نه تنها از یادها نخواهد رفت، بلکه با نقش‌آفرینانی مانند...
    کد خبر: 10421 تاریخ انتشار: 1395/11/28 05:44
  • روایت محسن هاشمي از آخرين روزهاي حيات آیت الله هاشمی

    انتخاب خبر: پنجشنبه مراسم اربعين آيت‌ا... هاشمي برگزار مي‌شود اما پس از گذشت ۴۰ روز از رحلت ايشان هنوز چشمان فرزندانشان به ويژه فاطمه هاشمي اشك‌آلود است.
    کد خبر: 10407 تاریخ انتشار: 1395/11/27 05:30
  • همبستگی ملی راه مقابله با هجمه بیرونی

    محمدتقی فاضل میبدی: اکنون شرایطی حاکم است که اتفاقات منطقه قابل پیش بینی نیست، بنابراین اگر خطری متوجه کشور شود و توان بسیج کردن همگان علیه آن باشد، نتیجه خوشایندی حاصل می‌شود.
    کد خبر: 10392 تاریخ انتشار: 1395/11/26 05:12
  • ناگفته‌های ظریف از درگذشت هاشمی تا درز محرمانه‌ها

    انتخاب خبر: محمدجواد ظريف يكي از پركارترين دولتمردان حسن روحاني در طول سه و نيم سال گذشته است. چالش‌هاي ايران در سياست خارجي كه در دولت قبل ايجاد شده وظيفه وزارت خارجه را بيش از پيش سنگين كرد. ظريف بعد از ماه‌ها مذاكره توانست بالاخره مناقشه هسته‌ای...
    کد خبر: 10385 تاریخ انتشار: 1395/11/25 06:08
  • ناگفته‌هايي از امام(ره)، آيت‌الله منتظري و شريعتمداري

    انتخاب خبر: حجت‌الاسلام مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی، در مصاحبه‌ای که با سایت جماران انجام داده، به خاطراتی از امام اشاره کرده که کمتر بیان شده است. گزیده این گفت‌وگو را در پی می‌خوانید.
    کد خبر: 10379 تاریخ انتشار: 1395/11/25 05:44
  • جزئیاتی از مشورت آیت‌ا...‌هاشمی با رهبری

    انتخاب خبر: حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب آیت ا... اشرفی اصفهانی،نماینده دوره‌های دوم و سوم مجلس شورای اسلامی و مشاور آیت‌ا...‌هاشمی در دوران ریاست جمهوری ایشان است.
    کد خبر: 10352 تاریخ انتشار: 1395/11/23 05:01
  • درخواست اصلاح‌طلبان از یادگار امام

    انتخاب خبر: درخواست اصلاح‌طلبان از مقام معظم رهبري موضوعي بود كه چندي پيش مطرح شد. چند روز پس از رحلت آیت‌ا...‌هاشمي بود كه حسين مرعشي، سخنگوي حزب كارگزاران در این‌باره گفت:«در شرايط كنوني رهبر معظم انقلاب تنها شخصيتي هستند كه از نسل ياران نزديك...
    کد خبر: 10350 تاریخ انتشار: 1395/11/23 04:54
  • پاسخ به ابهامات درباره درگذشت آیت‌ا...هاشمی

    انتخاب خبر: یک ماه از رحلت آیت‌ا...‌هاشمی می‌گذرد اما شاید برای برخی همچنان ناباورانه است که ایشان دیگر در قید حیات نیستند. نقش بی بدیل آیت‌ا...‌هاشمی از ابتدای شکل‌گیری نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی از یک سو و خدماتی که ایشان در طول تاریخ انقلاب در...
    کد خبر: 10336 تاریخ انتشار: 1395/11/21 06:07
  • تفسیر قرآن آیت الله هاشمی بر روی خروجی سایت تبیان

    انتخاب خبر: همزمان با دهه مبارک فجر، تفسیر قرآن مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر روی سرویس ذکر تبیان، بارگزاری شد.
    کد خبر: 10331 تاریخ انتشار: 1395/11/20 10:00
  • حسن روحانی حلقه وصل نیروهای وفادار به نظام

    انتخاب خبر: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به تأثیر رحلت آیت الله هاشمی بر فضای سیاسی کشور گفت: تأثیر رحلت آیت الله هاشمی بر فضای سیاسی کشور در دراز مدت معلوم خواهد شد. این تاثیر تنها متوجه یک جناح یا سلیقه نیست و نخواهد بود، چراکه ایشان باوجود...
    کد خبر: 10330 تاریخ انتشار: 1395/11/20 05:02
  • آخرین وضعیت جسمی ناطق نوری

    انتخاب خبر: حجت‌الاسلام والمسلمين علي اكبر ناطق نوري به دليل عارضه قلبي بستري شد؛ اين خبري بود كه روز گذشته منتشرشد. ساعتي پس از انتشار اين خبر، يكي از نزديكان شيخ نور توضيح داد «حجت‌الاسلام ناطق‌نوري حوالي ظهر در دفتر كار خود دچار عارضه قلبي شدند...
    کد خبر: 10321 تاریخ انتشار: 1395/11/19 05:41
  • کاندیداتوری روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری قطعی شد

    انتخاب خبر: زمان زیادی به انتخابات ریاست‌جمهوری 96 باقی نمانده و اعلام کاندیداتوری حسن روحانی پس از کسب نظر مقامات عالی نظام، سوت آغازی بود بر رقابت‌های این دور از انتخابات.
    کد خبر: 10317 تاریخ انتشار: 1395/11/19 05:23
  • دعوت ناطق به وحدت

    انتخاب خبر: بسياري از نيروهاي سياسي امروز حجت‌الاسلام ناطق‌نوري را اشبه‌الناس به هاشمي‌رفسنجاني مي‌دانند و معتقدند در نبود آيت‌الله هاشمي بار مسووليتي كه ايشان به دوش گرفته بود به ناطق‌نوري منتقل مي‌شود.
    کد خبر: 10305 تاریخ انتشار: 1395/11/18 04:43
  • غمگين‌ترین جلسه مجمع

    انتخاب خبر: نخستين جلسه بدون حضور آيت‌ا...‌هاشمي! جلسه‌اي كه فضاي دلتنگي سايه سنگيني بر آن انداخته بود. حتي آسمان هم دلتنگ او بود. ديروز غم در چهره تك تك اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام نمايان بود و برخي از آنها در دقايق نخست جلسه سر در گريبان فرو برده...
    کد خبر: 10295 تاریخ انتشار: 1395/11/17 05:11

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟