site address

وقایع سال 88

  • رهبر انقلاب: جای شهید و جلاد در تحولات دهه ۶۰ عوض نشود

    انتخاب خبر: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تصریح کردند: توصیه می‌کنم به همه کسانی که اهل فکر و تامل هستند جای شهید و جلاد عوض نشود. ملت ایران در دهه ۶۰ مظلوم واقع شد.
    کد خبر: 11092 تاریخ انتشار: 1396/03/14 19:46
  • تشكيك در آراء راه حل نيست؛ طراحان پشت پرده استعفا دهند

    حسام محمدی: انتخابات تمام شده اما گويا حواشي آن هنوز در فضاي مجازي و غير مجازي محسوس و ملموس باقي مانده است. اين را نيز بايد مرهون تلاشهاي دولت آقاي روحاني براي گسترش فضاي مجازي و از قضا گرم تر كردن فضاي اخلاقي و سالم انتخاباتي در كشور دانست. چرا...
    کد خبر: 11054 تاریخ انتشار: 1396/03/08 05:53
  • جدال انتخابات ریاست جمهوری، نبرد و رویارویی اندیشه هاست

    حمید مظاهری راد: جناب جهانگیری از احمدی نژاد و اصولگرایان آنچه آموختنی است آن است که ارزش افراد را در مواقع حساس، با موضع گیری صریح شان می سنجند من که بیشترین موضع گیری را به شهادت آرشیو سایت های معتبر در مواقع ضرورت داشتم نمی دانم در کجای داستان...
    کد خبر: 10956 تاریخ انتشار: 1396/02/20 06:04
  • کدام عملکرد محمود احمدی نژاد غیر قابل بخشش است؟!

    انتخاب خبر: یک فعال حقوق بشر اظهار داشت: آقای احمدی نژاد متأسفانه در شرایطی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست کاندید و ثبت نام نموده است که پیش تر از سوی مقام معظم رهبری نسبت به حضور در انتخابات ریاست جمهوری منع گردیده بود.
    کد خبر: 10793 تاریخ انتشار: 1396/01/24 06:55
  • انتخابات ابزاری برای نشان دادن اراده مردم است

    انتخاب خبر: یک فعال سیاسی و حقوق بشر با بیان اینکه در حال حاضر باید در انتخابات منتظر نسل های جدید باشیم و نه چهره های تکراری، گفت: اکثریت مردم خواهان آن هستند که گزینه هایی از نسل جدید هم بر کرسی قدرت بنشینند، بنابراین باید اجازه داده شود تا مردم...
    کد خبر: 10778 تاریخ انتشار: 1396/01/23 01:28
  • فساد کم سابقه در شهرداری اندیمشک

    گفتگو با صدیقه میری، عضو شورای شهر اندیمشک
    کد خبر: 10660 تاریخ انتشار: 1395/12/26 07:50
  • جبهه فراگیر اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تشکیل می‌شود

    انتخاب خبر: حسن روحانی رسماً کاندید اصلاحات شد. این تصمیم از سوی شورای سیاستگذاری جبهه اصلاحات اتخاذ شده است. اما آیا او می تواند نماینده گفتمان اصلاح طلبی باشد؟ این سؤالی است که اسماعیل ابراهیمی، دبیر کل حزب میهن اسلامی ایران به آن پاسخ می گوید.
    کد خبر: 10642 تاریخ انتشار: 1395/12/24 04:15
  • اهمیت ارتباط اصلاح‌طلبان با حاکمیت

    علی صوفی: پس از حوادث سال ۸۸ اصلاح‌طلبان به‌شدت نگران ارتباط خود با حاکميت هستند.
    کد خبر: 10577 تاریخ انتشار: 1395/12/16 05:45
  • فراگیر کردن گفتگوی ملی و همفکری تکلیف حکومت است

    انتخاب خبر: داوود هرمیداس باوند، عضو هیئت مؤسس انجمن علوم سیاسی ایران با اشاره به ضرورت انجام گفتگوی ملی بین جناح های سیاسی گفت: «در نظام کنونی ایران دو گروه سیاسی یعنی اصلاح طلبان و اصولگرایان در دو طرف یک دیوار قرار گرفته اند. البته این دو گروه...
    کد خبر: 10554 تاریخ انتشار: 1395/12/14 05:46
  • ناگفته‌اي از يك‌ طرح ناكام ٨٨

    انتخاب خبر: چند ماه ديگر كه بگذرد هشت سال از اتفاقات سال ٨٨ گذشته است. در تمام اين سال‌ها بارها درباره آن روزها سخن گفته شده و گاه اظهارنظرها در اين باره جنجال زيادي را به دنبال داشته است.
    کد خبر: 10533 تاریخ انتشار: 1395/12/11 05:00
  • لابي محرمانه دكتر و سرهنگ

    انتخاب خبر: مشخص نيست كه چرا بعد از سال ‌88، محافظه‌كاران تا اين حد دچار پاشيدگي گفتمان شده‌اند و هر كدام در مسير رسيدن به اهداف، ساز ناکوک خود را مي زنند! اما پنج‌شنبه هفته ای که گذشت، نشان داد که وضعيت از آن‌چه تصور مي‌شد، خراب‌تر است و حتي اين...
    کد خبر: 10495 تاریخ انتشار: 1395/12/07 04:57
  • روحانی مراقب شأن و حرمت محبوب ترین رییس جمهور انقلاب باشد

    انتخاب خبر: این روزها موضوع حمله به رئیس دولت اصلاحات داغ شده است. در آخرین مورد، احمد علم‌ الهدی، امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان در نماز جمعه مشهد به ‌شدت به محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین که موضوع «آشتی ملی» را مطرح کرده بود حمله کرد و گفت مردم...
    کد خبر: 10472 تاریخ انتشار: 1395/12/04 00:05
  • رهبر انقلاب: تعبیر «آشتی‌ملی» معنی ندارد

    انتخاب خبر: رهبر معظم انقلاب فرمودند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند،...
    کد خبر: 10413 تاریخ انتشار: 1395/11/27 12:59
  • حسن روحانی حلقه وصل نیروهای وفادار به نظام

    انتخاب خبر: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به تأثیر رحلت آیت الله هاشمی بر فضای سیاسی کشور گفت: تأثیر رحلت آیت الله هاشمی بر فضای سیاسی کشور در دراز مدت معلوم خواهد شد. این تاثیر تنها متوجه یک جناح یا سلیقه نیست و نخواهد بود، چراکه ایشان باوجود...
    کد خبر: 10330 تاریخ انتشار: 1395/11/20 05:02
  • شبیه‌سازی انتخابات ٩٦ با سال ٨٨

    انتخاب خبر: سه‌شنبه شب یک کانال تلگرامی خاص، سرمقاله نسخه چهارشنبه «وطن امروز» و «جواد کریمی‌قدوسی»، نماینده مشهد، در گفت‌وگو با «بسیج‌نیوز» ظهر چهارشنبه؛ هر سه روی یک خط رفتند: «ورود تجهیزات شنود و ضدشنود به نهاد ریاست‌جمهوری». برای آنچه روزنامه...
    کد خبر: 9976 تاریخ انتشار: 1395/10/16 04:49
  • انتساب «حصر» به روحانی

    انتخاب خبر: انتخاب حسن روحانی به عنوان فردی که آغاز ریاست جمهوری‌اش پایان سیاست‌های دولت قبل را نشان می‌داد، امیدی در دل اصلاح‌طلبان ایجاد کرد تا به کشور به جای پیشروی در مسیر احمدی‌نژاد به عقب و سال 84 باز گردد.
    کد خبر: 9954 تاریخ انتشار: 1395/10/14 05:36
  • روايت سردار نجات از وقايع ٨٨

    انتخاب خبر: سردار «حسین نجات»، جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، با اشاره به عملکرد سران فتنه در سال ٨٨ که منجر به حصر آنها در زمستان سال ٨٩ شد، گفت: «در مدت ٢٠ ماه آقای میرحسین موسوی حداقل ٢٠ بیانیه صادر و در آنها نظام جمهوری اسلامی را به...
    کد خبر: 9930 تاریخ انتشار: 1395/10/12 06:12
  • روایتی دیگر از 9 دی

    انتخاب خبر: پس از انتخابات سال 88 موجی از اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران به راه افتاد. دامنه این اعتراضات اما در تهران گسترده تر بود. پس از مدتی این اعتراضات به خشونت کشیده شد و شعارهای معترضان به شعارهای ضد حکومتی تغییر پیدا کرد....
    کد خبر: 9896 تاریخ انتشار: 1395/10/09 05:17
  • پیشنهاد دیدار سید محمد خاتمی با رهبر انقلاب

    انتخاب خبر: احمدی‌نژاد برای ورود به انتخابات منع شد؛ این خبری بود که دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین اعلام کرد.
    کد خبر: 8864 تاریخ انتشار: 1395/07/05 05:48
  • رازهاي اوين تا كهريزك

    انتخاب خبر: در اين هفت سال هرگز مسووليت حادثه تير ٨٨ را به گردن نگرفت. در تمام مسير پر پيچ و خم دادگاه بهانه‌هاي زيادي را تراشيد تا پاي خود را از ماجراي خونبار و سراسر درد كهريزك بيرون بكشد، اما درست پيش از آنكه دادگاه تجديد نظر حكم نهايي را صادر...
    کد خبر: 8844 تاریخ انتشار: 1395/07/03 05:32

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟