site address

پایگاه خبری انتخاب خبر

پنج شنبه 6 ارديبهشت 1397, Thursday 26 April 2018

نقض حقوق شهروندی

  • ارشاد يا نقض حقوق شهروندی؟!

    انتخاب خبر: هنگامی که کلیپ برخورد زننده یک مامور نیروی انتظامی با دختری جوان در فضای مجازی دست‌به‌دست شد، مردم مانند موارد پیشین آزرده‌خاطر شدند و اقدام آن مامور را محکوم کردند اما کسی نپرسید که دولت به اصطلاح اعتدالگرای حسن روحانی، چه مسئولیتی در...
    کد خبر: 12460 تاریخ انتشار: 1397/02/01 05:14
  • صدای زنان را بشنوید

    انتخاب خبر: هشتم مارس مصادف با روز زن در تمام دنیاست. در این روز تمام زنان مطالبات خود را در قالب راهپیمایی‌ها و تظاهرات های مسالمت آمیز اعلام می‌کنند تا به گوش همگان برسد.
    کد خبر: 12326 تاریخ انتشار: 1396/12/19 02:54
  • گوی سبقت در دست زنان عربستاني

    انتخاب خبر: «اولین مسابقه فوتبال با حضور زنان، در كشور عربستان برگزار می‌شود». این یك خبر رسمی است. رسمی و درست. خبری كه برای زنان ایران دردآور است. دردآور نه برای اینكه در یك كشور دیگر زنان اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را دارند. این كه اتفاق جدیدی...
    کد خبر: 12063 تاریخ انتشار: 1396/10/21 05:50
  • از گشت ارشاد تا ضرورت تغییر در رویکرد پلیس نسبت به حقوق شهروندی مردم!

    محمدرضا زمانی درمزاری
    کد خبر: 12006 تاریخ انتشار: 1396/10/07 06:34
  • محرومیت از تحصیل نافی حقوق‌ شهروندی

    علی نجفی توانا: کمتر کشوری در دنیا موضوعی به نام دانشجوی ستاره‌دار به خود دیده است.
    کد خبر: 11984 تاریخ انتشار: 1396/10/03 06:55
  • انفعال در مدیریت بحران

    انتخاب خبر: زلزله‌ در يك لحظه، هست و نيست‌شان را گرفت. خانواده‌اي كه تا چند روز پيش در كنار هم زير سقفي نه چندان ايمن زندگي مي‌كردند، امروز سقف همان خانه روي عزيزان‌شان آوار شده است.
    کد خبر: 11812 تاریخ انتشار: 1396/08/24 06:23
  • ادامه دستگیری فعالان سیاسی و مدنی

    انتخاب خبر: مراد ثقفی، مدیر مسئول مجله گفتگو، روز چهارشنبه در خانه‌اش بازداشت شد.
    کد خبر: 10666 تاریخ انتشار: 1395/12/27 14:35
  • بازیگران واقعی برای ازدواج‌های دروغین

    انتخاب خبر: همسریابی! حتما شما هم برای یک‌بار که شده این واژه ٤ سیلابی را از دیگران یا هنگام بازکردن یک سایت شنیده یا به چشم خود دیده‌اید. اما این‌بار ماجرا به یک برنامه تلویزیونی ترکیه در خارج از ایران که مخاطبان و شرکت‌کنندگان ایرانی زیادی دارد،...
    کد خبر: 10404 تاریخ انتشار: 1395/11/27 05:15
  • واکاوی فرهنگ حقوق شهروندی و وکالت در ایران

    محمدرضا زمانی درمزاری: آمار روزافزون اختلافات حقوقی مردم و افزایش مستمر پرونده های وارده به محاکم قضایی و مراجع قانونی، حکایت از عدم آگاهی مردم به حقوق شهروندی و اساسی خویش و کم رنگ بودن نبود " فرهنگ حقوق شهروندی و وکالت در ایران" دارد.
    کد خبر: 9983 تاریخ انتشار: 1395/10/16 05:36
  • چرا عموم مردم منشور حقوق شهروندی را در آغوش نمی گیرند؟

    دکتر مهدی ذاکریان: آقای رئیس جمهور! بعضی از همکاران شما، تربیت شده دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هستند نه تربیت شده فضاهای حقوقی و قانونی!
    کد خبر: 9919 تاریخ انتشار: 1395/10/11 06:41
  • پویش نگهبانان محیط زیست ایران آغاز به کار کرد

    انتخاب خبر: پویش نگهبانان محیط زیست ایران با هدف پیگیری قضایی افزایش مرگ و میر شهروندان آغاز به کار کرد.
    کد خبر: 9687 تاریخ انتشار: 1395/09/21 06:40

نیازمندی ها

استخدام

یک شرکت معتبر

بین المللی از

متخصصین IT و

شبکه های اجتماعی

دعوت به همکاری

می نماید.

علاقه مندان می توانند

با ایمیل

amiramj1@yahoo.com

مکاتبه فرمایند.

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار

گفتگو و گزارش

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟