فروش نوزاد در ایران

  • مادرانی که به خاطر پول نوزادشان را معلول می‌کنند!

    انتخاب خبر: «باید با قانع سازی، معتادان کارتن‌خواب‌‌ عقیم شوند تا جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گرفته شود. بالای ۲۰ درصد این زنان ایدز و انواع و اقسام بیماری‌ها را دارند و هی بچه تولید می‌کنند و چون بچه‌ها سرپرست مناسبی ندارند، به فروش می‌رسند.»
    کد خبر: 9988 تاریخ انتشار: 1395/10/17 09:25
  • برای اصغر فرهادی ها...

    مهدی حاج محمود عطار: نه این دولت که تمام دولت ها برخاسته از جنس مردم است، هیچ دولتی از آسمان نمی آید.
    کد خبر: 9894 تاریخ انتشار: 1395/10/08 22:06
  • فروش نوزاد با همکاری رفقای بهداشتی!

    انتخاب خبر: «‌خريد و فروش نوزاد»‌! ‌اصل خبر به اندازه كافي تكان‌دهنده است، اين خبر وقتي براي نخستين‌بار از سوي رئيس كميسيون اجتماعي شوراي شهر تهران رسانه‌اي شد، از سوي هيچ نهاد مسئولي تكذيب نشد، بلكه مسئولاني نظير معاونت زنان و خانواده رياست جمهوري...
    کد خبر: 9875 تاریخ انتشار: 1395/10/07 05:32
  • حراج کودک یک ماهه برای خرید هروئین!

    انتخاب خبر: بزرگان بالاترین نوع عشق را عشق مادر به فرزند می‌دانند، اما چه اتفاقی رخ می‌دهد که یک مادر حاضر می‌شود در ازای مبلغی ناچیز فرزندش را به دیگری بسپارد؟ شنیدن حکایت مادری که نوزاد یک ماهه‌اش را برای خرید هروئین به حراج گذاشته، دل هر انسانی...
    کد خبر: 9786 تاریخ انتشار: 1395/09/30 06:25
  • اینجا زند‌‌‌‌‌‌گی را مفت مي‌فروشند‌‌‌‌‌‌

    چرا به گدایانی که بچه به بغل دارند کمک نکنیم؟
    کد خبر: 9783 تاریخ انتشار: 1395/09/30 05:17
  • فروش نوزاد ١٥ تا ٤٠ میلیون تومان

    انتخاب خبر: باندخرید و فروش نوزادان در آمل شناسایی و منهدم شد. باندی ٦نفره که علاوه بر خریدوفروش نوزاد، سقط جنین غیرقانونی هم انجام می‌دادند.
    کد خبر: 9403 تاریخ انتشار: 1395/08/25 05:58
  • افزایش خرید و فروش نوزادان در کشور

    انتخاب خبر: معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: طی شش ماه گذشته شاهد افزایش آمار خرید و فروش نوزادان در سراسر کشور بوده‌ایم.
    کد خبر: 9096 تاریخ انتشار: 1395/07/28 05:40
  • حراج ۳‌ قلو‌های اراکی!

    انتخاب خبر: در حالی که شهروندان همچنان در شوک اخبار متعددی هستند که درباره خرید و فروش نوزاد و کودک در تهران منتشر می‌شود، این بار خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفته است که مبتنی بر آن سه نوزاد سه قلو در اراک به حراج گذاشته شده‌اند.
    کد خبر: 8985 تاریخ انتشار: 1395/07/17 07:18
  • نوزاد فروشی تلگرامی!

    انتخاب خبر: این روز‌ها فروش نوزادان موجی از نگرانی‌ها را ایجاد کرده است، اما با وجود وعده مسئولان مبنی بر مقابله با این پدیده تلخ همچنان شاهد ادامه این تجارت کثیف هستیم، تا جایی که عنوان می‌شود پای وسایل ارتباطی جدید هم به موضوع باز شده است.
    کد خبر: 8763 تاریخ انتشار: 1395/06/24 08:27
  • ورود وزارت‌ کشور به کودک‌ فروشی

    انتخاب خبر: یک مقام مسئول در وزارت کشور به تازگی عنوان کرده است: موضوع فروش کودکان در این وزارتخانه در حال پیگیری است.
    کد خبر: 8467 تاریخ انتشار: 1395/05/21 07:31
  • بچه‌دار‌ شدن برای تکدی‌گری!

    انتخاب خبر: تکدی‌گری یک کودک در خیابان فقط به فعالیت امروز و فردای او خلاصه نمی‌شود، بلکه همین فرد در آینده ممکن است به یک بزهکار اجتماعی با مشکلات چند وجهی تبدیل شود. در این شرایط دولتمردان می‌توانند با برنامه ریزی‌های جامع برای حل مسائل اجتماعی...
    کد خبر: 8267 تاریخ انتشار: 1395/04/30 09:10
  • والدینی که می‌خواستند فرزندان خود را ۱۰میلیون بفروشند!

    انتخاب خبر: داستان شکنجه کودکان توسط والدینشان صحبت امروز و دیروز نیست. کودکان زیادی بوده و هستند که توسط پدر، مادر و یا نامادری و ناپدری در کشورهای مختلف دنیا شکنجه شده‌اند.
    کد خبر: 8255 تاریخ انتشار: 1395/04/29 08:16
  • نبش قبر، پرده از فروش يك نوزاد پسر در بیمارستان برداشت

    انتخاب خبر: پس از اعلام دفن فرزندم در سال 1363 از طرف بيمارستان سجاد، مدارک نشان می دهد فرزندم هنوز زنده است.
    کد خبر: 8179 تاریخ انتشار: 1395/04/22 07:22
  • فروش نوزاد در شکم مادر

    انتخاب خبر: ماجرای خرید و فروش کودکان ابعاد تازه تری پیدا کرده است و آنطور که اظهار نظر تازه یک مقام مسئول نشان می دهد کار به فروش نوزادان در شکم مادر رسیده است.
    کد خبر: 7986 تاریخ انتشار: 1395/04/03 23:00

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟