مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • گام بلند اقتصادي، مهم‌ترين اقدام دولت‌ دوم روحاني

    صادق زيباكلام: سال ٩٥ به لحاظ اهميت رخدادهاي سياسي و اجتماعي سالي تاثيرگذار در سرنوشت ملت ايران بود. مهم‌ترين اتفاقي كه در سال ٩٥ در عرصه سياست داخلي رخ داد، فوت ناگهاني آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بود كه بسيار براي جريان اصلاحات و اعتدال تاسف آور بود.
    کد خبر: 10592 تاریخ انتشار: 1395/12/18 05:42
  • روايت عفت‌ مرعشي از آخرین ملاقات با آيت‌ الله هاشمی

    انتخاب خبر: «...پاسدار ما نیز در حیاط بود کنار حوض. غروب بود و هوا تاریک شده بود. پاسدار از پشت شیشه می‌بیند که آقای هاشمی با یک نفر دیگر گلاویز شده‌اند. من در را که باز کردم و این صحنه را دیدم. رفتم داخل. آن مرد چند بار به صورت آقای هاشمی زده بود...
    کد خبر: 10445 تاریخ انتشار: 1395/12/01 05:56
  • همبستگی ملی راه مقابله با هجمه بیرونی

    محمدتقی فاضل میبدی: اکنون شرایطی حاکم است که اتفاقات منطقه قابل پیش بینی نیست، بنابراین اگر خطری متوجه کشور شود و توان بسیج کردن همگان علیه آن باشد، نتیجه خوشایندی حاصل می‌شود.
    کد خبر: 10392 تاریخ انتشار: 1395/11/26 05:12
  • پاسخ به ابهامات درباره درگذشت آیت‌ا...هاشمی

    انتخاب خبر: یک ماه از رحلت آیت‌ا...‌هاشمی می‌گذرد اما شاید برای برخی همچنان ناباورانه است که ایشان دیگر در قید حیات نیستند. نقش بی بدیل آیت‌ا...‌هاشمی از ابتدای شکل‌گیری نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی از یک سو و خدماتی که ایشان در طول تاریخ انقلاب در...
    کد خبر: 10336 تاریخ انتشار: 1395/11/21 06:07
  • دکتر مهدی خزعلی بازداشت شد

    انتخاب خبر: دکتر مهدی خزعلی در برابر دفتر کارش توسط مأموران امنیتی بازداشت شد.
    کد خبر: 10300 تاریخ انتشار: 1395/11/17 21:47
  • جزئیات درگذشت آیت‌ا... هاشمی

    انتخاب خبر: رحلت آیت‌ا... هاشمی برای مردم ایران و اعتدالگرایان یک مصیبت عظیم و جانکاه بود به شکلی که آثار این اتفاق در فضای جامعه به چشم می خورد و اکثریت هنوز در شوک این ارتحال ناگهانی هستند.
    کد خبر: 10209 تاریخ انتشار: 1395/11/09 06:00
  • توهين به مردي كه ديگر نيست

    انتخاب خبر: «سياست اصلاح‌طلبان پدربزرگي داشت كه قسمت است ديگر،... گفته‌‌اند خدايا زير تريلي بروم در اين مسير در اين جاده‌ها صاف بشوم اما اين‌جور نشود كه ٢٠٠ تا باديگارد داشته باشم يك ماشين آمبولانس با چهارتا، پنج‌تا دكتر ويژه كه ضربان قلبم رفت بالا...
    کد خبر: 10198 تاریخ انتشار: 1395/11/08 12:18
  • وقت «آشتي ملي»

    انتخاب خبر: خرداد سه سال پيش نيروهاي سياسي اصلاح‌طلب تلاش كردند از گذشته عبور كنند و با صداي رسا بگويند جز صندوق راي راهي براي اصلاح نمي‌شناسند.
    کد خبر: 10179 تاریخ انتشار: 1395/11/06 04:42
  • اتاق‌ جنگ رواني عليه‌ دولت

    انخاب خبر: «شتاب پيشرفت زنان در سال‌هاي اخير بيش از مردان بوده است.» اين سخن معاون اول رييس‌جمهور در جشنواره زن، ‌خانواده و رسانه بود.
    کد خبر: 10089 تاریخ انتشار: 1395/10/26 05:15
  • حسن روحانی پیروز انتخابات 96

    انتخاب خبر: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: قطعاً اصولگرایان تندرو از فوت آیت الله هاشمی استقبال کردند چراکه ایشان را به عنوان جدی ترین مخالف سیاسی شان تلقی می کردند که البته تا حدودی این درست بود چراکه...
    کد خبر: 10079 تاریخ انتشار: 1395/10/25 06:59
  • حواشی غسل و دفن پیکر آیت‌الله هاشمی

    انتخاب خبر: بعد از درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و تشییع پیکر ایشان از سوی مردم قدرشناس ایران، «انتخاب»، به نقل از سایت «دیده‌بان دولت» به بازخوانی آخرین ساعات حیات آیت‌الله و همچنین بازگویی حواشی غسل و دفن پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام...
    کد خبر: 10072 تاریخ انتشار: 1395/10/25 05:44
  • شایعات درباره تابوت‌ آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی

    انتخاب خبر: محمد‌ها‌شمی به شایعاتی درباره تفاوت تابوت آیت‌الله و خالی بودن تابوت هنگام مراسم تشییع پاسخ داد.
    کد خبر: 10065 تاریخ انتشار: 1395/10/24 10:31
  • دستگیری سرشبکه منافقان در اصفهان

    انتخاب خبر: از مظلومیت هاشمی بسیار گفته و نوشته‌اند. مظلومیت در عین اقتدار هاشمی همان موضوعی بود که او را محبوب کرد .
    کد خبر: 10055 تاریخ انتشار: 1395/10/23 05:42
  • انگشتر تدبیر هاشمی در دستان روحانی

    انتخاب خبر: یک عکس، یک نگاه، یک نگاه نافذ، نگاهی که غم تنهایی در آن موج می‌زند. رئیس‌جمهور این روزها داغ دار است.
    کد خبر: 10054 تاریخ انتشار: 1395/10/23 05:39
  • بازتاب گسترده مراسم وداع با یار دیرین انقلاب در رسانه های جهان

    انتخاب خبر: رسانه های مطرح جهان حضور پررنگ مردم ایران و مسئولین انقلاب در مراسم تشییع پیکر آیت الله «هاشمی رفسنجانی» را به تصویر کشیدند.
    کد خبر: 10045 تاریخ انتشار: 1395/10/22 05:04
  • رویشی دیگر...

    انتخاب خبر: ديروز ۱۴ خرداد ۶۸ در اذهان تداعي شد؛ خيابان انقلاب بوي آن روزها را مي‌داد كه امام رفته بود. بيش از ۳ ميليون جمعيت ديروز با لباس‌هاي مشكي و چشمان اشك آلود آمدند تا براي آخرين بار با شخصيتي كه رفاه مردم را بر آسايش خود ترجيح مي‌داد وداع...
    کد خبر: 10044 تاریخ انتشار: 1395/10/22 05:00
  • مردم، مظلومیت هاشمی را جبران کردند

    انتخاب خبر: پيكر آيت‌ا... هاشمي با بدرقه ملت در مرقد امام(س) آرام گرفت.
    کد خبر: 10046 تاریخ انتشار: 1395/10/22 04:38
  • وداع تاریخی ملت با یار دیرین امام

    انتخاب خبر: پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی با بدرقه دو تا سه میلیون از علاقمندان وی، وارد حرم امام(س) شد و یار دیرین امام(س) در کنار مراد خود آرام گرفت.
    کد خبر: 10040 تاریخ انتشار: 1395/10/21 09:50
  • اخبار لحظه به لحظه از مراسم وداع با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

    انتخاب خبر: مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مقابل دانشگاه تهران با حضور جمع کثیری از اقشار مردمی و مقامات کشوری و لشکری در حال برگزاری است. لحظه‌ به لحظه مراسم بزرگداشت و مراسم تشییع و خاکسپاری آیت‌الله...
    کد خبر: 10026 تاریخ انتشار: 1395/10/21 06:35
  • جمهوری اسلامی ایران پس از آیت الله هاشمی رفسنجانی

    انتخاب خبر: آیت الله هاشمی رفسنجانی از چهره های مطرح و مبارز قبل از انقلاب بود. او سالیان سال بطور مخفیانه مبارزه می کرد و یار راستین امام(ره) بود. مرحوم هاشمی سال های زیادی در زندان های شاه بود. او پس از انقلاب نیز نقش تعیین کننده ای در پایان جنگ...
    کد خبر: 10037 تاریخ انتشار: 1395/10/20 20:32

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟