site address

ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

  • کلاهبرداری عجیب با وصیت‌نامه ‌هاشمی

    انتخاب خبر: حتی پس از رحلت آیت‌ا... هاشمی به اقدامات غیراخلاقی خودشان پایان نمی‌دهند و می خواهند سودی نصیبشان بشود. پر بیراه نیست اگر ادعا شود منافعی برای برخی در جهت تخریب و هجمه به آیت ا... هاشمی وجود داشت اما تصور می‌شد پس از رحلت ایشان اقدامات...
    کد خبر: 10469 تاریخ انتشار: 1395/12/03 16:46
  • روايت عفت‌ مرعشي از آخرین ملاقات با آيت‌ الله هاشمی

    انتخاب خبر: «...پاسدار ما نیز در حیاط بود کنار حوض. غروب بود و هوا تاریک شده بود. پاسدار از پشت شیشه می‌بیند که آقای هاشمی با یک نفر دیگر گلاویز شده‌اند. من در را که باز کردم و این صحنه را دیدم. رفتم داخل. آن مرد چند بار به صورت آقای هاشمی زده بود...
    کد خبر: 10445 تاریخ انتشار: 1395/12/01 05:56
  • شکوه اربعين هاشمي

    انتخاب خبر: اربعين آيت‌ا...‌هاشمي هم حماسه بود؛ حماسه‌اي تلخ. چهلمين روز نبودنش سخت‌بود، مانند همان روزي كه خبر دادند براي هميشه رفته است. قرار نبود برود، اما مشیت الهي اين بود كه ديگر لبخندهايش، روزهاي ناآرام را به شيرين‌ترين روزها تبديل نكند.
    کد خبر: 10433 تاریخ انتشار: 1395/11/30 05:20
  • مراسم اربعین آیت‌ا... هاشمی امروز در حرم امام

    انتخاب خبر: «در قلب مردم از همیشه زنده‌تری؛ گویا برای این مردم آیت‌ا... هاشمی تازه متولد شده است» همان‌طور که فاطمه هاشمی تاکید کرد«آیت‌ا... زنده است؛ حتی زنده‌تر از قبل.» روش و منش او نه تنها از یادها نخواهد رفت، بلکه با نقش‌آفرینانی مانند...
    کد خبر: 10421 تاریخ انتشار: 1395/11/28 05:44
  • روایت محسن هاشمي از آخرين روزهاي حيات آیت الله هاشمی

    انتخاب خبر: پنجشنبه مراسم اربعين آيت‌ا... هاشمي برگزار مي‌شود اما پس از گذشت ۴۰ روز از رحلت ايشان هنوز چشمان فرزندانشان به ويژه فاطمه هاشمي اشك‌آلود است.
    کد خبر: 10407 تاریخ انتشار: 1395/11/27 05:30
  • ناگفته‌های ظریف از درگذشت هاشمی تا درز محرمانه‌ها

    انتخاب خبر: محمدجواد ظريف يكي از پركارترين دولتمردان حسن روحاني در طول سه و نيم سال گذشته است. چالش‌هاي ايران در سياست خارجي كه در دولت قبل ايجاد شده وظيفه وزارت خارجه را بيش از پيش سنگين كرد. ظريف بعد از ماه‌ها مذاكره توانست بالاخره مناقشه هسته‌ای...
    کد خبر: 10385 تاریخ انتشار: 1395/11/25 06:08
  • جزئیاتی از مشورت آیت‌ا...‌هاشمی با رهبری

    انتخاب خبر: حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب آیت ا... اشرفی اصفهانی،نماینده دوره‌های دوم و سوم مجلس شورای اسلامی و مشاور آیت‌ا...‌هاشمی در دوران ریاست جمهوری ایشان است.
    کد خبر: 10352 تاریخ انتشار: 1395/11/23 05:01
  • درخواست اصلاح‌طلبان از یادگار امام

    انتخاب خبر: درخواست اصلاح‌طلبان از مقام معظم رهبري موضوعي بود كه چندي پيش مطرح شد. چند روز پس از رحلت آیت‌ا...‌هاشمي بود كه حسين مرعشي، سخنگوي حزب كارگزاران در این‌باره گفت:«در شرايط كنوني رهبر معظم انقلاب تنها شخصيتي هستند كه از نسل ياران نزديك...
    کد خبر: 10350 تاریخ انتشار: 1395/11/23 04:54
  • پاسخ به ابهامات درباره درگذشت آیت‌ا...هاشمی

    انتخاب خبر: یک ماه از رحلت آیت‌ا...‌هاشمی می‌گذرد اما شاید برای برخی همچنان ناباورانه است که ایشان دیگر در قید حیات نیستند. نقش بی بدیل آیت‌ا...‌هاشمی از ابتدای شکل‌گیری نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی از یک سو و خدماتی که ایشان در طول تاریخ انقلاب در...
    کد خبر: 10336 تاریخ انتشار: 1395/11/21 06:07
  • حسن روحانی حلقه وصل نیروهای وفادار به نظام

    انتخاب خبر: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به تأثیر رحلت آیت الله هاشمی بر فضای سیاسی کشور گفت: تأثیر رحلت آیت الله هاشمی بر فضای سیاسی کشور در دراز مدت معلوم خواهد شد. این تاثیر تنها متوجه یک جناح یا سلیقه نیست و نخواهد بود، چراکه ایشان باوجود...
    کد خبر: 10330 تاریخ انتشار: 1395/11/20 05:02
  • غمگين‌ترین جلسه مجمع

    انتخاب خبر: نخستين جلسه بدون حضور آيت‌ا...‌هاشمي! جلسه‌اي كه فضاي دلتنگي سايه سنگيني بر آن انداخته بود. حتي آسمان هم دلتنگ او بود. ديروز غم در چهره تك تك اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام نمايان بود و برخي از آنها در دقايق نخست جلسه سر در گريبان فرو برده...
    کد خبر: 10295 تاریخ انتشار: 1395/11/17 05:11
  • ارائه درخواست اصلاح طلبان به رهبری

    انتخاب خبر: بعد از تغییر و تحولات سیاسی ایران در سال۹۲ برخی از فعالان سیاسی دو جناح که از عقلای جناح ‌اصلاح‌طلب و اصولگرا بودند، به نوعی موضوع لزوم توجه به وحدت ملی بین‌کنشگران سیاسی در ایران را مطرح کردند.
    کد خبر: 10294 تاریخ انتشار: 1395/11/17 05:09
  • مصلحت‌ نظام در دست شيخ‌ اصولگرايان

    انتخاب خبر: رحلت ناگهاني و غيرمنتظره آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني سبب شد تا گمانه زني‌هاي فراواني بر سرجايگزيني وي،از هاشمي شاهرودي و اميني گرفته تا احمدي نژاد و ناطق‌نوري در فضاي سياسي كشور مطرح شود.
    کد خبر: 10270 تاریخ انتشار: 1395/11/14 05:54
  • احساس خطر اصلاح‌طلبان برای روحانی

    برای تحلیل و بررسی آخرین دغدغه‌های اصلاح‌طلبان پس از رحلت آیت‌ا...هاشمی با فاطمه راکعی نماینده مجلس ششم و دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت‌وگو کردیم. راکعی معتقد است: «در شرایط کنونی که آیت‌ا...هاشمی در بین ما نیست، اصلاح‌طلبان باید فقدان...
    کد خبر: 10257 تاریخ انتشار: 1395/11/13 05:20
  • آخرين پيام هاشمي

    انتخاب خبر: پیامی که رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح روز ۱۹ دی برای مراسم گردهمایی مدیران جهادی که قرار بود روز ۱۲ بهمن، هم‌زمان با آغاز جشن‌های دهه فجر برگزار شود، نوشته بود، به آخرین پیام او تبدیل شد.
    کد خبر: 10255 تاریخ انتشار: 1395/11/13 05:12
  • نخستين فجر بدون‌ هاشمي

    احمد خرم: كاركرد مديران جامعه، كاركرد قابل قبولي نيست يعني آن انگيزه‌هايي كه در دهه‌هاي اول و دوم انقلاب در مديران و كارشناسان بود رو به افول رفت و همه بزرگان نظام را به فكر واداشته است.
    کد خبر: 10242 تاریخ انتشار: 1395/11/12 04:39
  • سرنوشت محرمانه‌هاي هاشمي

    انتخاب خبر: با درگذشت آيت‌الله هاشمي علامت سوال‌هاي زيادي مقابل بسياري از مسائل قرار گرفت. در اين ميان اما يكي از سوال‌هايي كه مكرر تكرار مي‌شد اين بود كه تكليف خاطرات يكي از مهم‌ترين آيت‌الله‌هاي تاريخ جمهوري اسلامي چه خواهد شد، آيت‌اللهي كه...
    کد خبر: 10229 تاریخ انتشار: 1395/11/11 04:26
  • جزئیات درگذشت آیت‌ا... هاشمی

    انتخاب خبر: رحلت آیت‌ا... هاشمی برای مردم ایران و اعتدالگرایان یک مصیبت عظیم و جانکاه بود به شکلی که آثار این اتفاق در فضای جامعه به چشم می خورد و اکثریت هنوز در شوک این ارتحال ناگهانی هستند.
    کد خبر: 10209 تاریخ انتشار: 1395/11/09 06:00
  • توهين به مردي كه ديگر نيست

    انتخاب خبر: «سياست اصلاح‌طلبان پدربزرگي داشت كه قسمت است ديگر،... گفته‌‌اند خدايا زير تريلي بروم در اين مسير در اين جاده‌ها صاف بشوم اما اين‌جور نشود كه ٢٠٠ تا باديگارد داشته باشم يك ماشين آمبولانس با چهارتا، پنج‌تا دكتر ويژه كه ضربان قلبم رفت بالا...
    کد خبر: 10198 تاریخ انتشار: 1395/11/08 12:18
  • آینده سیاسی ایران در دوران پساهاشمی

    انتخاب خبر: رحلت ناگهانی آیت‌ا...هاشمی همه را متاثر کرد، جدای از شخصیت ایشان که محبوب خیل عظیمی از مردم ایران ودیگر کشورها بود، درگذشت آیت‌ا... هاشمی به دلیل داشتن نقش‌های گوناگون در تاریخ انقلاب و اهمیت حضور ایشان در چند سال اخیر که کشور را به سمت...
    کد خبر: 10197 تاریخ انتشار: 1395/11/08 12:13

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟