site address

ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

  • خسارت فقدان «آیت‌الله» برای اصلاحات

    انتخاب خبر: عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات درباره تبعات فوت آیت‌الله هاشمی برای جریان اصلاحات معتقد است: فوت آیت‌الله هاشمی خسارت بزرگی برای کل کشور است؛ زیرا وی وزنه تعادلی در سیاست ایران بود و همیشه سعی می‌کرد همه نگاه‌های وفادار به...
    کد خبر: 10121 تاریخ انتشار: 1395/10/29 05:14
  • عزم اصلاح‌طلبان براي انتخابات خبرگان

    انتخاب خبر: پنجمين دوره انتخابات خبرگان رهبري مهم‌ترين دوره انتخابات اين نهاد عالي حكومتي بود. مرحله به مرحله برگزاري آن انتخابات از خاطره‌ها پاك نمي‌شود. البته چهار انتخابات قبلي خبرگان رهبري نيز مهم بود، اما با توجه به ورد تمام...
    کد خبر: 10112 تاریخ انتشار: 1395/10/28 05:02
  • دليل پلمب دفاتر مشاوران هاشمي

    انتخاب خبر: «پلمب دفاتر مشاوران آیت‌ا...‌هاشمی!» این خبری بود که روز گذشته در ایلنا منتشر شد؛ خبری که در طبقه هشتم ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام رخ داد و سوالات زیادی را در اذهان ایجاد کرد.
    کد خبر: 10115 تاریخ انتشار: 1395/10/28 00:00
  • چگونه جایگاه‌ بزرگان را حفظ کنیم

    غلامرضا ظریفیان: جای خالی آیت‌ا.. ‌هاشمی رفسنجانی را باید به وسیله کسانی که مورد اعتماد مردم هستند، پرکرد و از آنها خواست که کمک کنند جامعه به سمت اتکا به نهادهای مدنی حرکت کند تا بتواند نقش اساسی خود را در تربیت عمومی و سیاسی جامعه و بهره‌گیری از...
    کد خبر: 10106 تاریخ انتشار: 1395/10/27 05:22
  • ناگفته‌هاي ناطق نوري از آيت‌ا... هاشمي

    انتخاب خبر: حالا ديگر در باور همه خواهد نشست كه جمهوري اسلامي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني را از دست داده است. اين باور ديروز در بغض‌هاي پياپي و اشك‌هاي ناطق‌نوري به خوبي نشسته بود، در چهره مردمي كه در حرم بنيانگذار جمهوري اسلامي با عكس‌هاي هاشمي و...
    کد خبر: 10101 تاریخ انتشار: 1395/10/27 04:52
  • توضیح معاون قوه قضائیه درباره ابهامات درگذشت آيت‌ الله‌ هاشمی

    انتخاب خبر: به گزارش ایسنا به نقل از «معاونت فرهنگی قوه قضائیه»، حجت‌الاسلام هادی صادقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی دوستی ٥٩ساله داشتند، گفت: «در این دوستی دیرینه و صادقانه تقریبا می‌توان ادعا نمود که هیچ‌کدام از این...
    کد خبر: 10100 تاریخ انتشار: 1395/10/27 04:42
  • جزئیات جديد از درگذشت هاشمي

    انتخاب خبر: آنچه يك خبرگزاري داخلي منتشر كرده حكايت از آن دارد كه آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام زمان وقوع حمله قلبي در استخر بوده است.
    کد خبر: 10102 تاریخ انتشار: 1395/10/27 03:22
  • حضور گسترده مردم و مسئولان در مراسم شب‌ هفتم آيت‌ا... هاشمي

    انتخاب خبر: «هاشمی همچنان زنده است» عهدناگسستنی، تجلیل بی‌پایان و بسیاری از عناوین دیگر را شاید بتوان در تعریف حضور بی پایان مردم در مراسم‌هایی که از هفته گذشته تا به امروز نامی از آیت‌ا... هاشمی در‌آن بود به ‌کار برد.
    کد خبر: 10105 تاریخ انتشار: 1395/10/27 01:40
  • وظيفه سنگين روحاني بعد از هاشمي

    امید فراغت: چه کسی پرچم آیت‌ا… هاشمی را به دست خواهد گرفت؟ سوالی که این روزها ذهن بازیگران سیاسی را به خود معطوف کرده است.
    کد خبر: 10098 تاریخ انتشار: 1395/10/26 06:07
  • دعوت از مردم برای مراسم هفتم آیت‌ الله هاشمی

    انتخاب خبر: هیات دولت در اطلاعیه‌ای، ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و باشکوه مردم در مراسم تشییع و ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، از مردم دعوت کرد تا در مراسم هفتمین روز رحلت وی شرکت کنند.
    کد خبر: 10097 تاریخ انتشار: 1395/10/26 05:59
  • حسن روحانی پیروز انتخابات 96

    انتخاب خبر: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: قطعاً اصولگرایان تندرو از فوت آیت الله هاشمی استقبال کردند چراکه ایشان را به عنوان جدی ترین مخالف سیاسی شان تلقی می کردند که البته تا حدودی این درست بود چراکه...
    کد خبر: 10079 تاریخ انتشار: 1395/10/25 06:59
  • نصب رئيس‌ مجمع از اختیارات مقام معظم رهبري است

    بهمن کشاورز: وقتي حتي تعيين دبير مجمع بايد به تاييد مقام معظم رهبري برسد و رئيس مجمع صرفا حق بيشنهاد او را دارد، به طريق اولي تاييد و نصب رئيس مجمع مسلما با مقام معظم رهبري است.
    کد خبر: 10078 تاریخ انتشار: 1395/10/25 06:09
  • ناطق‌ نوري‌ گزینه احتمالی جایگزین‌ آيت‌ ا...‌ هاشمي

    انتخاب خبر: غم از دست دادن استوانه انقلاب براي همه سنگين است و هنوز هم كه چند روز از خاكسپاري آيت‌ا... هاشمي مي‌گذرد، باور نبودن او آسان نيست.
    کد خبر: 10075 تاریخ انتشار: 1395/10/25 05:59
  • حواشی غسل و دفن پیکر آیت‌الله هاشمی

    انتخاب خبر: بعد از درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و تشییع پیکر ایشان از سوی مردم قدرشناس ایران، «انتخاب»، به نقل از سایت «دیده‌بان دولت» به بازخوانی آخرین ساعات حیات آیت‌الله و همچنین بازگویی حواشی غسل و دفن پیکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام...
    کد خبر: 10072 تاریخ انتشار: 1395/10/25 05:44
  • شایعات درباره تابوت‌ آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی

    انتخاب خبر: محمد‌ها‌شمی به شایعاتی درباره تفاوت تابوت آیت‌الله و خالی بودن تابوت هنگام مراسم تشییع پاسخ داد.
    کد خبر: 10065 تاریخ انتشار: 1395/10/24 10:31
  • زنی برای تمام فصول

    انتخاب خبر: چند روزگذشته فضای سیاسی کشور ملتهب یک خبر خاص بود؛ آیت ا... هاشمی رفسنجانی، یاردیرین امام و یاورسال های اخیر مردم درگذشت. خبری تکان دهنده برای جامعه ایران که شاید بخشی ازامید به تغییر را از مسیرآیت ا...هاشمی باور داشت و پذیرفته بود.
    کد خبر: 10063 تاریخ انتشار: 1395/10/24 10:18
  • دوران سخت بدون آیت‌ ا... هاشمی

    مهدی مطهرنیا: پيامدهاي رفتن وي اکنون درك نمي شود، اما آینده بدون هاشمی رفته رفته نمایان خواهد شد.
    کد خبر: 10057 تاریخ انتشار: 1395/10/23 05:49
  • دستگیری سرشبکه منافقان در اصفهان

    انتخاب خبر: از مظلومیت هاشمی بسیار گفته و نوشته‌اند. مظلومیت در عین اقتدار هاشمی همان موضوعی بود که او را محبوب کرد .
    کد خبر: 10055 تاریخ انتشار: 1395/10/23 05:42
  • انگشتر تدبیر هاشمی در دستان روحانی

    انتخاب خبر: یک عکس، یک نگاه، یک نگاه نافذ، نگاهی که غم تنهایی در آن موج می‌زند. رئیس‌جمهور این روزها داغ دار است.
    کد خبر: 10054 تاریخ انتشار: 1395/10/23 05:39
  • پس لرزه‌های انتخاباتی این بار در کرج!

    انتخاب خبر: هنوز چند ماه به انتخابات۹۶ زمان باقی است؛ انتخاباتی که تصور می‌شود در فقدان آیت‌ا...‌هاشمی دیگر آن شور و حال همیشگی را نداشته باشد زیرا پدر اعتدال و سازندگی به سفری رفت که دیگر بازگشت ندارد.
    کد خبر: 10053 تاریخ انتشار: 1395/10/23 05:37

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟