ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

  • چرا روحانی؟!

    مهدی خلیلی: آیا اصلاح طلبان از کف جامعه خبر ندارند که اینگونه منفعلانه پرچم روحانی برافراشته اند؟! آیا تاریخ تکرار می شود؟!
    کد خبر: 10878 تاریخ انتشار: 1396/02/06 19:37
  • انتخابات ایران بدون شیطنت های آمریکا برگزار می شود

    گفتگو با داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی مقیم آمریکا
    کد خبر: 10751 تاریخ انتشار: 1396/01/20 00:15
  • خط کش های غیر قابل اتکا

    علی اعرابی: 95 با همه فراز ونشیب هایش دو حادثه متمایز داشت ، که حتی توجه منفعل ترین لایه های افکار عمومی را به خود معطوف کرد؛ یکی فروریختن برج پلاسکوی تهران بود و دیگری بسته شدن دفتر زندگی هاشمی رفسنجانی. حوادثی که از یکسو موجب مرور گذشته شدند و از...
    کد خبر: 10749 تاریخ انتشار: 1396/01/19 06:09
  • روايت فرزند هاشمي از ديدار با مقام معظم رهبري

    انتخاب خبر: یاسر هاشمی، کوچک‌ترین فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، در گفت‌وگو با حسین الهامی‌نژاد خبرنگار آنا، از انتخابات آینده، پرونده برادرش و حواشی فوت آیت‌الله سخن گفته که در ادامه می‌آید.
    کد خبر: 10718 تاریخ انتشار: 1396/01/15 08:20
  • عفت مرعشی حرف آخر را زد

    انتخاب خبر: ادعای حرکت در مسیر آیت‌ا... هاشمی را دارند؛ پس از رحلتش از مقابل دوربین‌های عکسبرداری و ضبط فیلم تکان نمی‌خورند تا بتوانند در مواقع لزوم با نشان دادن آنها به دیگران ارادت خود به هاشمی و مکتب فکری او را به اثبات برسانند.
    کد خبر: 10647 تاریخ انتشار: 1395/12/25 04:43
  • گلايه‌ فراكسيون «اميد» از روحاني

    انتخاب خبر: روزهای پایان سال شتاب خاص خودش را دارد. حسن روحانی در دقایق ٩٠ سال ٩٥ میزبان فراکسیون امیدی‌ها بود تا از نزدیک شنوای سخن نمایندگان همسوی دولت باشد.
    کد خبر: 10639 تاریخ انتشار: 1395/12/24 02:37
  • ماجرای وساطت ۵ روحانی بین هاشمی و احمدی‌نژاد

    انتخاب خبر: «متولیان تشکیل‌دهنده جبهه مردمی از ابتدای شکل‌گیری این جبهه با آیت‌ا... موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز مشورت کرده‌اند و دیدگاه‌های ایشان را درباره تشکیل چنین تشکلی جویا شده اند.در نتیجه این جبهه قبل از تشکیل مورد حمایت آیت‌ا......
    کد خبر: 10616 تاریخ انتشار: 1395/12/21 05:11
  • گام بلند اقتصادي، مهم‌ترين اقدام دولت‌ دوم روحاني

    صادق زيباكلام: سال ٩٥ به لحاظ اهميت رخدادهاي سياسي و اجتماعي سالي تاثيرگذار در سرنوشت ملت ايران بود. مهم‌ترين اتفاقي كه در سال ٩٥ در عرصه سياست داخلي رخ داد، فوت ناگهاني آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بود كه بسيار براي جريان اصلاحات و اعتدال تاسف آور بود.
    کد خبر: 10592 تاریخ انتشار: 1395/12/18 05:42
  • فاطمه هاشمی: درگذشت پدرم برای ما مبهم است

    انتخاب خبر: فاطمه هاشمی گفت:‌ پدر با این که ۸۲ سال داشت از من سالم‌تر بود، برای خود ما هم ابهاماتی وجود دارد که چه اتفاقی افتاد.
    کد خبر: 10594 تاریخ انتشار: 1395/12/18 01:18
  • اهمیت ارتباط اصلاح‌طلبان با حاکمیت

    علی صوفی: پس از حوادث سال ۸۸ اصلاح‌طلبان به‌شدت نگران ارتباط خود با حاکميت هستند.
    کد خبر: 10577 تاریخ انتشار: 1395/12/16 05:45
  • جزئیات دیدار‌ خانواده هاشمی با رهبر‌ انقلاب

    انتخاب خبر: در گفت‌وگو، نشانی از داغ فقدان پدر نیست؛ بیشتر با افتخار از پدرش سخن می‌گوید. اخیرا دیداری با رهبر انقلاب داشته و کوتاه از آن سخنی به میان می‌آورد.
    کد خبر: 10575 تاریخ انتشار: 1395/12/16 04:46
  • جزئياتي از آخرين جلسه هاشمي و روحاني

    گفته‌هاي نزديکان هاشمي‌رفسنجاني خبر از اين امر مي‌دهد که او از نيمه دوم سال جاري به فکر سامان‌دادن انتخابات پيش‌روي رياست‌جمهوري بوده است. در همين راستا هم در آخرين روزهاي زندگي‌اش جلساتي با حسن روحاني داشته است. آنچنان که به گفته حسين مرعشي، بعد...
    کد خبر: 10534 تاریخ انتشار: 1395/12/11 05:04
  • ميراث هاشمي‌ رفسنجاني

    صادق زیباکلام: کم نيستند کساني که در احصای ميراث مرحوم آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني به سروقت سازندگي، پايان‌بخشيدن به جنگ تحميلي، تلاش براي از قوه به فعل درآوردن اميال و آرزوهاي ميرزاتقي‌خان اميرکبير و شايد بالاتر از همه، به سروقت انقلاب و نقش او در...
    کد خبر: 10509 تاریخ انتشار: 1395/12/08 05:44
  • توصيه فائزه هاشمي به اصلاح‌طلبان

    انتخاب خبر: راه پدر را ادامه می‌دهند. شاید پیش از رحلت آیت‌ا...‌هاشمی آن‌چنان تکلیفی برای خود قائل نبودند که به ترویج اندیشه‌ها و دیدگاه‌های پدر بپردازند و بیش از همه محسن‌هاشمی در جایگاه پسر ارشد بود که سعی داشت با تاکید بر مشی اعتدال پدر این نکته...
    کد خبر: 10499 تاریخ انتشار: 1395/12/07 05:12
  • کلاهبرداری عجیب با وصیت‌نامه ‌هاشمی

    انتخاب خبر: حتی پس از رحلت آیت‌ا... هاشمی به اقدامات غیراخلاقی خودشان پایان نمی‌دهند و می خواهند سودی نصیبشان بشود. پر بیراه نیست اگر ادعا شود منافعی برای برخی در جهت تخریب و هجمه به آیت ا... هاشمی وجود داشت اما تصور می‌شد پس از رحلت ایشان اقدامات...
    کد خبر: 10469 تاریخ انتشار: 1395/12/03 16:46
  • روايت عفت‌ مرعشي از آخرین ملاقات با آيت‌ الله هاشمی

    انتخاب خبر: «...پاسدار ما نیز در حیاط بود کنار حوض. غروب بود و هوا تاریک شده بود. پاسدار از پشت شیشه می‌بیند که آقای هاشمی با یک نفر دیگر گلاویز شده‌اند. من در را که باز کردم و این صحنه را دیدم. رفتم داخل. آن مرد چند بار به صورت آقای هاشمی زده بود...
    کد خبر: 10445 تاریخ انتشار: 1395/12/01 05:56
  • شکوه اربعين هاشمي

    انتخاب خبر: اربعين آيت‌ا...‌هاشمي هم حماسه بود؛ حماسه‌اي تلخ. چهلمين روز نبودنش سخت‌بود، مانند همان روزي كه خبر دادند براي هميشه رفته است. قرار نبود برود، اما مشیت الهي اين بود كه ديگر لبخندهايش، روزهاي ناآرام را به شيرين‌ترين روزها تبديل نكند.
    کد خبر: 10433 تاریخ انتشار: 1395/11/30 05:20
  • مراسم اربعین آیت‌ا... هاشمی امروز در حرم امام

    انتخاب خبر: «در قلب مردم از همیشه زنده‌تری؛ گویا برای این مردم آیت‌ا... هاشمی تازه متولد شده است» همان‌طور که فاطمه هاشمی تاکید کرد«آیت‌ا... زنده است؛ حتی زنده‌تر از قبل.» روش و منش او نه تنها از یادها نخواهد رفت، بلکه با نقش‌آفرینانی مانند...
    کد خبر: 10421 تاریخ انتشار: 1395/11/28 05:44
  • روایت محسن هاشمي از آخرين روزهاي حيات آیت الله هاشمی

    انتخاب خبر: پنجشنبه مراسم اربعين آيت‌ا... هاشمي برگزار مي‌شود اما پس از گذشت ۴۰ روز از رحلت ايشان هنوز چشمان فرزندانشان به ويژه فاطمه هاشمي اشك‌آلود است.
    کد خبر: 10407 تاریخ انتشار: 1395/11/27 05:30
  • ناگفته‌های ظریف از درگذشت هاشمی تا درز محرمانه‌ها

    انتخاب خبر: محمدجواد ظريف يكي از پركارترين دولتمردان حسن روحاني در طول سه و نيم سال گذشته است. چالش‌هاي ايران در سياست خارجي كه در دولت قبل ايجاد شده وظيفه وزارت خارجه را بيش از پيش سنگين كرد. ظريف بعد از ماه‌ها مذاكره توانست بالاخره مناقشه هسته‌ای...
    کد خبر: 10385 تاریخ انتشار: 1395/11/25 06:08

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟