site address

محمود احمدی نژاد

  • هتاکی علیه منتخب مردم

    انتخاب خبر: هتاکی و شعار علیه رئیس‌جمهوری، علی مطهری و جهانگیری آن هم در روزی که مردم آمده بودند تا یکپارچه علیه رژیم صهیونیستی فریاد بزنند.
    کد خبر: 11186 تاریخ انتشار: 1396/04/03 00:22
  • سیلی سخت ایرانی ها به اسرائیل

    انتخاب خبر: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال از دقایقی قبل در تهران و سایر استان‌های کشور آغاز شد.
    کد خبر: 11182 تاریخ انتشار: 1396/04/02 10:35
  • افشای جزئیات تازه از پرونده مالباختگان مؤسسه کاسپین

    انتخاب خبر: یک وکیل دادگستری با اشاره به اعتراضات سپرده گزاران مؤسسه اعتباری کاسپین گفت: از طریق رسانه های گروهی آگاهی یافتیم که تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درصدد جمع آوری امضا برای سوال از آقای دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری...
    کد خبر: 11172 تاریخ انتشار: 1396/03/30 08:02
  • از ”احتمال پیروزی رقيب“ تا شاخص رئيس جمهور شدن!

    حسین صفوی: آقاي غلامعلي حداد عادل عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام كه در ضيافت افطاري جامعه اسلامي مهندسين، ميهمان محمدرضا باهنر و دوستان وي بودند، طي سخناني گفتند: «آیا این سخن خردمندانه‌ای بود که بگویند مردم به کسی که ۳۸ سال حکم قتل و زندان امضا کرده...
    کد خبر: 11098 تاریخ انتشار: 1396/03/16 05:26
  • جزئیات جدید از اتاق‌ فکر‌ انتخاباتی‌ اصلاح‌طلبان

    انتخاب خبر: در اتاق فکر انتخاباتی اصلاح‌طلبان چه گذشت؟ چه کسانی رابط اصلاح‌طلبان و آقای حسن روحانی بودند؟ اصلاح‌طلبان در دو مقطع ثبت‌نام‌های انتخاباتی و کناره‌گیری محمدباقر قالیباف از انتخابات چه تدابیری اتخاذ کردند؟ مهم‌ترین دغدغه اصلاح‌طلبان برای...
    کد خبر: 11084 تاریخ انتشار: 1396/03/13 06:24
  • گلریزان برای احمدی نژاد

    انتخاب خبر: محمود‌ احمدی‌نژاد برای دومین بار بعد از پایان دوران ریاست جمهوری‌اش دست و کاسه کمک‌خواهی مالی به سوی مردم دراز کرد. رئیس دولت‌های نهم و دهم اول بار در آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی خود در پاسخ به این که بعد از پایان دوران ریاست جمهوری‌اش چه...
    کد خبر: 11067 تاریخ انتشار: 1396/03/10 06:09
  • زنان در صف وزارت

    انتخاب خبر: حسن روحانی آن‌طورکه باید و شاید کارنامه درخشانی در سپردن کرسی‌های قدرت به زنان ندارد. حالا زنان تا دیر نشده در پی آن‌ هستند که دست پر در لابی‌ها و چانه‌زنی‌های قدرت شرکت کنند. پیش‌بینی «شهیندخت مولاوردی»، معاون امور زنان حسن روحانی، این...
    کد خبر: 11051 تاریخ انتشار: 1396/03/08 05:07
  • شهردار تهران باید خارج از لیست شورای شهر انتخاب شود

    انتخاب خبر: حالا چند روزی از انتخابات شورای اسلامی شهرها می گذرد و به نظر می رسد که اصلاح طلبان در همه شهرها کرسی شوراهای شهر را از آن خود کردند. اما انتخاب شهردارها موضوعی است که بر شوراها سنجاق شده است. اگر شوراها شهردار اصلح انتخاب نکنند باز هم...
    کد خبر: 11047 تاریخ انتشار: 1396/03/07 06:55
  • همه مقصران شكست رئيسي

    انتخاب خبر: در انتخابات 29 اردیبهشت، حسن روحانی با حداکثر آرای مردم به پیروزی رسید و رقیب خود ابراهیم رئیسی را کنار زد تا همچنان در ریاست‌جمهوری باقي بماند. در انتخابات ریاست جمهوری، اصولگرایان نشان دادند که در هر حالت، دارای رای حداقلی در جامعه...
    کد خبر: 11044 تاریخ انتشار: 1396/03/07 06:28
  • تلاش برای خاموشی صدای ملت

    انتخاب خبر: بار دیگر کرسی‌ها‌ی شاه نشین بهارستان، محل جدل شده است و دوباره وکلای ملت در معرض یک آزمون دو گزینه‌ای قرار گرفته اند که یا باید همچون انتخاباتِ ریاست مجلس سالِ گذشته، به فراکسیون امید پشت نمایند و یا آنکه آراء مردمی که بر تن آنها جامه...
    کد خبر: 11036 تاریخ انتشار: 1396/03/06 05:24
  • ”بگم بگم“ رئيسي با ورژن جديد و پيامد انصراف قاليباف

    حسین صفوی: آقاي محمد باقر قاليباف كه ”ساعت“ را بعنوان نماد فعاليت هاي انتخاباتي اش تعيين كرده بود در زمانبندي مقرر به آقاي رئيسي راه داد تا ايشان در اين چند روز باقي مانده به رأي گيري نهايي سبقت گرفته و طي طريق كند.
    کد خبر: 10995 تاریخ انتشار: 1396/02/28 05:53
  • آرایش جدید در صحنه انتخابات

    انتخاب خبر: 48 ساعت قبل از آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آرایش صحنه رقابت‌ها تغییر کرد. دیروز محمدباقر قالیباف یکی از نامزدهای اصولگرای حاضر در عرصه، با صدور بیانیه‌ای به نفع ابراهیم رئیسی دیگر نامزد جریان اصولگرا کنار کشید.
    کد خبر: 10983 تاریخ انتشار: 1396/02/26 06:19
  • تهديدات دو قطبي شدن انتخابات

    انتخاب خبر: بحث دو قطبي شدن انتخابات، موضوعي بود كه چند ماه قبل از آغاز رسمي رقابت هاي انتخاباتي، در ميان اظهارات مقامات مختلف كشور ديده و شنيده مي شد. تحليل و تفسيرهاي بسياري در اين رابطه صورت گرفت و البته نهي احمدي نژاد براي نامزدي در انتخابات كه...
    کد خبر: 10976 تاریخ انتشار: 1396/02/24 05:55
  • مناظره سوم تكليف همه‌ چيز را روشن كرد

    احمد خرم: مناظره‌ سوم بدون ترديد تكليف بسياري از مسائل را روشن كرد و براي ملت ايران بسيار آگاه‌بخش بود و نكات مهم زيادي در آن به صورت شفاف بيان شد.
    کد خبر: 10969 تاریخ انتشار: 1396/02/23 06:35
  • جدال انتخابات ریاست جمهوری، نبرد و رویارویی اندیشه هاست

    حمید مظاهری راد: جناب جهانگیری از احمدی نژاد و اصولگرایان آنچه آموختنی است آن است که ارزش افراد را در مواقع حساس، با موضع گیری صریح شان می سنجند من که بیشترین موضع گیری را به شهادت آرشیو سایت های معتبر در مواقع ضرورت داشتم نمی دانم در کجای داستان...
    کد خبر: 10956 تاریخ انتشار: 1396/02/20 06:04
  • کدامیک؟ مدل کره‌ شمالی یا ایران سربلند

    انتخاب خبر: دور دوم مناظرات زنده تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری دولت دوازدهم، روز گذشته برگزار شد. هجمه به دستاوردهای دولت مشی ۳ کاندیدای اصولگرا در مناظره دیروز بود و البته اتهاماتی که بلافاصله خارج از جام جم به آنها پاسخ داده می‌شد؛...
    کد خبر: 10931 تاریخ انتشار: 1396/02/16 01:07
  • تخلفات شهری و اقدام در قبال آن ها

    خلأهای قانونی، عدم اشراف تعداد قابل توجهی از اعضای شورای شهر به وظایفی که برعهده شوراهاست و به تبع آن عدم نظارت اعضای شورای شهر بر عملکرد شهرداری دست به دست هم داده تا در شهرداری تهران سلیقه وارد کار شود.
    کد خبر: 10913 تاریخ انتشار: 1396/02/12 07:22
  • رمزگشایی از چهره پنهان مناظره

    انتخاب خبر: اولين مناظره كانديداهاي رياست جمهوري روز جمعه بر روي پرده رفت. مناظره اي كه از هر بابت قابل تأمل و بررسي است. هيجانات اوليه ناشي از نقل قول هاي كوچه و بازار را كه كنار بگذاريم، مي توان به یک مسئله اي بسيار مهم پرداخت كه نگارنده در اين...
    کد خبر: 10902 تاریخ انتشار: 1396/02/10 08:24
  • احمدي نژاد چراغ خاموش مي آيد

    حسام محمدی: اطلاعيه مشترك احمدي نژاد و بقايي نامزدهايي كه هر دو توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت شدند يا به تعبيري صلاحيتشان احراز! نشد، تصويري گنگ و در عين حال گويا از آنچه كه آنها در سر دارند را بر ملا مي كند.
    کد خبر: 10876 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:31
  • روحاني نباشد چه مي‌شود

    انتخاب خبر: شبیه دولت قبلی؛ این را هم از خلال گفت‌وگو با فعالان سیاسی می‌توان دریافت و هم از میان شعارهای تبلیغاتی خود نامزدها.
    کد خبر: 10874 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:02

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟