site address

محمود احمدی نژاد

  • استعفاي دسته‌ جمعي احمدي‌نژادی‌ها

    انتخاب خبر: حميدرضا بقايي از نزديك‌ترين ياران محمود احمدي‌نژاد با گذشت چند روز از بيانيه ‌رئيس‌جمهور سابق مبني بر عدم حمايت از هيچ كانديدايي در انتخابات ۹۶ طي يك يادداشت تلگرامي آمادگي خود را براي حضور در انتخابات ۹۶ اعلام كرد.
    کد خبر: 10535 تاریخ انتشار: 1395/12/11 05:14
  • توصيه احمدي‌نژاد به ترامپ

    انتخاب خبر: کيلومترها دورتر، همزادش از نارمک عرض اندام کرده و برايش نامه نوشته ‌است. در نامه خشنودي‌اش از بر سرکارآمدن دونالد ترامپ را مخفي نکرده و از بهانه صحبت‌هاي او استفاده و ادعاهاي پيشين خود را دوباره تکرار کرده است. محمود احمدي‌نژاد که سابقه...
    کد خبر: 10517 تاریخ انتشار: 1395/12/09 06:21
  • لابي محرمانه دكتر و سرهنگ

    انتخاب خبر: مشخص نيست كه چرا بعد از سال ‌88، محافظه‌كاران تا اين حد دچار پاشيدگي گفتمان شده‌اند و هر كدام در مسير رسيدن به اهداف، ساز ناکوک خود را مي زنند! اما پنج‌شنبه هفته ای که گذشت، نشان داد که وضعيت از آن‌چه تصور مي‌شد، خراب‌تر است و حتي اين...
    کد خبر: 10495 تاریخ انتشار: 1395/12/07 04:57
  • توپ رد صلاحیت بقایی در زمین اصلاح‌طلبان

    انتخاب خبر: حمیدرضا بقایی نیامده سعی دارد اصلاح‌طلبان را بزرگ‌ترین رقیب خود نشان دهد. به‌طور یقین او تنها نیست و بسیاری از مشاوران و متخصصان رسانه که در دوران احمدی‌نژاد به رئیس‌جمهور سابق خط و مشی فکری می‌دادند، یا از مواضع او همچون یگانه قهرمان...
    کد خبر: 10474 تاریخ انتشار: 1395/12/04 04:20
  • خيز احمدي‌نژادي‌ها براي صندلي روحاني

    انتخاب خبر: فضاي سياسي كشور رفته‌رفته رنگ و بوي انتخاباتي پيدا مي‌كند. ٩٠ روزي تا انتخابات رييس‌جمهور دوازدهم باقي مانده است. حالا گروه‌ها، احزاب، جريان‌ها و تشكل‌ها نگاه جدي‌تري به برنامه‌هاي انتخاباتي دارند. البته جداي از اصلاح‌طلبان كه بيشتر به...
    کد خبر: 10465 تاریخ انتشار: 1395/12/03 06:40
  • احمدی‌نژادی‌ها به خط شده‌اند!

    انتخاب خبر: احمدی‌نژادی‌ها یکی- یکی در مقابل روحانی به خط می‌شوند. یک روز حمیدرضا بقایی براي شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حضور می‌کند، روز دیگر بذرپاش با تیم رسانه‌ای خود به گونه‌ای صحنه آرایی می‌کند که ‌گویا اصولگرایان وی را به عنوان...
    کد خبر: 10456 تاریخ انتشار: 1395/12/02 05:18
  • هدف بقایی از کاندیداتوری تخریب روحانی است

    انتخاب خبر: دکتر صادق زیباکلام گفت: آنچه مسلم است اعلام کاندیداتوری آقای حمید بقایی بدون هماهنگی با آقای احمدی نژاد صورت نگرفته است، بنابراین می توان گفت آقای بقایی می خواهد به نمایندگی از آقای احمدی نژاد در انتخابات شرکت کند.
    کد خبر: 10446 تاریخ انتشار: 1395/12/01 09:19
  • دور زدن تحريم انتخاباتي

    انتخاب خبر: حميد بقايي زماني اعلام كانديداتوري كرد كه يك هفته قبل از آن احمدي‌نژاد بيانيه نوشته و گفته بود از كسي حمايت نمي‌كند. همان زمان نوشتيم كه رييس دولت نهم و دهم اين بيانيه را به عمد منتشر كرد.
    کد خبر: 10443 تاریخ انتشار: 1395/12/01 05:40
  • كمپين اعلام برائت از اصولگرايي!

    انتخاب خبر: ظاهرا برائت جستن از اصولگرايي درميان اصولگرايان همه گير شده و به نظر مي‌رسد كمپين برائت از اصولگرايي راه‌اندازي شده است كه تا به امروز ۲ عضو دارد! حميد رسايي هم راه احمدي‌نژاد را رفت و از اصولگرايان اعلام برائت كرد!
    کد خبر: 10383 تاریخ انتشار: 1395/11/25 06:02
  • محمود احمدی نژاد در انديشه رجعت

    انتخاب خبر: نزديك به چهار ماه از نهي احمدي‌نژاد براي ورود به انتخابات گذشت. حال چيزي به انتخابات پيش رو باقي نمانده و او يك‌بار ديگر بيانيه صادر كرده است.
    کد خبر: 10366 تاریخ انتشار: 1395/11/24 05:06
  • مردم در راهپیمایی سراسری 22 بهمن پاسخ «ترامپ» را دادند

    انتخاب خبر: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از لحظاتی پیش در تهران و سراسر کشور آغاز شد.
    کد خبر: 10339 تاریخ انتشار: 1395/11/22 09:10
  • دسته گلي ديگر از احمدي‌نژاد و دوستان

    عضو کمیسیون قضایی مجلس، نقل قولی از ظریف درباره اولتیماتوم دولت اوباما به دولت قبل مبنی بر تخلیه سپرده‌های ایرانی را روایت کرده، كه نشان مي‌دهد چطور احمدي‌نژاد نسبت به اموال بيت‌المال بي‌توجه بوده است.
    کد خبر: 10320 تاریخ انتشار: 1395/11/19 05:37
  • سفر دهه فجری احمدی‌نژاد به پاسارگاد!

    در ایام دهه فجر روزهایی که یادآور انقلاب اسلامی مردم ایران است و مردم ایران به ذکر خاطرات و بررسی نوع مبارزات خود با رژیم پهلوی می‌پردازند و گروه‌های سیاسی در مورد نزدیکی و دوری راه فعلی کشور به آرمان‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی می‌پردازند،...
    کد خبر: 10285 تاریخ انتشار: 1395/11/16 05:34
  • مصلحت‌ نظام در دست شيخ‌ اصولگرايان

    انتخاب خبر: رحلت ناگهاني و غيرمنتظره آيت‌ا... هاشمي رفسنجاني سبب شد تا گمانه زني‌هاي فراواني بر سرجايگزيني وي،از هاشمي شاهرودي و اميني گرفته تا احمدي نژاد و ناطق‌نوري در فضاي سياسي كشور مطرح شود.
    کد خبر: 10270 تاریخ انتشار: 1395/11/14 05:54
  • کاندیدای پوششی؛ رقیبی تازه برای روحانی

    انتخاب خبر: حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی گفت: انتخابات ریاست جمهوری 96 انتخابات بسیار مهمی خواهد بود افراد قوی در مقابل آقای روحانی قرار نگرفتند و اصولگرایان اصولاً کاندیدای خاصی ندارند و یکی از گزینه های مهم آنها که آقای احمدی نژاد بود نتوانست در...
    کد خبر: 10261 تاریخ انتشار: 1395/11/13 06:22
  • احساس خطر اصلاح‌طلبان برای روحانی

    برای تحلیل و بررسی آخرین دغدغه‌های اصلاح‌طلبان پس از رحلت آیت‌ا...هاشمی با فاطمه راکعی نماینده مجلس ششم و دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت‌وگو کردیم. راکعی معتقد است: «در شرایط کنونی که آیت‌ا...هاشمی در بین ما نیست، اصلاح‌طلبان باید فقدان...
    کد خبر: 10257 تاریخ انتشار: 1395/11/13 05:20
  • ماجرای۱۵۰میلیون‌ دلاری که احمدی‌نژاد به تاجیکستان بخشید

    انتخاب خبر: اغراق نیست اگر بگوییم سیاست در ایران را می‌توان به دو بخش قبل از سال ۸۴ و بعد از آن تقسیم کرد. آنچه از آن به عنوان عدالت تعبیر می‌شد در قالب شعارهایی مردم گرایانه موجب شد تا پدیده‌­ای به نام محمود احمدی‌نژاد در ایران رقم بخورد. اما یک...
    کد خبر: 10205 تاریخ انتشار: 1395/11/09 05:32
  • توهين به مردي كه ديگر نيست

    انتخاب خبر: «سياست اصلاح‌طلبان پدربزرگي داشت كه قسمت است ديگر،... گفته‌‌اند خدايا زير تريلي بروم در اين مسير در اين جاده‌ها صاف بشوم اما اين‌جور نشود كه ٢٠٠ تا باديگارد داشته باشم يك ماشين آمبولانس با چهارتا، پنج‌تا دكتر ويژه كه ضربان قلبم رفت بالا...
    کد خبر: 10198 تاریخ انتشار: 1395/11/08 12:18
  • آسیب شناسی دولت تدبیر و امید

    گفتگو با دکتر مهدی خزعلی، دبیرکل جبهه آزادی و سرای قلم
    کد خبر: 10126 تاریخ انتشار: 1395/10/29 06:45
  • ۱۰۵۰ فقره محكوميت براي دولت احمدي‌نژاد

    انتخاب خبر: «دولت سابق ۱۰۵۰فقره محكوميت مالي وغيرمالي داشته است» اين خبري بود كه روز گذشته يكي از نمايندگان تهران در توئيتر خود منتشر كرد.
    کد خبر: 10008 تاریخ انتشار: 1395/10/19 05:18

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟