site address

محمود احمدی نژاد

  • شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد + اسامی

    انتخاب خبر: شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرد.
    کد خبر: 10843 تاریخ انتشار: 1396/01/31 23:20
  • انتخابات ایران و چالشی به نام اختلاف طبقاتی

    انتخاب خبر: دکتر هوشنگ امیراحمدی قبل از آغاز تعطیلات نوروزی چند روزی به کشورمان سفر کرد و در زادگاهش به سر برد. او اما ترجیح داد ایران را ترک کند و تعطیلات را در اروپا به سر برد. تا اینکه او تصمیم گرفت در ایام ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات ریاست...
    کد خبر: 10840 تاریخ انتشار: 1396/01/31 07:39
  • سناريوي جراحي ”دمل“ احمدي نژاد

    حسام محمدی: چند روز پيش حضور احمدي نژاد براي ثبت نام در ستاد انتخابات كشور در صدر اخبار داخلي قرار گرفت و البته رسانه هاي بين المللي نيز به اخبار و حواشي آن پرداختند. تكاپوي اصولگرايان براي حذف صورت مسئله احمدي نژاد بسيار ديدني و شنيدني است.
    کد خبر: 10845 تاریخ انتشار: 1396/01/31 07:27
  • انتخابات و خطر بازگشت احمدی‌نژادیسم

    احمد خرم: مخالفان در حالی بر حسن روحانی می‌تازند و نسبت به عملکرد اقتصادی دولت یازدهم نقدهای غیرمنصفانه‌ای وارد می‌کنند که به خوبی می‌دانند چه بر سر کشور در دولت قبل آمد و همچنان تحت تاثیر عملکرد دولت قبل مشکلاتی گریبانگیر کشور است که به این سادگی...
    کد خبر: 10828 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:14
  • جزئیات مذاکره اصلاح‌طلبان با روحانی

    انتخاب خبر: جزئیات دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی با حضور آقای جهانگیری در انتخابات چیست؟ اسحاق جهانگیری چه کارکردی برای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت؟ چرا در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ کاندیدای اصلی یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و...
    کد خبر: 10827 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:10
  • مفاسد اقتصادی در رده های مختلف نظام نهادینه شده است

    انتخاب خبر: عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس هفتم گفت: مفاسد اقتصادی، مهمترین عاملی است که می تواند مانعی برای تغییر و توسعه باشد.
    کد خبر: 10820 تاریخ انتشار: 1396/01/28 06:41
  • انتخابات ایران رفراندوم صلح و آشتی با جهان است

    انتخاب خبر: دبیر کل جبهه آزادی با بیان اینکه مسوولان نظام و شورای نگهبان با بی ضابطه کردن ثبت نام های کاندیداتوری ریاست جمهوری به بیراهه می روند، گفت: ارمغان سیاهی لشگرها رسوایی نظام است.
    کد خبر: 10803 تاریخ انتشار: 1396/01/26 06:27
  • اظهارات منتشرنشده آیت‌ الله هاشمی درباره احمد‌ی‌نژاد

    انتخاب خبر: پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌ا...‌هاشمی رفسنجانی متن کامل سخنان منتشرنشده میان حجت‌الاسلام سید محمدتقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و آیت‌ا...‌هاشمی را منتشر کرده است. بخشی از این گفت‌وگو در پی می‌آید.
    کد خبر: 10802 تاریخ انتشار: 1396/01/26 05:00
  • کدام عملکرد محمود احمدی نژاد غیر قابل بخشش است؟!

    انتخاب خبر: یک فعال حقوق بشر اظهار داشت: آقای احمدی نژاد متأسفانه در شرایطی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست کاندید و ثبت نام نموده است که پیش تر از سوی مقام معظم رهبری نسبت به حضور در انتخابات ریاست جمهوری منع گردیده بود.
    کد خبر: 10793 تاریخ انتشار: 1396/01/24 06:55
  • پدیده‌ای به نام احمدی‌نژاد

    صادق زیباکلام: اشتباه‌ترین رویکردی که یک تحلیلگر سیاسی پیرامون فهم رفتارهای احمدی‌نژاد می‌تواند مرتکب شود آن است که به سروقت تجزیه‌وتحلیل‌های پیچیده و چندبعدی برود. سعی کند تا از طریق به‌کارگیری اصول و قواعد منطقی، انگیزه‌ها و دلایل تصمیم‌گیری‌های...
    کد خبر: 10790 تاریخ انتشار: 1396/01/24 05:49
  • فتنه مرموز

    انتخاب خبر: «محمود احمدی‌نژاد دیروز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد» خبر یک جمله بود! یک جمله‌ای که برخی را به یاد اخباری در گذشته انداخت، مانند توصیه به عدم کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری. آیت‌ا... هاشمی از قدرت پیش‌بینی خوبی برخوردار...
    کد خبر: 10789 تاریخ انتشار: 1396/01/24 05:45
  • 4 سناريوي كانديداتوري احمدي‌نژاد

    انتخاب خبر: دو خودرويي كه ديروز در حياط وزارت كشور ايستادند تا سرنشينانش شناسنامه به دست وارد ستاد انتخابات كشور شوند مشخص بودند. حتي مشخص بود كه از ميان سه سرنشين اين خودرو يك نفر نيست كه شناسنامه‌اش را از جيبش بيرون مي‌آورد و دو نفر هستند كه...
    کد خبر: 10786 تاریخ انتشار: 1396/01/24 05:20
  • نام نویسی 287 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تا پایان روز دوم

    انتخاب خبر: دومین روز ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی در ستاد انتخابات آغاز شده که از صبح امروز برخی چهره ها در انتخابات ثبت نام کردند.
    کد خبر: 10782 تاریخ انتشار: 1396/01/23 20:01
  • احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

    انتخاب خبر: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران، برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ ثبت نام کرد.
    کد خبر: 10781 تاریخ انتشار: 1396/01/23 12:19
  • جزئیات دیدار آیت‌الله هاشمی و روحانی

    انتخاب خبر: مهم‌ترین دغدغه‌های انتخاباتی آیت‌ا...‌هاشمی پیش از رحلت چه بود؟ دیدارهای آیت‌ا...‌هاشمی و آقای روحانی در کجا و درباره چه مسائلی برگزار می‌شد؟ آیا آیت‌ا...‌هاشمی و احمدی‌نژاد نیز در مجمع تشخیص مصللح نظام با هم دیدار داشتند؟
    کد خبر: 10777 تاریخ انتشار: 1396/01/23 05:49
  • اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه ۸۲ مقام ایرانی را به دلیل «نقض جدی حقوق بشر» تمدید کرد

    انتخاب خبر: اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین تحریم‌ها علیه ایران به دلیل «نقض جدی حقوق بشر» را تا یکسال دیگر تمدید کرد. این تحریم‌ها نخستین بار شش سال پیش علیه مقام‌های ایران وضع شدند.
    کد خبر: 10772 تاریخ انتشار: 1396/01/22 21:09
  • رایزنی احمدی‌نژادی‌ها در قم

    انتخاب خبر: به نظر مشارکت جریان احمدی‌نژاد در انتخابات اردیبهشت براساس تاکتیک بازی دستگرمی برای انتخابات سال ۱۴۰۰ باشد. زیرا این جریان به هیچ وجه نمی‌خواهد از کانون رسانه‌ای و توجهات سیاسی کشور حذف شود به همین دلیل عزمش برای حضور در انتخابات و...
    کد خبر: 10763 تاریخ انتشار: 1396/01/21 05:59
  • انتخابات ایران بدون شیطنت های آمریکا برگزار می شود

    گفتگو با داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی مقیم آمریکا
    کد خبر: 10751 تاریخ انتشار: 1396/01/20 00:15
  • پشت پرده «جمنا» از آوردن رئیسی

    انتخاب خبر: «در پشت پرده جمنا تماميت خواهاني حضور دارند كه خود را كفيل و وصي مردم تلقي مي‌كنند و تلاش مي‌كنند افراد منتخب خود را به عنوان كانديدا وارد رقابت‌هاي انتخابات رياست‌جمهوري كنند. به عنوان مثال مكان‌هايي كه در اختيار اين دوستان براي...
    کد خبر: 10748 تاریخ انتشار: 1396/01/19 05:56
  • سخنان جنجالی احمدی نژاد در نشست خبری

    انتخاب خبر: رئیس دولت‌های نهم و دهم درباره واکنشش به رد صلاحیت احتمالی بقایی گفت: شک نکنید راه‌هایی را در نظر داریم. البته بسیار منطقی و مستدل جلو خواهیم رفت و آرامش کشور را نیز حفظ می‌کنیم.
    کد خبر: 10732 تاریخ انتشار: 1396/01/16 16:22

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟