site address

محمود احمدی نژاد

  • آسیب شناسی دولت تدبیر و امید

    گفتگو با دکتر مهدی خزعلی، دبیرکل جبهه آزادی و سرای قلم
    کد خبر: 10126 تاریخ انتشار: 1395/10/29 06:45
  • ۱۰۵۰ فقره محكوميت براي دولت احمدي‌نژاد

    انتخاب خبر: «دولت سابق ۱۰۵۰فقره محكوميت مالي وغيرمالي داشته است» اين خبري بود كه روز گذشته يكي از نمايندگان تهران در توئيتر خود منتشر كرد.
    کد خبر: 10008 تاریخ انتشار: 1395/10/19 05:18
  • اقوام احمدی‌نژاد، تبلیغاتچی جلیلی!

    انتخاب خبر: حال و هوای این روزهای احمدی‌نژاد تیره و تار است. البته شاید اگر از خودش سوال شود، این موضوع را رد کند و بگوید هوا کماکان«بهاری» است و همان‌طور که عنوان کرده «باید با فکر و تدبیر خود ایران را بسازیم».
    کد خبر: 9972 تاریخ انتشار: 1395/10/15 05:49
  • مسكن مهر به تاريخ پيوست

    انتخاب خبر: نوبت به خزان مسكن مهر رسيد. بالاخره اين پروژه چشم نواز، تكليفش مشخص شد. روز گذشته مجلس مصوبه‌اي را به تصويب رساند كه براساس آن پروژه مسكن مهر، طرحي كه نام آن با نام محمود احمدي‌نژاد آميخته شده به تاريخ پيوست.
    کد خبر: 9956 تاریخ انتشار: 1395/10/14 05:43
  • اصولگرایان از سیاست های احمدی نژادی فاصله بگیرند

    انتخاب خبر: چندی است که دورخیز اصولگرایان برای کسب قدرت آغاز گشته است. نشانه های آن هم به صورت حمله شدید و همه جانبه به دولت حسن روحانی نمودار شده است. از سوی دیگر نگاهی به تاریخ انتخابات ریاست جمهوری نشان می‌دهد که اصول گرایان در همین زمان ها برای...
    کد خبر: 9891 تاریخ انتشار: 1395/10/08 05:45
  • دوقطبي انقلابي-غيرانقلابي كليد خورد

    انتخاب خبر: رييس اين جريان مي‌گويد همه آنهايي‌كه به اصول انقلاب، خط امام و قانون اساسی به تبعیت و پیروی محض از مقام ولایت یعنی حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای اعتقاد دارند به این عرصه فراخوانده می‌شوند تا با وحدت، جبهه مردمی نیروهای انقلاب و خدمت‌گزاران به...
    کد خبر: 9858 تاریخ انتشار: 1395/10/06 05:57
  • صادق زیباکلام: کشتی اصولگرایان به گل نشسته است

    انتخاب خبر: با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و تکاپوی جریان‌های سیاسی برای ایفای نقش در آن، موضوعی که بیش از پیش نظرها را به خود جلب می‌کند حضور نامزدهای مختلف در انتخابات و چگونگی رقابت آنها با یکدیگر است.
    کد خبر: 9828 تاریخ انتشار: 1395/10/04 06:27
  • قالیباف در اندیشه روزهای پس از بهشت

    انتخاب خبر: محمدباقر قالیباف، شهردار تهران که گویی قصد ندارد بدون آنکه به صندلی ریاست جمهوری در پاستور برسد، صندلی شهرداری تهران در خیابان بهشت را رها کند، بار دیگر بر مواضع سیاسی خود حجم و شدت بیشتری بخشیده است تا شائبه سومین کاندیداتوری او در...
    کد خبر: 9663 تاریخ انتشار: 1395/09/20 06:27
  • رونمايي از نيمه پنهان پرونده بابك زنجاني

    گفتگو با نعمت احمدي، حقوقدان
    کد خبر: 9630 تاریخ انتشار: 1395/09/17 07:11
  • کلاف سردرگم رقبای روحانی در انتخابات ۹۶

    انتخاب خبر: حدود ۵ ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری گمانه زنی‌ها برای این رویداد سیاسی درحال افزایش است.
    کد خبر: 9587 تاریخ انتشار: 1395/09/13 05:44
  • روز جهانی ایدز و نگرانی‌ها درباره شیوع گسترده این بیماری در ایران

    انتخاب خبر: سازمان ملل متحد اول دسامبر را به عنوان روز جهانی مبارزه با ایدز نامگذاری کرده است. این روز امسال با شعار «راهبری، تعهد، اثرگذاری» گرامی داشته می‌شود چرا که ریشه‌کنی این ویروس بدون اتحاد مردم سراسر جهان و پیاده‌سازی راهکارهای عملی...
    کد خبر: 9576 تاریخ انتشار: 1395/09/12 01:08
  • پشت پرده لغو سخنرانی مطهری

    انتخاب خبر: «ابر و باد و مه و خورشید و فلک» در کار بودند تا علی مطهری روز اربعین در مشهد سخنرانی کند، اما آن گونه که وزیر کشور روایت می‌کند، گزارشی که از سوی یک «نهاد امنیتی» روی میز دادستان مشهد قرار می‌گیرد، اوضاع را دگرگون کرده و باعث می‌شود...
    کد خبر: 9481 تاریخ انتشار: 1395/09/03 05:40
  • استقبال سرد از احمدي‌نژاد!

    انتخاب خبر: محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور سابق، با توجه به نزديكي ايام اربعين با حضور در حرم امام با آرمان‌هاي امام راحل تجديد ميثاق كرد.
    کد خبر: 9458 تاریخ انتشار: 1395/09/01 06:05
  • پیش بینی احمدی‎نژاد از انتخابات

    انتخاب خبر: این بار حق با احمدی‌نژاد است. حدود ۵ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری، فضای رقابت سیاسی در ایران سرد است البته برای او و حامیانش! و آینده مثبتی هم جهت گرم شدن آن پیش‌بینی نمی‌کند.
    کد خبر: 9425 تاریخ انتشار: 1395/08/27 06:09
  • پیشگویی دوم احمدی‌نژاد: اصولگرایان در انتخابات 96 هم موفق نمی‌شوند

    انتخاب خبر: اگر او را نشناسی، صحبت‌های رمانتیکش اشک بر چشمانت جاری و ساری می‌سازد! تو را با خود می‌برد به سال 1384، به یاد همان روزها می‌افتی... همان روزهایی که مردی ریز نقش کفش‌ها‌ی کهنه برپا داشت و روی زمین ناهار می‌خورد و خود را نوکر مردم معرفی...
    کد خبر: 9311 تاریخ انتشار: 1395/08/18 05:50
  • رونمایی از احمدی‌نژاد انتخاباتی

    انتخاب خبر: محمود احمدی‌نژاد هر چند از زمان تحویل ساختمان پاستور به حسن روحانی، مدتی در سکوت به سر برد، اما بعد از آن نیز در سلسله سخنرانی‌هایی که با بهانه و موضوع تببین گفتمان انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) انجام داد، عملا از هر گونه اظهار نظر...
    کد خبر: 9279 تاریخ انتشار: 1395/08/16 06:45
  • پیام مهم احمدی‌نژاد به الهام

    انتخاب خبر: در هفته‌هاي گذشته و پس از نهي احمدي‌نژاد براي كانديداتوري در انتخابات، گمانه‌هاي زيادي درباره آینده سياسي او مطرح شد به نحوي كه حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحي‌مقدم، سخنگوي جامعه روحانيت مبارز، درباره احتمال معرفي كانديدا از سوي احمدي‌نژاد،...
    کد خبر: 9232 تاریخ انتشار: 1395/08/10 06:01
  • براندازان جمهوری اسلامی ایران در سال 88 به احمدی نژاد رأی دادند

    انتخاب خبر: استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با یادآوری سخنان خود در جمع اصلاح طلبان لرستان گفت: من در جمع اصلاح طلبان خرم آباد گفتم احمدی نژاد اگر می آمد ستون پنجم اصلاح طلبان می شد علتش آن است که ستون پنجم همواره به نیرویی گفته می شود که شاید به...
    کد خبر: 9109 تاریخ انتشار: 1395/07/29 07:30
  • سرو غذاهای اعیانی برای احمدی‌نژاد

    انتخاب خبر: شنیدیم غلامرضا شاهین فرد سرآشپز نهاد ریاست جمهوری اخیرا طی مصاحبه‌ای از سبک و سیاق طعام و خورد و خوراک پاستور‌نشینان سابق پرده برداشته است.
    کد خبر: 9095 تاریخ انتشار: 1395/07/28 05:38
  • نيامدن احمدي‌نژاد به ضرر روحاني شد

    انتخاب خبر: براي شناخت او، لازم نيست به سراغ «ويكي‌پديا» يا هر دانشنامه اينترنتي ديگري برويد. كافي است سري به سايت او بزنيد تا بدانيد «صادق زيباكلام» كيست، چگونه فكر مي‌كند، چگونه سخنراني مي‌كند، چگونه مي‌نويسد و ديگران درباره او چگونه فكر مي‌كنند...
    کد خبر: 9089 تاریخ انتشار: 1395/07/27 08:12

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟