site address

انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶

  • احمدي نژاد چراغ خاموش مي آيد

    حسام محمدی: اطلاعيه مشترك احمدي نژاد و بقايي نامزدهايي كه هر دو توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت شدند يا به تعبيري صلاحيتشان احراز! نشد، تصويري گنگ و در عين حال گويا از آنچه كه آنها در سر دارند را بر ملا مي كند.
    کد خبر: 10876 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:31
  • رولت روسی!

    انتخاب خبر: ابراهیم رئیسی کمتر از یک هفته بعد ازثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، در آستان قدس رضوی میزبان هیاتی عالی رتبه از مقامات روس به ریاست نماینده تام الاختیار ولادیمیر پوتین شد. ديداري كه حساسیت های زیادی را درباره دخالت یک کشور خارجی در...
    کد خبر: 10875 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:06
  • روحاني نباشد چه مي‌شود

    انتخاب خبر: شبیه دولت قبلی؛ این را هم از خلال گفت‌وگو با فعالان سیاسی می‌توان دریافت و هم از میان شعارهای تبلیغاتی خود نامزدها.
    کد خبر: 10874 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:02
  • وعده‌های نجومی!

    انتخاب خبر: و حالا دو کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری به دنبال سبقت از هم در وعده‌های عجیب و غریب هستند! وعده‌هایی از جنس همان وعده‌های عامه‌پسندانه و رویایی دولت‌های نهم و دهم.
    کد خبر: 10873 تاریخ انتشار: 1396/02/06 05:58
  • تکرار یک اشتباه بزرگ تاریخی در اردوگاه اصولگرایی

    انتخاب خبر: «قالیباف در یک سال گذشته مواضع تندی نسبت به دولت آقای روحانی گرفته که در نوع خود قابل تأمل است. دلیل اصلی این مواضع نیز این بوده که ایشان به دنبال این است که حمایت همه طیف‌های اصولگرا و مخالفت دولت آقای روحانی را نسبت به خود جلب کند.
    کد خبر: 10872 تاریخ انتشار: 1396/02/06 05:50
  • سرانجام مناظره مهمتر است

    حسام محمدی: شوراي نگهبان رأي نهايي خود را پس از 5 روز بررسي صلاحيت نامزدها صادر كرد و بالاخره دود سفيد بلند شد.
    کد خبر: 10858 تاریخ انتشار: 1396/02/03 06:50
  • سر و دست شکستن دلواپسان برای تحریم!

    انتخاب خبر: سر و دست شکستن دلواپسان برای تحریم؛ این بهترین تعبیری است که می‌توان برای رفتار این روز‌های افراد و رسانه‌های منتسب به طیف‌های خاص به کار برد. در شرایطی که برجام گشایش‌های اقتصادی به دنبال آورده و این توافق تاریخی منجر به بهبود وضعیت...
    کد خبر: 10857 تاریخ انتشار: 1396/02/03 06:36
  • روحانی بی‌رقیب تا ۱۴۰۰

    محمود صادقی: از میان تمامی کاندیداهای ثبت نام شده 6 نفر واجد صلاحیت شناخته شدند. بر اساس دسته بندی رایجی که وجود دارد، در انتخابات پیش رو 3 نفر از طیف اصولگرا و بقیه هم از طیف اعتدالگرایان هستند.
    کد خبر: 10849 تاریخ انتشار: 1396/02/02 05:20
  • بيل به هوايان!

    سعید ایزدی: اكنون در آستانه دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري قرار داريم و فصل، فصل انتخابات است. از هر سو مدعياني به واسطه دستيابي به قدرت و ثروت و البته ”حمايت“ نيز دست به كار شده و دولت تدبير و اميد را مورد تهاجم قرار مي دهند. نوك تيز حمله...
    کد خبر: 10846 تاریخ انتشار: 1396/02/01 12:21
  • سناريوي جراحي ”دمل“ احمدي نژاد

    حسام محمدی: چند روز پيش حضور احمدي نژاد براي ثبت نام در ستاد انتخابات كشور در صدر اخبار داخلي قرار گرفت و البته رسانه هاي بين المللي نيز به اخبار و حواشي آن پرداختند. تكاپوي اصولگرايان براي حذف صورت مسئله احمدي نژاد بسيار ديدني و شنيدني است.
    کد خبر: 10845 تاریخ انتشار: 1396/01/31 07:27
  • يك ديدار و چند هشدار به دولتمردان ما كه در كشمكش انتخابات درغفلت فرو رفته اند

    حسام محمدی: جان مک‌کین، سناتور جمهوریخواه ایالت آریزوناي آمریکا كه در حال حاضر رئيس كميته نيروهاي مسلح اين كشور است روز 25 فروردين در آلبانی با مریم رجوی دیدار کرد. این دیدار در تیرانا، پایتخت آلبانی صورت گرفت.
    کد خبر: 10836 تاریخ انتشار: 1396/01/30 19:04
  • آنهمه تلاش و این همه نیامدن!!!

    مهدی حاج محمود عطار: اینکه جناب آقای سعید جلیلی یکی از مردانی با گرایشات اصول گرایانه هستند و اینکه از همان اول انتخابات سال 92 بسیار مورد حمایت رهبر معنوی جریان پایداری بودند و البته در انقلابی بودن و پاکدست بودن نیز ادعاهایی نزدیک به واقعیت برایش...
    کد خبر: 10834 تاریخ انتشار: 1396/01/30 06:40
  • انتخابات و خطر بازگشت احمدی‌نژادیسم

    احمد خرم: مخالفان در حالی بر حسن روحانی می‌تازند و نسبت به عملکرد اقتصادی دولت یازدهم نقدهای غیرمنصفانه‌ای وارد می‌کنند که به خوبی می‌دانند چه بر سر کشور در دولت قبل آمد و همچنان تحت تاثیر عملکرد دولت قبل مشکلاتی گریبانگیر کشور است که به این سادگی...
    کد خبر: 10828 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:14
  • جزئیات مذاکره اصلاح‌طلبان با روحانی

    انتخاب خبر: جزئیات دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی با حضور آقای جهانگیری در انتخابات چیست؟ اسحاق جهانگیری چه کارکردی برای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت؟ چرا در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ کاندیدای اصلی یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و...
    کد خبر: 10827 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:10
  • رمزگشايي از نقشه اصولگرايان

    انتخاب خبر: که عشق آسان نمود اول، ولی افتاد مشکل‌ها؛ این مصراع مناسبی است برای توضیح شطرنج انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم. معادله این انتخابات روزبه‌روز پیچیده‌تر از آن چيزي می‌شود که در ابتدا به نظر مي‌رسيد.
    کد خبر: 10826 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:00
  • کاندیدای ریاست جمهوری به نفع اسحاق جهانگیری کناره گیری کرد

    انتخاب خبر: مهدی خلیلی، کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران به نفع اسحاق جهانگیری کناره گیری کرد.
    کد خبر: 10822 تاریخ انتشار: 1396/01/28 19:49
  • مفاسد اقتصادی در رده های مختلف نظام نهادینه شده است

    انتخاب خبر: عضو هیات تحقیق و تفحص مجلس هفتم گفت: مفاسد اقتصادی، مهمترین عاملی است که می تواند مانعی برای تغییر و توسعه باشد.
    کد خبر: 10820 تاریخ انتشار: 1396/01/28 06:41
  • رای به‌ روحانی تداوم مسیر اصلاحات

    امان‌ ا... قرایی‌مقدم: اگرعملکرد دولت اصولگرایان را مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که اصولگرایان سنتی هر زمان در قدرت حضور داشتند، عملکرد مطلوبی از خود در حد انتظار ارائه ندادند.
    کد خبر: 10819 تاریخ انتشار: 1396/01/28 05:59
  • دوئل دو به دو

    انتخاب خبر: همه مردان اصولگرا یک‌به‌یک در حال صف‌کشیدن در برابر روحانی بودند که اصلاح‌طلبان در لحظه آخر، از مهم‌ترین تاکتیک انتخاباتی خود رونمایی کردند؛ یعنی ثبت‌نام اسحاق جهانگیری.
    کد خبر: 10810 تاریخ انتشار: 1396/01/27 05:26
  • ثبت‌نام ۱۶۳۶ نفر در آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری ریاست‌جمهوری

    انتخاب خبر: ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، ساعت ۱۸ امروز پایان یافت و نام نویسی ۱۶۳۶ نفر نهایی شد.
    کد خبر: 10806 تاریخ انتشار: 1396/01/26 19:56

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟