انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶

  • كابينه‌اي از جنس خواسته‌هاي مردمي

    صادق زيباكلام: هر رييس‌جمهوري براي چينش كابينه مجبور است ملاحظاتي را در نظر بگيرد. مساله كابينه در جوامع توسعه‌يافته كه ساختار حزبي و انتخابات دو جزء جدايي‌ناپذير هستند، روشن است. حزب پيروز برنامه‌ها و ساختار دولت را مشخص مي‌كند. اگر همچون انتخابات...
    کد خبر: 11298 تاریخ انتشار: 1396/05/02 06:01
  • دیدار خصوصی روحانی با رئیس‌ دولت اصلاحات

    انتخاب خبر: روحانی با رئیس دولت اصلاحات دیدار می‌کند. مهم‌تر از دیدار پیامی است که از آن مخابره می‌شود و آن هم پررنگ بودن اندیشه و تدبیر سران اصلاحات در تصمیمات رئیس جمهور است.
    کد خبر: 11297 تاریخ انتشار: 1396/05/02 05:54
  • دولت اصلاح‌طلب مطالبه عمومی

    داریوش قنبری: با نزدیک شدن به اعلام اسامی کابینه دوازدهم بازار شایعات هر روز داغ‌تر می‌شود. هرلحظه شایعه جدیدی درمورد کابینه دوازدهم منتشر می‌شود. این شایعات در حالی در رسانه‌ها منعکس می‌شود که رئیس جمهور فعلا در حال مطالعه و رایزنی برای انتخاب...
    کد خبر: 11294 تاریخ انتشار: 1396/05/01 05:57
  • ناگفته‌های میرسلیم از انتخابات

    انتخاب خبر: یکی از تفاوت‌های انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم با ادوار گذشته، حضور یک نامزد حزبی در صحنه رقابت‌ها بود؛ حزب مؤتلفه اسلامی به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌های سیاسی کشور، سید مصطفی میرسلیم را به‌عنوان کاندیدای اختصاصی خود معرفی کرد.
    کد خبر: 11293 تاریخ انتشار: 1396/05/01 03:15
  • با ”آتش و حركت“ نظرتان چيست؟!

    حسين صفوي: مي گويند آقا جان برويد كار كنيد! اينقدر به حاشيه نپردازيد! بعد پشت سر هم كار، كار و كار كردن را علم مي كنند. بعد مي گويند كه برجام چرا ميوه نداد؟ چرا كاري نشده؟ بعد كه سرمايه گذار خارجي را دولت وارد معركه كرده و از قضا در اين بحبوحه حريف...
    کد خبر: 11280 تاریخ انتشار: 1396/04/28 20:02
  • نگاه اصلاح‌طلبانه به‌ کابینه دوازدهم

    علی‌صوفی: اصلاح‌ طلبان در انتخابات اخیر ریاست‌ جمهوری بعد از بحث‌ های مختلف پیرامون اجماع و حمایت مجدد از حسن روحانی، و بعد از تاکید بر روحانی به عنوان کاندیدای اصلی اصلاح‌ طلبان، معاون اول رئیس‌ جمهور را به‌ عنوان نماینده جناح خود در کارزار...
    کد خبر: 11276 تاریخ انتشار: 1396/04/27 05:20
  • زنگ خطری برای جریان اصلاحات

    علی صوفی: این امکان وجود دارد که وقایع فعلی در انتخاب شهردار، بازی اصلاح‌طلبان در زمین جریان اصولگرا باشد. خروجی شرایط فعلی در صورت ادامه، موجب یاس و ناامیدی مردم به جریان اصلاحات خواهد شد.
    کد خبر: 11231 تاریخ انتشار: 1396/04/15 11:46
  • سازش با تخریب کنندگان رئیس جمهور را کنار بگذارید

    انتخاب خبر: اما انتظار چیست؟ آیا وقتی به رئیس جمهور یک ملت توهین می شود، باید سکوت کرد؟ آیا وقتی که چنین انتخابات پرشوری پشت سر گذاشتیم، باید بنشینیم و منتظر باشیم و ببینیم که چطور منتخب مردم را مورد هتاکی و لعن و دشنام قرار می دهند؟
    کد خبر: 11216 تاریخ انتشار: 1396/04/12 00:09
  • راه برون رفت از تله S722

    حسام محمدی: سنای آمریکا روز 5 شنبه مصوبه تازه ای را با علامت اختصاري "S722" برای اعمال تحریم های تازه علیه ایران به بهانه محدود کردن برنامه های موشکی و آنچه از آن به عنوان حمایت از تروریسم در منطقه یاد شده به تصویب رساند. تحریم هایی که سپاه...
    کد خبر: 11178 تاریخ انتشار: 1396/03/31 06:25
  • حاشيه‌هايي از روزهای تبلیغات انتخابات

    انتخاب خبر: ماه‌گرد انتخابات ٢٩ اردیبهشت ٩٦ فرا رسیده است. یک ماه از روز انتخابات می‌گذرد؛ انتخاباتی که از چند ماه قبل، فضای کشور را کاملا تحت‌تأثیر قرار داد و در ایام نسبتا طولانی تبلیغات رسمی-نسبت به ادوار گذشته- به اوج خود رسید.
    کد خبر: 11170 تاریخ انتشار: 1396/03/30 07:23
  • پشت پرده ”دولت سايه”

    حسین صفوی: اين روزها صحبت از” دولت درسايه ” مي شود، خوب است مقداري در اين رابطه تعمق كنيم، موضوع چيست؟
    کد خبر: 11163 تاریخ انتشار: 1396/03/29 12:37
  • عربستان به 6 دلیل حملات تروریستی تهران را سازماندهی کرد

    انتخاب خبر: عملیات تروریستی داعش در تهران، یک حرکت انتقام‌جویانه ریاض از مبارزه تهران با داعش در سطح منطقه بود. سید حسین موسویان، مذاکره‌کننده اسبق تیم هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه خبری TheRealNews به تشریح دلایل دخالت داشتن...
    کد خبر: 11137 تاریخ انتشار: 1396/03/23 05:22
  • اصلی ترین ملاک تصمیم گیری، تأمین منافع ملی است

    انتخاب خبر: حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند:مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کار مشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود؛ این خیلی با ارزش است.
    کد خبر: 11136 تاریخ انتشار: 1396/03/22 20:15
  • تهران؛ ترور، انتحار و نگاه هاي سياسي

    سعید ایزدی: خرداد دوباره خونين شد. حوادث هفته گذشته تهران، سرفصل جديدي بود كه نبايستي به سادگي از كنار آن گذشت.
    کد خبر: 11126 تاریخ انتشار: 1396/03/21 04:35
  • از اين اسلام تا آن اسلام

    حسين صفوي: سفر منطقه اي دونالد ترامپ به خاورميانه و شركت در اجلاس سران كشورهاي عربي ـ اسلامي، فصل جديدي از روابط امريكا با اعراب كه عربستان را در كانون محوري خود دارد رقم زد. پافشاري ترامپ و عربستان بر مواضع ضد ايراني خودشان و پيامدهاي منطقه اي بعد...
    کد خبر: 11109 تاریخ انتشار: 1396/03/18 07:46
  • به عقب باز نگرديم

    حسام محمدی: انتخابات اگر چه تمام شد اما وقتي به صحنه سياسي كشور نگاه مي كنيم، گويا اين ميدان هيچ گاه خالي نخواهد شد و از هر سو كشاكشي هست. رقباي شكست خورده يك بار صحبت از ” تخلف“ مي كنند، يك بار دم از ”دولت سايه “ مي زنند، يك بار به اهرم ” رأي حلال...
    کد خبر: 11102 تاریخ انتشار: 1396/03/17 08:23
  • از ”احتمال پیروزی رقيب“ تا شاخص رئيس جمهور شدن!

    حسین صفوی: آقاي غلامعلي حداد عادل عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام كه در ضيافت افطاري جامعه اسلامي مهندسين، ميهمان محمدرضا باهنر و دوستان وي بودند، طي سخناني گفتند: «آیا این سخن خردمندانه‌ای بود که بگویند مردم به کسی که ۳۸ سال حکم قتل و زندان امضا کرده...
    کد خبر: 11098 تاریخ انتشار: 1396/03/16 05:26
  • رهبر انقلاب: جای شهید و جلاد در تحولات دهه ۶۰ عوض نشود

    انتخاب خبر: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل تصریح کردند: توصیه می‌کنم به همه کسانی که اهل فکر و تامل هستند جای شهید و جلاد عوض نشود. ملت ایران در دهه ۶۰ مظلوم واقع شد.
    کد خبر: 11092 تاریخ انتشار: 1396/03/14 19:46
  • شکست سوم اصولگرایان

    صادق زیباکلام: اگر انتخابات ریاست‌جمهوری 29 اردیبهشت را شکست نخست اصولگرایان و انتخابات شورای شهر را شکست دوم آنها بدانیم، انتخابات هیات‌رئیسه مجلس در روز گذشته را باید بحق شکست سوم اصولگرایان به‌ویژه ‌جبهه پایداری و اصولگرایان تندرو دانست.
    کد خبر: 11073 تاریخ انتشار: 1396/03/11 06:31
  • دولت امید علیه فراکسیون امید

    انتخاب خبر: تنها 24 ساعت تا تعیین سرنوشت کرسی‌های شاه نشین بهارستان باقی مانده است و آینده صندلی نائب رئیسی علی مطهری همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اصولگرایان فراکسیون ولایت و قشر پایداری درصدد کشیدن این صندلی از زیر پای مطهری هستند و از...
    کد خبر: 11062 تاریخ انتشار: 1396/03/09 06:40

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟