يكشنبه 29 بهمن 1396, Sunday 18 February 2018

ENTEKHABKHABAR


www.entekhabkhabar.ir

انتخابات ریاست جمهوری

  • وعده رفع حصر تا پایان سال

    انتخاب خبر: «رفع حصر تا پایان سال» این خبری بود که روز گذشته علی مطهری در قامت نایب‌رئیس مجلس اعلام کرد.
    کد خبر: 12240 تاریخ انتشار: 1396/11/29 07:29
  • شرایط و امکان اجرای اصل ۵۹

    محمدصالح نیکبخت: طرح موضوع مراجعه به آرای عمومی یا همه‌پرسی از طرف رئیس‌جمهور حتی اگر عملی نشود برای اشخاصی که علاقه‌مند به بازگشت به قانون و اجرای مر قانون اساسی هستند، خوشایند بود.
    کد خبر: 12223 تاریخ انتشار: 1396/11/24 04:46
  • بازی خطرناک علیه روحانی

    صادق زیباکلام: اگر چه اعتراضات مهارشد اما بسیار خطرناک است که جریان تندرو اجازه دهند سرخوردگی و ناامیدی در جامعه گسترش پیدا کند.
    کد خبر: 12123 تاریخ انتشار: 1396/11/02 08:33
  • روحاني در آزمون آزادي

    انتخاب خبر: مدت‌هاست برخي جريان‌هاي مختلف سياسي در كشور تلاش مي‌كنند تا با استفاده از راه‌هاي قانوني اقدامي كرده و مشكلات آن بخشي را از جامعه كه در اعتراضات اخير دچار مشكل شدند و به زندان‌ افتادند حل كنند. دراين بين از نامه به مقامات قضايي گرفته تا...
    کد خبر: 12106 تاریخ انتشار: 1396/10/30 05:04
  • برجام به زبان ساده

    حسین موسویان: جبهه متحد صهيونيست، نئوكان‌هاي امريكا، اعراب تكفيري به رهبري عربستان و منافقين به جد معتقدند برجام به معني تمديد جمهوري اسلامي بود.
    کد خبر: 12098 تاریخ انتشار: 1396/10/27 08:25
  • پایانی برای آقای قالیباف

    صادق زیباکلام: آقای قالیباف امروز چه در اذهان عمومی مردم و چه در طیف‌های مختلف سیاسی به ویژه اصولگرایان به عنوان یک نیروی سیاسی تمام شده به حساب می‌آید.
    کد خبر: 12096 تاریخ انتشار: 1396/10/27 07:59
  • تاثیر ناآرامی‌های اخیر بر جناح‌های سیاسی

    صادق زیباکلام: بسیار بعید به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان در آینده بتوانند آن معجزه‌ای را که در انتخابات مجلس شورای اسلامی و یا در انتخابات شورای شهر تکرار کردند را مجددا بتواند تکرار کنند.
    کد خبر: 12039 تاریخ انتشار: 1396/10/16 07:08
  • نامزد طلايي ۱۴۰۰؛ فقط اصلاح‌طلب

    انتخاب خبر: پس از درگذشت آیت‌ا... هاشمی جریان اصلاحات تلاش کرد به شکل‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب ارتباط خود را بیشتر و عمیق‌تر کند و به همین دلیل برخی از شخصیت‌های جریان اصلاحات بدون واسطه با رهبر معظم انقلاب درباره دغدغه‌های اصلاح‌طلبان گفت‌وگو...
    کد خبر: 11681 تاریخ انتشار: 1396/07/26 06:35
  • برجام در بن‌بست، اقتصاد در رکود

    انتخاب خبر: «همه ما در انتخابات شرکت می‌کنیم آخر انتخابات همه باید تشویق شوند، هر کس در انتخابات تلاش داشته از این جناح و آن جناح باید جایزه بگیرند، این می‌شود انتخابات، این می‌شود مشارکت عمومی، این می‌شود سرمایه عمومی حالا البته شاید بعضی از...
    کد خبر: 11630 تاریخ انتشار: 1396/07/16 06:48
  • انتخابات رياست‌جمهوري آخرين جزيره از مردم‌سالاري است

    صادق زيباكلام: گذشته از صحبت نمايندگان درباره ارسال نامه به مقام معظم رهبري و درخواست تشكيل شوراي بازنگري قانون اساسي و نيز تغيير نظام رياستي به پارلماني و اينكه نيت و هدف دوستان از تبديل پست رياست جمهوري به انتخاب نخست وزير از سوي مجلس چيست، بنده...
    کد خبر: 11609 تاریخ انتشار: 1396/07/11 05:58
  • راه‌حل مساله حصر در شورای امنیت‌ ملی است

    انتخاب خبر: حجت‌الاسلام غلامحسیـــن محسنی‌‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در یکصد وسیزدهمین نشست خبری خود با اشاره به اعلام صحت انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: گزارشی از تخلفات انتخاباتی از سوی شورای نگهبان به قوه قضائیه نرسیده است، اما پرونده‌هایی در رابطه...
    کد خبر: 11076 تاریخ انتشار: 1396/03/10 11:05
  • تلاش برای خاموشی صدای ملت

    انتخاب خبر: بار دیگر کرسی‌ها‌ی شاه نشین بهارستان، محل جدل شده است و دوباره وکلای ملت در معرض یک آزمون دو گزینه‌ای قرار گرفته اند که یا باید همچون انتخاباتِ ریاست مجلس سالِ گذشته، به فراکسیون امید پشت نمایند و یا آنکه آراء مردمی که بر تن آنها جامه...
    کد خبر: 11036 تاریخ انتشار: 1396/03/06 05:24
  • رولت روسی!

    انتخاب خبر: ابراهیم رئیسی کمتر از یک هفته بعد ازثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، در آستان قدس رضوی میزبان هیاتی عالی رتبه از مقامات روس به ریاست نماینده تام الاختیار ولادیمیر پوتین شد. ديداري كه حساسیت های زیادی را درباره دخالت یک کشور خارجی در...
    کد خبر: 10875 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:06
  • تکرار یک اشتباه بزرگ تاریخی در اردوگاه اصولگرایی

    انتخاب خبر: «قالیباف در یک سال گذشته مواضع تندی نسبت به دولت آقای روحانی گرفته که در نوع خود قابل تأمل است. دلیل اصلی این مواضع نیز این بوده که ایشان به دنبال این است که حمایت همه طیف‌های اصولگرا و مخالفت دولت آقای روحانی را نسبت به خود جلب کند.
    کد خبر: 10872 تاریخ انتشار: 1396/02/06 05:50
  • دولت دوازدهم؛ تداوم یا تغییر؟

    علیرضا سعیدآبادی: در ایران، نظام پارلمانی حاکم نیست و شاهد غلبه حزب حاکم یا ائتلافی از احزاب در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری نیستیم و درحال حاضر می بینیم که دولت مستقر، وابستگی شدیدی به یک حزب خاص دارد بدون این که آن حزب، ارتباطی با...
    کد خبر: 10865 تاریخ انتشار: 1396/02/04 05:22
  • فلاش بك از انتخابات رياست جمهوري ایران

    انتخاب خبر: انتخابات ریاست جمهوری ایران، انتخاباتی است که برای تعیین رئیس‌جمهور به عنوان شخص دوم مملکت با آرای مستقیم مردم صورت می‌پذیرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در قانون اساسی سال ۱۳۵۸ پیش بینی شده‌است.
    کد خبر: 10851 تاریخ انتشار: 1396/02/02 06:32
  • تخریب شخصیت دیگران و پدیده ی زیراب زنی

    مهدی خلیلی: ازجمله آسیب های جدی اجتماعی اخیر ایران است که متاسفانه عده ای به جای ارزش دادن به افراد شایسته و نخبه؛ به دنبال حذف آنها هستند!
    کد خبر: 10842 تاریخ انتشار: 1396/01/31 22:10
  • انتخابات و خطر بازگشت احمدی‌نژادیسم

    احمد خرم: مخالفان در حالی بر حسن روحانی می‌تازند و نسبت به عملکرد اقتصادی دولت یازدهم نقدهای غیرمنصفانه‌ای وارد می‌کنند که به خوبی می‌دانند چه بر سر کشور در دولت قبل آمد و همچنان تحت تاثیر عملکرد دولت قبل مشکلاتی گریبانگیر کشور است که به این سادگی...
    کد خبر: 10828 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:14
  • جزئیات مذاکره اصلاح‌طلبان با روحانی

    انتخاب خبر: جزئیات دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی با حضور آقای جهانگیری در انتخابات چیست؟ اسحاق جهانگیری چه کارکردی برای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت؟ چرا در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ کاندیدای اصلی یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و...
    کد خبر: 10827 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:10
  • ریاست جمهووووووری ... نبوووووووووود؟!!!

    مهدی حاج محمود عطار: شاید اگر "رجل سیاسی" زود تر مصادیقش را پیدا می کرد، در آستانه پایان ثبت نام کاندیداهای محترم ریاست جمهوری با حجمی از طعنه و طنز آشنا نمی شدیم!!!
    کد خبر: 10812 تاریخ انتشار: 1396/01/27 07:42

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟