site address

انتخابات ریاست جمهوری

  • رولت روسی!

    انتخاب خبر: ابراهیم رئیسی کمتر از یک هفته بعد ازثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، در آستان قدس رضوی میزبان هیاتی عالی رتبه از مقامات روس به ریاست نماینده تام الاختیار ولادیمیر پوتین شد. ديداري كه حساسیت های زیادی را درباره دخالت یک کشور خارجی در...
    کد خبر: 10875 تاریخ انتشار: 1396/02/06 06:06
  • تکرار یک اشتباه بزرگ تاریخی در اردوگاه اصولگرایی

    انتخاب خبر: «قالیباف در یک سال گذشته مواضع تندی نسبت به دولت آقای روحانی گرفته که در نوع خود قابل تأمل است. دلیل اصلی این مواضع نیز این بوده که ایشان به دنبال این است که حمایت همه طیف‌های اصولگرا و مخالفت دولت آقای روحانی را نسبت به خود جلب کند.
    کد خبر: 10872 تاریخ انتشار: 1396/02/06 05:50
  • دولت دوازدهم؛ تداوم یا تغییر؟

    علیرضا سعیدآبادی: در ایران، نظام پارلمانی حاکم نیست و شاهد غلبه حزب حاکم یا ائتلافی از احزاب در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری نیستیم و درحال حاضر می بینیم که دولت مستقر، وابستگی شدیدی به یک حزب خاص دارد بدون این که آن حزب، ارتباطی با...
    کد خبر: 10865 تاریخ انتشار: 1396/02/04 05:22
  • فلاش بك از انتخابات رياست جمهوري ایران

    انتخاب خبر: انتخابات ریاست جمهوری ایران، انتخاباتی است که برای تعیین رئیس‌جمهور به عنوان شخص دوم مملکت با آرای مستقیم مردم صورت می‌پذیرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در قانون اساسی سال ۱۳۵۸ پیش بینی شده‌است.
    کد خبر: 10851 تاریخ انتشار: 1396/02/02 06:32
  • تخریب شخصیت دیگران و پدیده ی زیراب زنی

    مهدی خلیلی: ازجمله آسیب های جدی اجتماعی اخیر ایران است که متاسفانه عده ای به جای ارزش دادن به افراد شایسته و نخبه؛ به دنبال حذف آنها هستند!
    کد خبر: 10842 تاریخ انتشار: 1396/01/31 22:10
  • انتخابات و خطر بازگشت احمدی‌نژادیسم

    احمد خرم: مخالفان در حالی بر حسن روحانی می‌تازند و نسبت به عملکرد اقتصادی دولت یازدهم نقدهای غیرمنصفانه‌ای وارد می‌کنند که به خوبی می‌دانند چه بر سر کشور در دولت قبل آمد و همچنان تحت تاثیر عملکرد دولت قبل مشکلاتی گریبانگیر کشور است که به این سادگی...
    کد خبر: 10828 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:14
  • جزئیات مذاکره اصلاح‌طلبان با روحانی

    انتخاب خبر: جزئیات دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی با حضور آقای جهانگیری در انتخابات چیست؟ اسحاق جهانگیری چه کارکردی برای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت؟ چرا در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۶ کاندیدای اصلی یعنی حسن روحانی، ابراهیم رئیسی و...
    کد خبر: 10827 تاریخ انتشار: 1396/01/29 06:10
  • ریاست جمهووووووری ... نبوووووووووود؟!!!

    مهدی حاج محمود عطار: شاید اگر "رجل سیاسی" زود تر مصادیقش را پیدا می کرد، در آستانه پایان ثبت نام کاندیداهای محترم ریاست جمهوری با حجمی از طعنه و طنز آشنا نمی شدیم!!!
    کد خبر: 10812 تاریخ انتشار: 1396/01/27 07:42
  • کاندیداتوری 1048 نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری

    انتخاب خبر: رییس ستاد انتخابات کشور هم‌چنین گفت: در چهار روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۱۰۴8 نفر ثبت نام کرده‌اند.
    کد خبر: 10799 تاریخ انتشار: 1396/01/25 19:20
  • حجت الاسلام رئیسی رسما نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شد

    انتخاب خبر: حجت الاسلام رئیسی در چهارمین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به منظور نام نویسی در این انتخابات وارد وزارت کشور شد.
    کد خبر: 10798 تاریخ انتشار: 1396/01/25 18:05
  • روحانی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد

    انتخاب خبر: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رسما کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد.
    کد خبر: 10797 تاریخ انتشار: 1396/01/25 16:52
  • شورای مرکزی جبهه مردمی ثبت نام ۵ نامزد خود را بلامانع دانست

    شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جلسه عصر پنج شنبه خود ثبت نام ۵ نامزد برگزیده شده در مجمع عمومی دوم را بلامانع دانست.
    کد خبر: 10796 تاریخ انتشار: 1396/01/24 19:30
  • هوشنگ امیراحمدی در انتخابات ثبت نام کرد

    انتخاب خبر: هوشنگ امیراحمدی هم برای انتخابات ریاست جمهوری ایران ثبت نام کرد.
    کد خبر: 10795 تاریخ انتشار: 1396/01/24 10:25
  • جزئیات دیدار آیت‌الله هاشمی و روحانی

    انتخاب خبر: مهم‌ترین دغدغه‌های انتخاباتی آیت‌ا...‌هاشمی پیش از رحلت چه بود؟ دیدارهای آیت‌ا...‌هاشمی و آقای روحانی در کجا و درباره چه مسائلی برگزار می‌شد؟ آیا آیت‌ا...‌هاشمی و احمدی‌نژاد نیز در مجمع تشخیص مصللح نظام با هم دیدار داشتند؟
    کد خبر: 10777 تاریخ انتشار: 1396/01/23 05:49
  • ارزیابی مانیفست «رئیسی»

    صادق زیباکلام: سرانجام همان‌گونه که انتظار می‌رفت، آقای رئيسی رسما با صدور بیانیه یا مانیفست انتخاباتی خود، ورود خود به انتخابات ٢٩ اردیبهشت را اعلام کرد.
    کد خبر: 10774 تاریخ انتشار: 1396/01/23 05:31
  • ثبت‌نام ۱۲۶ داوطلب در روز اول ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری

    انتخاب خبر: با دستور عبدالرضا رحمانی‌فضلی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد. ثبت‌نام داوطلبان این انتخابات که صرفا در ستاد انتخابات کشور واقع در محل وزارت کشور آنجام می‌شود از امروز تا روز ۲۶ فروردین به مدت ۵...
    کد خبر: 10771 تاریخ انتشار: 1396/01/22 18:20
  • چه چيزي در انتظار رئيسي است

    انتخاب خبر: بعد از هفته‌ها تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم، بالاخره سیدابراهیم رئيس‌‌سادات معروف به رئیسی براي انتخابات رياست‌جمهوري اعلام نامزدی کرد.
    کد خبر: 10761 تاریخ انتشار: 1396/01/21 04:42
  • در 11 دوره انتخابات رياست جمهوري چه گذشت

    انتخاب خبر: دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود و به همین مناسبت، نگاهی به 11 دوره انتخابات ریاست جمهوری که پیش از این در کشورمان برگزار شده است، داریم.
    کد خبر: 10717 تاریخ انتشار: 1396/01/15 08:16
  • ادامه دستگیری فعالان سیاسی و مدنی

    انتخاب خبر: مراد ثقفی، مدیر مسئول مجله گفتگو، روز چهارشنبه در خانه‌اش بازداشت شد.
    کد خبر: 10666 تاریخ انتشار: 1395/12/27 14:35
  • حذف بقایی یعنی‌ حذف احمدی‌نژاد!

    انتخاب خبر: سال ۹۶ سال حساس وسرنوشت سازی برای اصلاح‌طلبان خواهد بود. قرار است اردیبهشت۹۶، دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر برگزار شود.
    کد خبر: 10574 تاریخ انتشار: 1395/12/16 04:42

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟