site address

محمد باقر قالیباف

  • برنامه اصولگرایان در تعطیلات برای روحانی

    صادق زیباکلام: در دو هفته تعطیلات نوروزی اصولگرایان مقدمات آتش سنگین بر روی آقای روحانی را تدارک خواهند دید. البته هجمه‌های سنگین اصولگرایان از آغاز سال جدید بر دولت آقای روحانی کاملا قابل درک است.
    کد خبر: 10673 تاریخ انتشار: 1395/12/28 06:36
  • يك لشكر مقابل روحاني

    انتخاب خبر: برخي اصولگرايان مي‌خواهند انتخابات را به سمت دوقطبي‌شدن پيش ببرند تا نامزد اصولگرايان باقي بماند و روحاني. تصور مي‌كنند در چنين شرايطي روحاني را شكست خواهند داد. اتفاقي كه شواهد حاكي از نامحتمل‌بودن آن است.
    کد خبر: 10656 تاریخ انتشار: 1395/12/26 05:17
  • پیش‌بینی در مورد رئیس‌جمهور آینده

    انتخاب خبر: کمتر ازسه ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی است. اصولگرایان هفته گذشته در گردهمایی موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب تلاش کردند به اجماع برسند، اما خبرهای خوشی از اردوگاه آنها به گوش نمی‌رسد زیرا نه قالیباف آرای قابل توجهی...
    کد خبر: 10556 تاریخ انتشار: 1395/12/14 19:57
  • لابي محرمانه دكتر و سرهنگ

    انتخاب خبر: مشخص نيست كه چرا بعد از سال ‌88، محافظه‌كاران تا اين حد دچار پاشيدگي گفتمان شده‌اند و هر كدام در مسير رسيدن به اهداف، ساز ناکوک خود را مي زنند! اما پنج‌شنبه هفته ای که گذشت، نشان داد که وضعيت از آن‌چه تصور مي‌شد، خراب‌تر است و حتي اين...
    کد خبر: 10495 تاریخ انتشار: 1395/12/07 04:57
  • کاندیداهای پاي كار اصولگرايان به ۲۲ نفر رسيد

    انتخاب خبر: مجمع عمومی اصولگرايان موسوم به جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حالی امروز برگزار شد که سعید جلیلی و پایداری‌ها را می‌توان غائبان بزرگ آن نامید.
    کد خبر: 10488 تاریخ انتشار: 1395/12/06 09:54
  • راز پلاسكو مخفي ماند

    انتخاب خبر: ديروز روز مهمي در تاريخ شوراي چهارم بود؛ روزي كه شهردار براي ارايه گزارش و اداي توضيحاتي در مورد حادثه آتش‌سوزي پلاسكو، به صحن شورا آمد تا جلسه‌اي ٩ ساعته را رقم بزند؛ جلسه‌اي كه شايد بتوان آن را بي‌پرده‌ترين جلسه اعضاي منتقد شورا با...
    کد خبر: 10308 تاریخ انتشار: 1395/11/18 04:58
  • دریغ از یک کلمه عذرخواهی!

    انتخاب خبر: ایران عزادار است؛ عزادار پرکشیدن ۱۶ آتش‌نشان! پیکرها با اشک به خاک سپرده شدند، اما این پایان کار نبود. باید تدبیری اندیشیده شود تا این حادثه تکرار نشود. دردناک است اما پیچیده نیست که بررسی شود چه نهادی در انجام وظایف خود قصور کرد تا با...
    کد خبر: 10271 تاریخ انتشار: 1395/11/14 05:59
  • احتمال افزایش قربانیان پلاسکو

    انتخاب خبر: پس از آنکه آواربرداری از پلاسکو پایان یافت، همه برای تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان آماده شدند و این تشییع به صورت باشکوهی انجام شد. روز قبل، رئیس سازمان پزشکی قانونی از کشف دو قطعه از اجساد جانباخته در حادثه پلاسکو و ارجاع آن به سازمان...
    کد خبر: 10258 تاریخ انتشار: 1395/11/13 05:24
  • دنبال مقصر نباشیم

    صادق زیباکلام: در جریان حادثه ناگوارساختمان پلاسکو، بسیاری پای شهردار و مساله ارائه خدمات شهری را پیش کشیدند.
    کد خبر: 10154 تاریخ انتشار: 1395/11/03 05:26
  • خسارت فقدان «آیت‌الله» برای اصلاحات

    انتخاب خبر: عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات درباره تبعات فوت آیت‌الله هاشمی برای جریان اصلاحات معتقد است: فوت آیت‌الله هاشمی خسارت بزرگی برای کل کشور است؛ زیرا وی وزنه تعادلی در سیاست ایران بود و همیشه سعی می‌کرد همه نگاه‌های وفادار به...
    کد خبر: 10121 تاریخ انتشار: 1395/10/29 05:14
  • بازي ٩٦ سردار

    انتخاب خبر: دو نامزد احتمالی اصولگرا به دادن پاسخ‌های دوپهلو عادت دارند. کنش سیاسی‌شان می‌گوید در حال گرم‌کردن خود برای ورود به رقابت‌های انتخابات‌اند اما وقتی سؤال صریح و مستقیم از آنها می‌شود پاسخ‌های سربالا می‌دهند.
    کد خبر: 10012 تاریخ انتشار: 1395/10/19 05:32
  • قالیباف در بهشت به پاستور می‌اندیشد

    انتخاب خبر: این روزها اصولگرایان بیش از سابق برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به تکاپو افتاده‌اند که نمونه اش در اعلام کاندیداتوری افراد مختلف در جریان اصولگرا قابل مشاهده است.
    کد خبر: 9977 تاریخ انتشار: 1395/10/16 04:54
  • بازي ۱+ ۵ با روحاني

    عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت:« همه می توانند در انتخابات آینده ریاست جمهوری به عنوان نامزد ثبت نام کنند، ولی موضوع رجل سیاسی در شورای نگهبان هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است». اعلام این خبر کافی بود تا گمانه زنی ها بر نحوه شکل گیری آرایش...
    کد خبر: 9945 تاریخ انتشار: 1395/10/13 05:43
  • دوقطبي انقلابي-غيرانقلابي كليد خورد

    انتخاب خبر: رييس اين جريان مي‌گويد همه آنهايي‌كه به اصول انقلاب، خط امام و قانون اساسی به تبعیت و پیروی محض از مقام ولایت یعنی حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای اعتقاد دارند به این عرصه فراخوانده می‌شوند تا با وحدت، جبهه مردمی نیروهای انقلاب و خدمت‌گزاران به...
    کد خبر: 9858 تاریخ انتشار: 1395/10/06 05:57
  • آغاز به کار قرارگاه انتخاباتی ناجا

    انتخاب خبر: انتخابات به نیروی انتظامی هم رسید. این نهاد اگرچه تکلیف سیاسی برای خود متصور نیست اما آشکار است سهم بزرگی در برقراری آرامش و امنیت انتخابات در اردیبهشت ۹۶ را بر عهده دارد.
    کد خبر: 9880 تاریخ انتشار: 1395/10/06 03:07
  • در تهران چه خبر است؟!

    انتخاب خبر: این روزها تهران بیش از هر زمان دیگری ناخوش‌احوال است. از یک سو آلودگی هوا دست دور خرخره شهر انداخته و نفس‌اش را بریده، از سوی دیگر ترافیک‌های عجیب اخیر سیستم شهر را مختل کرده است. مشکلات ریز و درشت دیگری هم عرصه را هرچه بیشتر برای...
    کد خبر: 9842 تاریخ انتشار: 1395/10/05 06:10
  • فرضيه‌هايي براي ترافيك عجيب تهران

    انتخاب خبر: «با فشار قاليباف، فرمانده پليس راهور تهران عوض شد و به دنبال آن شاهد ترافيك سنگين در شهر طي يك ماه گذشته هستيم. هدف‌شان چيست...؟!»
    کد خبر: 9806 تاریخ انتشار: 1395/10/02 04:59
  • ناكامان ۹۲ در انديشه پاستور

    انتخاب خبر: با هر گامي كه به انتخابات۹۶ نزديك مي‌شويم، برخي از گمانه‌زني‌ها در ميان اهالي نظر در رسانه‌ها و محافل سياسي جان گرفته و به تدريج به حقيقت بدل مي‌شود.
    کد خبر: 9754 تاریخ انتشار: 1395/09/27 11:12
  • گلايه‌هاي بي‌پايان قاليباف

    انتخاب خبر: اين روزها به نظر مي‌رسد هر چه به زمان انتخابات رياست‌جمهوري نزديك‌تر مي‌شويم، انتقادات محمدباقر قاليباف تند و تندتر و با قواي بيشتري مي‌شود.
    کد خبر: 9712 تاریخ انتشار: 1395/09/23 05:18
  • لزوم نگاه به گذشته و دستاوردهاي دولت

    علی صوفی: حداقل كاري كه دولت انجام داده اين است كه كشور را از خطر بحران‌هاي عظيم اقتصادي وسیاسی نجات داده و رويكرد دنيا را نسبت به ايران تعاملي كرده است.
    کد خبر: 9671 تاریخ انتشار: 1395/09/20 07:33

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟