site address

محمد باقر قالیباف

  • بازي ٩٦ سردار

    انتخاب خبر: دو نامزد احتمالی اصولگرا به دادن پاسخ‌های دوپهلو عادت دارند. کنش سیاسی‌شان می‌گوید در حال گرم‌کردن خود برای ورود به رقابت‌های انتخابات‌اند اما وقتی سؤال صریح و مستقیم از آنها می‌شود پاسخ‌های سربالا می‌دهند.
    کد خبر: 10012 تاریخ انتشار: 1395/10/19 05:32
  • قالیباف در بهشت به پاستور می‌اندیشد

    انتخاب خبر: این روزها اصولگرایان بیش از سابق برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر به تکاپو افتاده‌اند که نمونه اش در اعلام کاندیداتوری افراد مختلف در جریان اصولگرا قابل مشاهده است.
    کد خبر: 9977 تاریخ انتشار: 1395/10/16 04:54
  • بازي ۱+ ۵ با روحاني

    عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت:« همه می توانند در انتخابات آینده ریاست جمهوری به عنوان نامزد ثبت نام کنند، ولی موضوع رجل سیاسی در شورای نگهبان هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است». اعلام این خبر کافی بود تا گمانه زنی ها بر نحوه شکل گیری آرایش...
    کد خبر: 9945 تاریخ انتشار: 1395/10/13 05:43
  • دوقطبي انقلابي-غيرانقلابي كليد خورد

    انتخاب خبر: رييس اين جريان مي‌گويد همه آنهايي‌كه به اصول انقلاب، خط امام و قانون اساسی به تبعیت و پیروی محض از مقام ولایت یعنی حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای اعتقاد دارند به این عرصه فراخوانده می‌شوند تا با وحدت، جبهه مردمی نیروهای انقلاب و خدمت‌گزاران به...
    کد خبر: 9858 تاریخ انتشار: 1395/10/06 05:57
  • آغاز به کار قرارگاه انتخاباتی ناجا

    انتخاب خبر: انتخابات به نیروی انتظامی هم رسید. این نهاد اگرچه تکلیف سیاسی برای خود متصور نیست اما آشکار است سهم بزرگی در برقراری آرامش و امنیت انتخابات در اردیبهشت ۹۶ را بر عهده دارد.
    کد خبر: 9880 تاریخ انتشار: 1395/10/06 03:07
  • در تهران چه خبر است؟!

    انتخاب خبر: این روزها تهران بیش از هر زمان دیگری ناخوش‌احوال است. از یک سو آلودگی هوا دست دور خرخره شهر انداخته و نفس‌اش را بریده، از سوی دیگر ترافیک‌های عجیب اخیر سیستم شهر را مختل کرده است. مشکلات ریز و درشت دیگری هم عرصه را هرچه بیشتر برای...
    کد خبر: 9842 تاریخ انتشار: 1395/10/05 06:10
  • فرضيه‌هايي براي ترافيك عجيب تهران

    انتخاب خبر: «با فشار قاليباف، فرمانده پليس راهور تهران عوض شد و به دنبال آن شاهد ترافيك سنگين در شهر طي يك ماه گذشته هستيم. هدف‌شان چيست...؟!»
    کد خبر: 9806 تاریخ انتشار: 1395/10/02 04:59
  • ناكامان ۹۲ در انديشه پاستور

    انتخاب خبر: با هر گامي كه به انتخابات۹۶ نزديك مي‌شويم، برخي از گمانه‌زني‌ها در ميان اهالي نظر در رسانه‌ها و محافل سياسي جان گرفته و به تدريج به حقيقت بدل مي‌شود.
    کد خبر: 9754 تاریخ انتشار: 1395/09/27 11:12
  • گلايه‌هاي بي‌پايان قاليباف

    انتخاب خبر: اين روزها به نظر مي‌رسد هر چه به زمان انتخابات رياست‌جمهوري نزديك‌تر مي‌شويم، انتقادات محمدباقر قاليباف تند و تندتر و با قواي بيشتري مي‌شود.
    کد خبر: 9712 تاریخ انتشار: 1395/09/23 05:18
  • لزوم نگاه به گذشته و دستاوردهاي دولت

    علی صوفی: حداقل كاري كه دولت انجام داده اين است كه كشور را از خطر بحران‌هاي عظيم اقتصادي وسیاسی نجات داده و رويكرد دنيا را نسبت به ايران تعاملي كرده است.
    کد خبر: 9671 تاریخ انتشار: 1395/09/20 07:33
  • قالیباف در اندیشه روزهای پس از بهشت

    انتخاب خبر: محمدباقر قالیباف، شهردار تهران که گویی قصد ندارد بدون آنکه به صندلی ریاست جمهوری در پاستور برسد، صندلی شهرداری تهران در خیابان بهشت را رها کند، بار دیگر بر مواضع سیاسی خود حجم و شدت بیشتری بخشیده است تا شائبه سومین کاندیداتوری او در...
    کد خبر: 9663 تاریخ انتشار: 1395/09/20 06:27
  • علاقه روس‌ها به رئیس جمهور قالیباف!

    انتخاب خبر: رابطه بین ایران و روسیه، همیشه از بحث برانگیزترین مسائل پس از انقلاب بوده است . رابطه ای که زمانی آن را فرار ایران از غرب و گرایش به سمت بلوک شرق تعبیر می‌کردند! واگذاری کار ساخت نیروگاه اتمی‌ایران به روسیه اوج وابستگی شرقی ایران توصیف...
    کد خبر: 9654 تاریخ انتشار: 1395/09/19 11:12
  • مجلس روي موج املاك شهرداري

    انتخاب خبر: معماي تحقيق و تفحص از شهرداري همچنان ادامه دارد. مجلس مي‌خواهد از پرونده واگذاري املاك شهرداري و ديگر بخش‌هاي مالي شهرداري تحقيق و تفحص كند، اما ورود به اين ماجرا خبرساز شده است و امكانپذير شدن يا نشدن اين موضوع هر روز در خبرها داغ است.
    کد خبر: 9502 تاریخ انتشار: 1395/09/04 06:01
  • استيضاح در يك قدمي قاليباف!

    انتخاب خبر: پس از آنكه سازمان غير دولتي ديده‌بان شفافيت و عدالت به رياست احمد توكلي گزارشي مبني بر محرز بودن تخلفات شهرداري و شوراي شهر ارائه داد تفحص از شهرداري شكل جدي‌تري به خود گرفت. براين اساس از آنجا كه قوانين موجود در شهرداري دست اين سازمان...
    کد خبر: 9472 تاریخ انتشار: 1395/09/02 06:48
  • جزئیات زمینه‌سازی قالیباف برای انتخابات

    انتخاب خبر: «در شرایط کنونی تنها قالیباف توانایی رقابت با روحانی را دارد و می‌تواند وی را با چالش جدی مواجه کند.
    کد خبر: 9407 تاریخ انتشار: 1395/08/26 05:25
  • قاليباف، جدي‌ترين گزينه ٩٦ اصولگرايان

    انتخاب خبر: محمدرضا باهنر، دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري و كسي كه سال‌ها سابقه حضور در مجلس داشته است روز گذشته در محل خبرگزاري دانشجو حضور يافت و از آخرين وضعيت اصولگرايان براي انتخابات ٩٦ سخن گفت.
    کد خبر: 9378 تاریخ انتشار: 1395/08/24 04:57
  • احمد توكلي «تخلفات ميلياردي» در واگذاري املاك نجومي را افشا كرد

    انتخاب خبر: دو ماه بعد از وعده‌اي كه احمد توكلي به عنوان رييس سازمان ديده‌بان شفافيت و عدالت براي بررسي پرونده واگذاري املاك نجومي داده بود، به اين وعده عمل كرد و ديروز درباره آن به رسانه‌ها گزارش داد.
    کد خبر: 9316 تاریخ انتشار: 1395/08/18 06:22
  • ديدار پنهانی در بهشت!؟

    انتخاب خبر: گويي قرار نيست قاليباف از تيتر اخبار رسانه‌ها حذف شود! روزي موضوع واگذاری املاك شهرداري و روزي ديگر خبر ديدار شهردار تهران با شهردار مونترال و امضاي يك قرار داد!
    کد خبر: 9090 تاریخ انتشار: 1395/07/27 08:19
  • دوئل 96 چالشی‌تر از دوئل 92

    انتخاب خبر: با چرخش عقربه‌های ساعت و گردش ماه و خورشید، روزهای باقی مانده به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقلیل می‌‌یابد و همزمان با نزدیک شدن به اردیبهشت 96، گمانه‌زنی‌ها درباره کاندیداهای اصولگرایان در این انتخابات نیز شدت پیدا می‌کند...
    کد خبر: 8699 تاریخ انتشار: 1395/06/17 07:09
  • حضور همزمان قالیباف و احمدی‌نژاد در انتخابات

    انتخاب خبر: حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی و نایب رئیس دوره‌های دوم و سوم شورای شهر تهران بوده است. در دولت اول احمدی نژاد از نزدیکان فکری وی و در انتخابات ریاست جمهوری سال۹۲ در اتاق فکر انتخاباتی محمد باقر قالیباف حضور داشت. به...
    کد خبر: 8652 تاریخ انتشار: 1395/06/13 06:54

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟