سرمایه گذاری خارجی

  • نوای صلح در برابر فریاد جنگ

    انتخاب خبر: شامگاه چهارشنبه 29 شهريور، ميليون‌ها نفر از مردم ايران و جهان از طريق گيرنده‌هاي خود منتظر شنيدن نطق رئيس‌جمهور اسلامي ايران بودند تا ببينند دكتر روحاني چه پاسخي به اتهامات تازه و البته تكراري دونالد ترامپ عليه جمهوري اسلامي ايران خواهد...
    کد خبر: 11565 تاریخ انتشار: 1396/06/30 05:53
  • رشد صنعت فولاد تنها با توسعۀ صادرات امکان پذیر است

    انتخاب خبر: درگذشته بخش عمده ای از طرح های توسعه ای فولاد مبارکه از طریق جذب سرمایه های خارجی و بازپرداخت آن از محل توسعه صادرات انجام شده است.
    کد خبر: 11487 تاریخ انتشار: 1396/06/12 12:32
  • روایت های تکان دهنده از فاجعه اقتصادی ایران

    انتخاب خبر: طی مراسم تحلیف، حسن روحانی رییس جمهوری طبق اصل 121 قانون اساسی سوگند یاد کرد که خود را وقف‏ خدمت‏ به‏ مردم‏ و اعتلای‏ کشور، ترویج‏ دین‏ و اخلاق‏، پشتیبانی‏ از حق‏ و گسترش‏ عدالت‏ کند.
    کد خبر: 11396 تاریخ انتشار: 1396/05/24 00:02
  • معدن و صنایع معدنی میتواند پیشران رشد اقتصادی کشور باشد

    انتخاب خبر: مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با بیان اینکه معدن و صنایع معدنی با ظرفیت های بالایی که دارد، میتواند پیشران رشد اقتصادی کشور باشد، تأکید کرد: این بخش در چند سال اخیر با چالش های فراوانی مواجه بوده است؛ اما برای اینکه بتواند جایگزین اقتصاد...
    کد خبر: 11326 تاریخ انتشار: 1396/05/08 10:07
  • با ”آتش و حركت“ نظرتان چيست؟!

    حسين صفوي: مي گويند آقا جان برويد كار كنيد! اينقدر به حاشيه نپردازيد! بعد پشت سر هم كار، كار و كار كردن را علم مي كنند. بعد مي گويند كه برجام چرا ميوه نداد؟ چرا كاري نشده؟ بعد كه سرمايه گذار خارجي را دولت وارد معركه كرده و از قضا در اين بحبوحه حريف...
    کد خبر: 11280 تاریخ انتشار: 1396/04/28 20:02
  • چشم‌روشني سرمايه‌گذاران خارجي به روحاني

    انتخاب خبر: آمارها نشان می‌دهد کل سرمایه‌گذاری خارجی از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۳ حدود ۴۲ میلیارد دلار بوده است. اين در حالي ‌است كه برای به‌دست‌آمدن رشد هشت ‌درصدی باید در هر سال رقمی حدود ۵۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شود.
    کد خبر: 11028 تاریخ انتشار: 1396/03/03 09:41
  • گام بلند اقتصادي، مهم‌ترين اقدام دولت‌ دوم روحاني

    صادق زيباكلام: سال ٩٥ به لحاظ اهميت رخدادهاي سياسي و اجتماعي سالي تاثيرگذار در سرنوشت ملت ايران بود. مهم‌ترين اتفاقي كه در سال ٩٥ در عرصه سياست داخلي رخ داد، فوت ناگهاني آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني بود كه بسيار براي جريان اصلاحات و اعتدال تاسف آور بود.
    کد خبر: 10592 تاریخ انتشار: 1395/12/18 05:42
  • جناب میرسلیم کمی زود شروع نکردید؟

    مهدی حاج محمود عطار: توپخانه مخالفین دولت از اطراف و اکناف در حال نواختن است و دائم دولت را متهم می کنند به انواع انحرافات از برنامه های مصوب و سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و این آخری درست در تجمع مردم شمال شرق کشور که اغلب نیز در طول سالیان...
    کد خبر: 10448 تاریخ انتشار: 1395/12/01 19:50
  • مالیات ستانی در جامعه ایرانی از رؤیا تا واقعیت!

    بهزاد خنجرخانی: قابلیت های اقتصادی و بومی ایجاب می کند با تدوین سیاست های مالی دراز مدت و اصولی منطبق بر توانایی های کشور توسط نهاد های مربوطه، بتوان سهم سرمایه گذاری های خارجی را افزایش داد.
    کد خبر: 10067 تاریخ انتشار: 1395/10/24 10:46
  • بزرگترین امضای پس از برجام

    انتخاب خبر: سه امضای تجاری مهم با تهران، دیروز خبرساز شد که البته مهم‌ترین آن امضای توافقنامه بین ایران و ویتول، بزرگترین تاجر نفتی جهان است.
    کد خبر: 9978 تاریخ انتشار: 1395/10/16 04:57
  • انعقاد نخستین قرارداد سرمایه‌گذاری خارجی با الگوی BOT در فولاد مبارکه

    انتخاب خبر: معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه گفت: با انعقاد نخستین قرارداد سرمایه گذاری خارجی با الگوی BOT با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار یورو فیمابین شرکت فولاد مبارکه و شرکت اکو فر فنلاند شرایط دست یابی کامل به دانش فنی فرآوری سرد...
    کد خبر: 9865 تاریخ انتشار: 1395/10/06 20:38
  • افزایش استقبال سرمایه گذاران خارجی از بازار سرمایه ایران

    انتخاب خبر: شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به همراه اعضای هیئت مدیره این سازمان با دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
    کد خبر: 8585 تاریخ انتشار: 1395/06/06 05:34
  • ایران سرمایه گذاری خارجی را به تولید و اختراع ملی تبدیل کند

    انتخاب خبر: مهرداد عمادی گفت: ده سال آینده را می توان سال های جهش تکنولوژی در ایران دانست. لغو تحریم ها، رشد اقتصادی ایران را به همراه خواهد داشت. آنچه ایران به آن احتیاج دارد، تغییر در نوع نگاهش به بازار جهانی است و این بدان معنی است که ایران به...
    کد خبر: 2668 تاریخ انتشار: 1394/04/29 09:58

آخرین اخبار

نیازمندی ها

دعوت به همکاری

پایگاه خبری انتخاب خبر از خبرنگاران تخصصی کشوری دعوت به همکاری می نماید. علاقه مندان می توانند با ایمیل info@entekhabkhabar.ir مکاتبه فرمایند.

نظرسنجی

با توجه به حجم گسترده تخریب محیط زیست ایران، با تشکیل ائتلاف سبز و تشکیل دادگاه های محیط زیست در جهت دفاع از محیط زیست رنجور کشور موافقید؟